't Is mijn sport.. Niet dat ik er zo'n kei in ben, maar mag t vreselijk graag doen.. Wie zit er ook op majorette/twirling.. Welke vereniging? Ik zit in Echtenerbrug, bij p.C. Majorette.. Vroeger tot een jaar of 14 gedaan, toen hield de majorette tak op bij die vereniging.. jaren later, 2004 ( ik was toen al 27) ben ik in Workum weer begonnen, in 2006 door verhuizing in Echtenerbrug er bij gekomen. De vereniging in Workum hield ook op te bestaan ( er bleven slechts 3 leden over) In middels hebben we een peloton senioren compleet, de jongste is 17 en de oudste 36.. De helft is afgelopen seizoen weer begonnen, nadat ze vroeger al bij de vereniging zaten..
heb er heel lang opgezeten. Toen ik 4 jaar was voor het eerst. Tot ik net 14 was. Dus 10 jaar gedaan. Nu doe ik het al een hele tijd niet meer maar vind het echt geweldig om te zien nog steeds.
heb het vroeger met heel veel plezier gedaan maar moest er helaas mee stoppen toen ik ging werken heb nu nog wel steeds een tik dat als ik een drumband hoor moet ik in de maat lopen en een paar nichtjes van mij zitten e nog op en als ik de baton zie moet ik even draaien en gooien zat bij thalita in slagharen
Mijn zusje van 17 doet het al jaren! Ze vindt het helemaal geweldig, en ik ook trouwens hihi, vindt het prachtig om naar te kijken. Mijn zusje doet aan twirlen bij de twirlinggirls alkmaar. Doen ook vaak mee aan wedstrijden en nederlands/europese kampioenschappen.
Ik heb het ook in mijn jeugd gedaan. Hier bij de plaatselijke harmonie. Erg leuke tijd gehad. Na aantal jaren heb ik mijn baton ingeruild voor een klarinet, waarmee ik nog steeds actief ben!
ik heb er ook bij gezeten van mijn 8 tot 18e.. was geweldig om te doen.. zie me nu niet meer in een pakje lopen. maar de baton in de ronte gooien is natuurlijk wel geweldig..
ik heb vroeger 6 jaar aan twirlen gedaan... ook aan wedtrijden mee gedaan ook prijzen gewonnen heb zelfs nog video banden liggen hier.. me optreden pakjes hangen nog in de kast hier me baton ook, af en toe doe ik het nog wel eens in de achtertuin.. ben het in al die jaren nog niet verleerd al ben ik niet meer zo lenig als toen hahah xxxx nukie
ik heb het ook gedaan van mijn 4e tot en met mijn 16e. vond het ook altijd erg leuk en heb met wedstrijden meegedaan. maar kon niet verder gaan vanwege school. ik heb toen mijn baton(stok) verkocht. daar heb ik achteraf altijd spijt van gehad. stomme actie dus
Ik heb het ook een paar jaar gedaan vroeger. Toen we gingen verhuizen, ben ik ermee gestopt. Maar ik vind het nog steeds erg leuk. Met de laatste verhuizing twee jaar geleden vond ik ineens een vergelijkbaar voorwerp (een roede, geloof ik), en kon ik het niet laten om er even mee te twirlen.
is dat met zon stokje in de lucht gooien??? mijn nichtje van 12 heeft er jaren op gezeten en was volgens anderen best heel goed, ze heeft zelfs met ned kampioenschappen meegedaan. ze is ermee gestopt omdat er teveel tijd in gestoken moest worden.
grappig dit onderwerp ik zelf zit al 15 jar op twirlen bij twirlvereniging Vitality in Alkmaar, nu er een half jaar uit door mijn 2de zwangerschap. zelf ook op de twirlinggirls gezeten Op dit moment is in Schotland t EK twirl aan de gang en ons pomponteam waar ik in zit stond eergisteren op de vloer. helaas kon ik niet mee maar ach volgend jaar weer een kans. wie heeft trouwens wat op youtube staan van haar shows??
ik heb er vroeger een aantal jaar op gezeten. Vond het altijd erg leuk! vanaf mijn twaalfde volgens mij. Ben er na een aantal jaar mee gestopt.
Ik heb het ook jaren gedaan met veel plezier. Twirlen en in het pompon team en vond het beiden geweldig. Deden ook mee aan wedstrijden/kampioenschappen en regelmatig leuke optredens zoals bijvoorbeeld carnaval in duitsland of optredens in pony park slagharen Ik heb het ook dat als ik een drumband hoor dat ik in de maat ga lopen hahaha. Vind het altijd nog geweldig om te zien
haha ik heb vroeger bij de tamboers gezeten en ik heb dat ook, als ik een drumband hoor, dan moet ik ook in de maat lopen en in mijn hoofd tel ik de mars mee *LOL*
haha tammie26 wij gingen ook altijd naar pony park slagharen Was altijd erg leuk en dan op het einde maakte we altijd een foto bij een fontein midden in het park
hihi ja wij maakten op het eind ook altijd groepsfoto bij de fontein en die kwam dan altijd in de krant hahaha. Toevallig bij twirlsport Mercedes gezeten?
Ik zal even de link er bij plakken van onze pelotonshow.. Die hebben we 13 maart j.l. voor t eerst gedaan.. Die hebben we in een half jaar "er in gestampt" en hadden vaak twijfels wel/niet mee te doen met de wedstrijd.. Je kunt duidelijk zien dat we in de basis zitten... Via t linkje kom je wel op meer filmpjes uit van mijn clubke.. YouTube - Footloose De show is op muziek van Footloose.. Ik ben in t begin niet heel goed zichtbaar, maar ben vanaf links de derde ( ik zit op een knie) Van t team ook even: YouTube - Team 13-03-2010 Daarin zit ik dat achterste groepje, aan de linkerkant.. ( met opmars achter die lange dame)