Huis versiert bij geboorte?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik ben nu bezig met wat slingers en dergelijke te bestellen.
    Hebben jullie veel versiert in en om het huis?
    En zoja hebben jullie daar veel geld aan uit gegeven? ben een beetje bang dat ik veel te veel bestel en dat het weer een beetje over de top word mij kennende :)

Ik heb al voor buiten 7 rompertjes met de naam bedrukt dus op elke romper 1 letter, die komen buiten te hangen met wat balonnen.

Patrick

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

wij hadden niets versierd want en tamer was te vroeg geboren en we zaten midden in een verhuizing. had er ook niet echt zin en tijd voor.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Neuh, wij gaan niet écht versieren' . Tuurlijk wel een geboortebord en misschien in huis wat slingers, maar that's it!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    N ooievaar komt er, slingers bij de action met beertjes en hoera t is n meisje (jongen hadden ze niet meer) ;) en manlief haalt t restje. Neuh voor de rest niks hoor!

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hadden een ooievaar en slingers buiten en binnen. Hoera een jongen slinger voor het raam en wat blauwe balonnen. Maar dit had mn zus gekocht en ook versierd.

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij hadden een geboortebord aan de gevel van ons huis hangen en binnen wat slingers en de geboortekaartjes.

Je huis wordt enorm snel vol, hoor! Bloemen, kaarten, cadeautjes, het stroomde binnen en ik wist op een gegeven moment niet eens meer waar ik het laten moest....

7. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij hadden helemaal niets... Kaylee was te vroeg, ik ben nog maandenlang ziek geweest en ik had er gewoon echt geen zin in :)

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mijn familie had ook veel versierd en ik versier bij vriendinnen. Echt heel leuk.
    Wat mij betreft kan het niet gek genoeg, hoor!

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij hadden wat slingers en ballonen in huis
    ik had een raamstikker gemaakt en die op het raamgeplakt.
    buiten hingen wat slingers en ballonen niet overdreven.

10. Niet meer actief

wij hadden voor het raam een slinger met "hoera een jongen"
    in de woonkamer hadden we een slinger hangen met blauwe vlaggetjes en daaraan hadden we de geboortekaartjes gehangen..voor de schuifpui ook een slinger met hoera een jongen(omdat we hem dubbel hadden)
    en in de woonkamer hingen een paar blauwe balonnen..

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben: waslijntje met 4 rompertjes met naam erop voor het keukenraam (voorkant), 3 slingers en blauwe ballonnen binnen. Dit was niet duur en, blijkt nu, ruim voldoende ;)

12. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    wij hadden alleen slingers en balonnen en daar hadden we de deur en carport mee versierd.

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hadden voor het raam een 'hoera een meisje-slinger". In de huiskamer roze vlaggetjes met "it's a babygirl" en een paar roze ballonnen.

Op onze slaapkamer ook een slinger met een paar ballonnen.

14. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Ik had een blauwe hoera een zoon slinger voor het raam en opblaasbare letters LUUK.

In huis hingen blauwe ballonnen en blauwe slingers.

15. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Wij hadden een grote opblaas ooievaar van 3,5 meter in de tuin met slingers en ballonnen.
    En binnen ook roze ballonnen en slinger van nijntje....
    En niet te vergeten.... op de grote tafel stond een grote bos met ruim 60 lange gekleurde rozen :D die ik van me manneke had gekregen ;)
    Lief he :D

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij hadden een grote ooievaar in de tuin compleet met babypop(van mijn dochter)in zijn snavel,hoera een jongen slinger voor het raam en nog wat ballonnen.

Liefs,Claudia

17. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij willen een spandoeken bestellen bij babyspandoek.nl en die dan op de galerij hangen en dan in de huiskamer slingers en misschien nog ballonnen

18. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    O ja...wij hadden voor het raam ook nog een soort plastic poster met hoera een meisje, en dan Romy erop , met de datum.
    Hadden we laten maken.

19. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

wij hadden alles versiert :)

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben niets versierd. mijn man houd daar helemaal niet van, en voor mij hoeft het ook niet zo.

Deel Deze Pagina