Winkels met leuke bruidsmeisjes- kleding gezocht

Discussion in 'Baby en dreumes' started by P73, Feb 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Leuk waren die he, heb er ook setje gekocht voor mijn dochter van 4, nog een tasje en petje erbij. Maar ben ook geslaagd voor de kleinste een jurk met bolerootje, hoofdoekje en onderbroek was ook van die serie in maat 86 voor de zomer super leuk.

2. AAaaaaaggghhh staat dat ook op de site ? Zal wel even kijken.... ;)

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Er staat bij Wehkamp veel van die serie van C&A. Wat ik voor mijn oudste gekocht heb staat erop, alleen het petje en tasje niet. En wat ik voor mijn kleinste heb gekocht staat er ook niet op. Maar wel nog een heleboel andere leuke. Ik vind zelf persoonlijk die witte linnenjurk met een grijs bolerootje leuk voor een trouwerij. ;)

4. Ik zal eens kijken...

5. Jammer dat het allemaal zo grijs is maar moet van de week toch een keer de stad in dan ga ik wel even kijken :)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Toch staat het wel leuk hoor, want mijn dochter is ook best wel een bleekscheetje om zo te zegen. Maar stond haar leuk, terwijl een hoop dingen haar echt niet staan. En gelukkig voor de kleine was het bolerootje roze, staat vaak toch wat beter. Maar ik snap je wel, koop ook graag knalroze staat echt pittig. ;)

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik ben geslaagd op de zwarte markt in Beverwijk. Daar zit een winkeltje met echte bruidskleding voor kinderen. En voor een koopje! Ik had een complete outfit voor 60 euro van een topkwaliteit.

8. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    je moet ECHT kijken op de site www.chiqie.nl geweldige site! mooie bruidsmeisjes Jurken en alle maten kan gemaakt worden! succes

9. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    @Chanoentje22; hele mooie jurken hoor. Maar zowel wij als onze vrienden vinden het niet zo leuk om de bruidsmeisjes in mini-'trouwjurken' te kleden. We zijn meer op zoek naar een schattig, chique 'zomer' tenue...

Maar bedankt voor je reactie!

Share This Page