Wie weet er leuke babywinkels, of gewone winkels met een afdeling met mooie baby-/kinderspullen, in de stad in Amsterdam, waar je gewoon op de fiets naartoe kunt? Ik heb zelf geen rijbewijs en krijg mijn vriend alleen met de grootste moeite in het weekend in de auto naar de Babydump/Babypark/Prenatal/etc. En die winkels zijn ook meer voor de grote dingen. Maar waar kan ik in Amsterdam nou nog een beetje leuk shoppen voor kleertjes en hebbedingen? Ik ken de Geboortewinkel en kom ook wel bij de Bijenkorf en die H&M in de Kalverstraat met babyspul... maar dan houdt het wel op...
Keet in Huis op het knsm-eiland is wel leuk (niet heel groot). KEET IN HUIS Verder ken ik Kinderwinkel Zacht; Zacht zoekt personeel voor woensdag en de zomervakantie! Ook klein, wat aan de prijzige kant, maar wel leuk. Vooral kinderkleding, schoenen en speelgoed. En wat kleine accessoiresdingetjes. Verder weet ik het eigenlijk niet... Verder is kidsfactory erg leuk, maar dat ligt ook wat meer buiten Amsterdam. Ze hebben er wel ook veel klein grut. Bij mij in de buurt was een leuke retro speelgoedwinkeltje maar die is opgedoekt
In Amsterdam is de Geboortewinkel (achter de Overtoom) wel leuk, prijzen zijn wel aan de hoge kant. Verder heb je op de Albert Cuyp een babyzaak met lage prijzen. Verder Baby Anco op ik dacht de Ceintuurbaan. In Noord heb je dan nog een Babyplanet in Noord. Heb je wat aan deze info?
Ik heb bij mijn zoon veel gekocht bij sterre en tijl (volgens mij op de beethovenstraat) vond het een super leuke winkel en ik vond de kids factory wel leuk...
je hebt in amsterdam toch een heel straatje met babywinkels, het geboortekanaal in de volksmond? Zou het niet weten hoor, maar hoor mijn broertje er wel eens over.
Daar zit de geboortewinkel en kraamzorg, opvang, vk, cursussen etc is 1 pand waar alles zit. Heet het geboortekanaal omdat jr Altijs zwangeren, kinderen, baby's en ouders ziet lopen
Weet ik, alleen iemand had het over het geboortekanaal en ik legde enkel uit wat daarmee bedoeld wordt :-s