Wij gaan over een paar maanden op vakantie naar Zuid Frankrijk en nou denken we er over een portable dvd speler aan te schaffen voor onze kleine meid op de achterbank. Heeft iemand ervaring met bepaalde modellen, inch beeldscherm, merken, etc. Heb zelf al wat rond gekeken, maar vind het zo moeilijk om te beslissen op basis van een verkoopomschrijving. De 1 is namelijk nog beter dan de ander .
Wij hebben sinds vorig jaar de vakantie een Nextbase gekocht. Voor mij een compleet onbekend merk maar mijn vriend kende het wel goed. Het is wel een dubbele. Hij was toen geloof ik iets van 269 euro. Maar ja ik heb liever een duurdere die het zeker doet want het jaar ervoor hadden we een goedkope versie geleend van mijn schoonzusje....nou echt niet grappig maar op het moment dat mijn zoontje toen een filmpje wilde kijken en dus echt ongeduldig werd, deed t apparaat niks meer. Moest eerst opwarmen leek wel....dus na 30x proberen aan te zetten deed ie t ineens wel. Nou dat NOOIT meer!!!!
en we hebben m gekocht hoor! ziet er supermooi uit 2 beeldschermpjes en je kan ze ook neerzetten als fotolijst
ik ben me ook aan het oriënteren, anders overleven we de rit naar Frankrijk niet . Ik wil in ieder geval een exemplaar met afstandsbediening zodat ik me niet in allerlei bochten hoef te wringen om de dvd 3000 x opnieuw te starten, stil te zetten, door te spoelen etc etc.
Wij hebben geen portable dvd speler gekocht, maar een kleine netbook! Je hebt er ook een systeempje voor, zodat je hem in de auto kan ophangen, je hoeft niet met dvd's te slepen, je kan gewoon alle filmpjes, inclusief die van jezelf op de harde schijf zetten. Ideaal, voor de kleine in de auto/vliegtuig en voor ons op vakantie, je sluit hem zo op de tv aan en als de kleine in bed ligt hebben wij een leuk filmpje om te kijken!
Wij hebben er ook 1. Twee jaar geleden gekocht voor de rit naar Italie. En vorige jaar gebruikt voor zuid-frankrijk. Ideaal!!! weet niet meer welk merk het was, maar was ook met afstandsbediening en 2 schermpjes. Het geeft ze gewoon wat afleiding voor die rit in de auto.
Eerst hier 1 met 2 schermpjes totdat 1 scherm het niet meer deed, binnen 1 jaar! Toen nog eentje erbij gekocht dus nu hebben ze ook geen ruzie meer over welke film er gekeken moet worden...
Goeie tips hierzo. Afstandsbediening had ik idd. nog niet aan gedacht. Twee schermpjes niet nodig, want we hebben maar 1 kleintje. Ik kan mij echter voorstellen dat het met twee van die verveelde kindjes op de achterbank fijn is dat je ze tegemoet kan komen door ieder zijn eigen filmpje te kiezen.