Indoorspeeltuin kind 2 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pinkflower, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Wij zijn opzoek naar een vakantiepark in NL met een leuke indoorspeeltuin voor kinderen van 2 jaar. Afgelopen weekend naar Landal Veluwemeer geweest en daar was een verrassend leuke indoorspeeltuin voor onze kinderen van ruim 1,5 jaar. Ik heb vaker indoorspeeltuinen op parken gezien à la Monkey town met een groot klimtoestel voor 4+, maar nog niet eerder voor jongere kinderen. Kennen jullie nog andere (Landal) parken waar de indoorspeeltuin geschikt is voor jonge kinderen waar meer is dan alleen een ballenbak?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Volgens mij wel bij Landal Rabbit Hill. Maar is al lang geleden dat we er waren.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Rabbit Hill inderdaad. Verder geen idee.. maar Rabbit Hill is sowieso de moeite waard vind ik, heel leuk park:D

Athina vindt dit leuk.
  4. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Je hebt er meerdere, landal Rabbit Hill, landal coldenhove vindt ik persoonlijk niet echt leuk voor 2 jarigen, Landal aederholt is ook erg leuk voor 2 jarigen. Las ook dat esonstad een nieuw indoorspeeltuin krijgt.Moet het perse van landal zijn, wij hebben ook goede ervaringen met vakantiepark westerbergen deze heeft ook een indoorspeeltuin, basiczwembad en leuk buitenspeelbad.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Rabbit hill is idd super!

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Het hoeft niet persé een Landal park te zijn.
    Landal Coldenhove heeft alleen een ballenbak en bij Landal Rabbit Hill dacht ik ook niet echt iets voor 2-jarigen (vorig jaar een keer wezen kijken).
    Landal Aelderholt is een optie. Iemand Landal Orveltermarke bezocht?
    Ik zal eens naar Westerbergen kijken.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    Coldenhove en Rabbit Hil hebben beide hele grote indoorspeelhallen.
    Het Land van Bartje heeft een leuke speelboerderij met grote zandbak, fietsjes, speeltoestel. Ook leuk zitten voor de ouders. Daar is ook klein binnenspeeltuintje nog op een andere plek op de plaza.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Rabbit hill vond ik persoonlijk best wel saai voor de allerkleinste. Verder wel ewn super leuk park.

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    De indoor van Westerbergen is vanaf 4 jaar zie ik.

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Hof van Saksen heeft een grote indoorspeeltuin met een hoek voor 0 tot 4 jaar. Één deel is met een klein klimklauter gedeelte en een glijbaantje dat uitkomt in een ballenbak. En daarnaast nog een deel, waar allemaal van die zachte bouwkussens liggen waarmee kinderen een eigen klimparcour mee kunnen maken.
    Van de zomer toen we daar waren, was mijn zoon 1+ en heeft zich daar prima vermaakt.

Deel Deze Pagina