Altijd tot t nieuwe jaar .meestal 3/4 jan. Dan moet hij ook ingeleverd worden. Vroegah was dat een week later.. Maar... Dit jaar een maandagochtendmodel, valt enorm uit . En daarnaast: net voor de boom kwam heb ik meer ruimte in de woonkamer gecreeerd. Dus ik denk dat de boom 1/2 jan gaat en dat ik dan gaan genieten van mn ruimte
Heb al 2 keer voorgesteld om hem op te ruimen gister en vandaag maar helaas wil de rest van het gezin hem nog laten staan.
tussen 1 januari en het eerste weekend van het nieuwe jaar.. afhankelijk van hoe we ons voelen op nieuwjaarsdag
Heb hem ooit tot 31-1 laten staan omdat ik geen zin had om hem te op te ruimen (en vond het stiekem ook wel gezellig). Tegen het einde van de maand kreeg ik wel heel veel verbaasde opmerkingen dat mijn boom nog stond.... (is overigens wel een kunstboom)
Vraagje: mensen die hem zo snel weg halen en zo blij weer zijn met de ruimte: voor wie plaats je een boom als je er zo veel ‘last’ van ervaart? Ik zou hem het liefst nog minstens 2 weken willen laten staan. Vind het zo gezellig!!!
2 Jan gaat alles weer heul rap naar zolder en kan eindelijk mijn nesteldrang tot uitbarsting komen XD Dan kunnen de box en TripTrap eindelijk de woonkamer in! Normaal vind ik het gemis van de lichtjes altijd treurig, maar nu kijk ik dat ding de woonkamer uit
3 jaar terug heb ik hem niet neergezet, om de reden die jij noemt (last hebben van). Het voegde toch niet, het was niet écht kerst. Bovendien vindt mijn zoon het fantastisch.