Ik ben nu bezig met wat slingers en dergelijke te bestellen. Hebben jullie veel versiert in en om het huis? En zoja hebben jullie daar veel geld aan uit gegeven? ben een beetje bang dat ik veel te veel bestel en dat het weer een beetje over de top word mij kennende Ik heb al voor buiten 7 rompertjes met de naam bedrukt dus op elke romper 1 letter, die komen buiten te hangen met wat balonnen. Patrick
selam wij hadden niets versierd want en tamer was te vroeg geboren en we zaten midden in een verhuizing. had er ook niet echt zin en tijd voor.
Neuh, wij gaan niet écht versieren' . Tuurlijk wel een geboortebord en misschien in huis wat slingers, maar that's it!
N ooievaar komt er, slingers bij de action met beertjes en hoera t is n meisje (jongen hadden ze niet meer) en manlief haalt t restje. Neuh voor de rest niks hoor!
Wij hadden een ooievaar en slingers buiten en binnen. Hoera een jongen slinger voor het raam en wat blauwe balonnen. Maar dit had mn zus gekocht en ook versierd.
Wij hadden een geboortebord aan de gevel van ons huis hangen en binnen wat slingers en de geboortekaartjes. Je huis wordt enorm snel vol, hoor! Bloemen, kaarten, cadeautjes, het stroomde binnen en ik wist op een gegeven moment niet eens meer waar ik het laten moest....
Wij hadden helemaal niets... Kaylee was te vroeg, ik ben nog maandenlang ziek geweest en ik had er gewoon echt geen zin in
Mijn familie had ook veel versierd en ik versier bij vriendinnen. Echt heel leuk. Wat mij betreft kan het niet gek genoeg, hoor!
Wij hadden wat slingers en ballonen in huis ik had een raamstikker gemaakt en die op het raamgeplakt. buiten hingen wat slingers en ballonen niet overdreven.
wij hadden voor het raam een slinger met "hoera een jongen" in de woonkamer hadden we een slinger hangen met blauwe vlaggetjes en daaraan hadden we de geboortekaartjes gehangen..voor de schuifpui ook een slinger met hoera een jongen(omdat we hem dubbel hadden) en in de woonkamer hingen een paar blauwe balonnen..
Wij hebben: waslijntje met 4 rompertjes met naam erop voor het keukenraam (voorkant), 3 slingers en blauwe ballonnen binnen. Dit was niet duur en, blijkt nu, ruim voldoende
Wij hadden voor het raam een 'hoera een meisje-slinger". In de huiskamer roze vlaggetjes met "it's a babygirl" en een paar roze ballonnen. Op onze slaapkamer ook een slinger met een paar ballonnen.
Ik had een blauwe hoera een zoon slinger voor het raam en opblaasbare letters LUUK. In huis hingen blauwe ballonnen en blauwe slingers.
Wij hadden een grote opblaas ooievaar van 3,5 meter in de tuin met slingers en ballonnen. En binnen ook roze ballonnen en slinger van nijntje.... En niet te vergeten.... op de grote tafel stond een grote bos met ruim 60 lange gekleurde rozen die ik van me manneke had gekregen Lief he
Wij hadden een grote ooievaar in de tuin compleet met babypop(van mijn dochter)in zijn snavel,hoera een jongen slinger voor het raam en nog wat ballonnen. Liefs,Claudia
wij willen een spandoeken bestellen bij babyspandoek.nl en die dan op de galerij hangen en dan in de huiskamer slingers en misschien nog ballonnen
O ja...wij hadden voor het raam ook nog een soort plastic poster met hoera een meisje, en dan Romy erop , met de datum. Hadden we laten maken.