Wij krijgen komende week waarschijnlijk ons kerstpakket. Ik ben nieuwsgierig wat jullie krijgen Ik vind het altijd super leuk! Het is toch een enorme waardering.
Ik krijg van verschillende werkgevers en cliënten. 1 kerstpakket met een warme wollige deken, koekjes, snoepjes en koffie, 1 met een dovepakket en 1 met ook koekjes, chocolade en thee en 1 krijg ik nog van het weekend. Mijn man moet hem nog krijgen
Ik mocht zelf wat uitzoeken op een kerstmarkt die speciaal georganiseerd was op mijn werk. Het werd een rituals pakketje. altijd lekker!
Wij krijgen een "groen" eetpakket (bolognese chips, tony chocolony hazelnoot, heineken bier, jillz, dropjes, popcorn etc) alles in een groene verpakking dus. Zijn veel jongeren bij ons. Daarnaast zit er nog een VVV cadeaukaart in twv €20
We hebben een bon met code gekregen om zelf iets uit te zoeken. Ik heb gekozen voor een bon van Fonq en zojuist is het pakketje bezorgd. Een lekker geurtje en doos lego voor mn zoon.
Ik krijg hem volgende week, wordt een groot vlees pakket van het werk zelf. Man heeft een cadeaubon van bol.com en een bbq pakket, zit echt vanalles in, zelfs een bbq
En is dat leuk? De moeite waard? Ik bedoel: ik heb vroeger in winkels gewerkt en kreeg ik standaard al 20% korting....Daarbij verdiend je baas dan dus aan jouw kerstcadeau, want de inkoop is als het goed is beneden die 10%....Beetje sneu vind ik dit overkomen.
Ik krijg geen kerstpakket. Maar we krijgen wel ieder jaar een mooie attentie van onze pleegzorgorganisatie als dank voor ons pleegouderschap. Dit jaar was het een cadeaubon van Fonq en daar heb ik een tweede slowcooker van gekocht. Heel blij mee Mijn man mag altijd zelf iets uitkiezen via zo’n kerstpakketwebsite.
Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar elk jaar is het net niets. Mijn werk steunt een goed doel en koopt lokale producten. Nee met een vlaggetje van resten linnen en een soort tulband /kleed kan ik niks mee. Van mij mag het afgeschaft worden en een goed doel steunen met geld.
Kerstpakket.... die hebben ze sinds vorig jaar afgeschaft.. vind het nog steeds belachelijk. En dat voor een groot bedrijf met ca. 400 medewerkers!! Dat kleine beetje waardering zo op het eind van het jaar kan zoveel doen bij een mens.. maar nee..... helemaal niks!