Ik wilde vandaag even de stad in gaan in limburg (Sittard denk ik) maar nu vraag ik me af of alle winkels daar wel open zijn i.v.m. dat gekke carnaval Zijn er meiden die dit weten? Als de helft dicht is heeft het ook geen zin... Bedankt!
Hier in Venlo is alles dicht en geloof wel in de meeste Limburgse steden... maar zeker weten doe ik het niet.
In maastricht de brusselse poort is vanalles open. makado in beek is morgen open. Maar de rest oei dat weet ik echt niet hoor.
de grotere winkels zoals hornbach enz zijn wel open maar gewoon de stad niet. Vandaag zijn ook nog veel optochten dus ik denk dat niet veel open is.
Volgens mij is in sittard alles dicht. maar zeker weten doe ik het niet... je kunt een winkel bellen daar en als er op genomen wordt kun je vragen tot hoe laat alles open is... als je een nummer moet hebben kan ik wel eentje opzoeken van c&a ofzo! Groetjes!
dan kun je toch even op www.ikea.nl kijken of die open is! ennuh hiero intratuin is wel open... misschien het ouitlet inroermond ook wel!
Hoi meiden, bedankt voor de antwoorden! Ik heb het er toch op gegokt en de ikea en de intratuin waren open. dat was het ongeveer... was lekker even, maar het blijft een vreemde gewaarwording vind ik. werkelijk alles gaat dicht! ik kom dan ook eigenlijk vd veluwe en daar kennen ze dat natuurlijk helemaal niet... morgen (dinsdag) zijn de winkels in de stad dan allemaal wel gewoon open? Of nog niet?
In Sittard vandaag alles dicht, morgen ook nog het meeste en zelfs woensdag zijn er nog winkels die dicht zijn
Pfff dat schiet ook lekker op zeg... Is er ook een stad ergens in Limburg waar wél gewoon de winkels open zijn morgen (dinsdag)?
Volgens mij hier in de buurt niet. Zover ik weet is morgen nog bijna alles gesloten. Makado in Beek is wel open.