Lijkt me wel een goeie. Ik denk dat als we electrisch zouden poetsen, dat veel nauwkeuriger en beter gaat. Welk systeem is praktisch en is niet te prijzig? Ook met niet al te prijzige opzetborstels dus. Ik vind hele moderne snufjes nou ook niet per se nodig. Maar dat het een degelijk apparaat is wel. Wat gebruik jij?
Wij hebben Philips Sonicare. Vind ik prettig en wat minder 'Hard' trillen dan een oral b. Geen moderne snufjes erop met een app en dat soort toestanden, daar ben ik niet zo van
Hier een simpele Oral B (Braun). Ook wel eens Kruidvat eigen merk geprobeerd. Dat vond ik helemaal niets. Die heeft geen kracht, het voelde na het poetsen in ieder geval niet schoon. Met de Oral B geen last van.
Wij hebben er 3 van Oral-B, een pro (duurdere) een vitality (goedkopere) en een gekleurde kinderversie met Cars. Ze poetsen allemaal, de duurdere wel wat krachtiger. En sneller opgeladen. Hiervoor ook een duurdere variant gehad, daar hebben we zeker 10 jaar mee gedaan. Zit verder geen poespas op volgens mij. Ik ben tevreden.
Via de ING rentepuntenwinkel hebben wij laatst (na 10 jaar) opnieuw een duo set van Philips gekocht. Ik vind het fijn dat deze niet zo'n ronddraaiend borsteltje heeft, maar een normaal gevormd borsteltje (ik heb de mini) dat sonisch trilt. In het begin kietelde het wel wat, maar dat went snel. Mijn tandvlees is veel gezonder dan eerst. De echte borsteltjes zijn wel duur, maar ik koop merkloze online (voordeligetandenborstels) , die bevallen prima en zijn iets can 1,- per stuk ofzo.
Mijn zoontje heeft de sonicare kids en inderdaad met een app. En sindsdien is tanden poetsen een feestje. Hij was er echt slecht in maar nu poetst hij met alle plezier en nog perfect ook.
Philips sonicare De oral b vind ik niet fijn qua borsteltjes. De philips heeft een wat prettigere borstel.
We hadden eerst philips sonicare. Mijn tandenborstel was na een jaar al kapot, toen ben ik overgestapt op oral b (ook op aanraden van de mondhygiëniste) en die vind ik prettiger. Heb het gevoel dat ik veel beter overal bij kom.
hier ook oral b tandenborstel, was iets van 50-60 euro geloof ik. vind het fijn dat ie om de 30 sec trilt en na 2 minuten trilt. waar kopen jullie (voordelig) de opzet borstels? wij gebruiken de ronde borsteltjes van oral b
Hier ook app jaren oral B. Nadat mijn 10 jaar oude exemplaar vervangen moest worden, weer voor Braun gekozen op aanraden van onze tandarts. De borsteltjes vind ik veel fijner omdat ze rond en klein zijn Je komt overal beter bij. De tandartsen in onze praktijk zijn niet zo'n fans van de soniccare borstels.
Bedankt voor jullie tips. Ik kan nu gerichter zoeken in de winkels. Of aanbiedingen speuren. Die zijn er vast wel eens..
Hier na 6,5jaar Philips sonicare weer een nieuwe Philips aangeschaft. Mijn tandarts was juist niet te spreken over oralb... sinds ik elektrisch poets geen gaatjes meer gehad ook.
De soniccares blijken vaker voor tandvlees problemen te zorgen, m.n. terug trekkend tandvlees en de borstels zouden niet alle plekjes goed raken in tegenstelling tot de kleine ronde borstelkoppen van braun. Dit is ons door 3 verschillende tandartsen verteld en de mondhygiënist. Vriend heeft 2 jaar een soniccare gehad en was er ook niet tevreden over.