Oke.. Geen zin om er een lang uitgebreid verhaal van te maken. Dus zo kort mogelijk: Augustus 2012 bevallen.. sinds februari 2013 al steeds elke maand een terugkomend gevoel van menstruatiepijn. Eind mei echt flinke kramp links in mijn buik. Zo steeds aanrommelend en inmiddels nog niet ongesteld maar wel steeds pijntjes en krampjes. Nu kreeg ik sinds een maand ongeveer steeds een pijnscheut, een dag lang. ZO erg dat ik soms met een kruik moest gaan zitten. En inmiddels heb ik nu al 4 a 5 dagen steken en krampen ter hoogte van mijn heupen. Nou had een fijne vriendin (not) me schrik aangepraat over baarmoederverzakking enzo. De huisarts heeft inwendig onderzoek gedaan en zegt niets te voelen en ik krijg a.s. dinsdag een blaas en nier echo (tijdens zwangerschap nierstenen gehad die er naar mijn weten niet uitgekomen zijn). Ik kan geen gemeenschap hebben met mijn man omdat dat pijn doet. Ik lig niet krom van de pijn en kan nog gewoon veel doen maar het is wel een constante vervelende zeurende krampende pijn ter hoogte van mijn heupbotten. Dus.... Wie klinkt dit bekend in de oren?
Heb je geen endometriose? Ik herken de klachten namelijk wel een beetje. Kijk anders eens op de site vd endometriosestichting.
Nou ovulatiepijn heb ik altijd ( voor mijn menstruatie.. duurt 1 dag) en tijdens menstruatie moet ik ook echt pijnstillers pakken soms maar de menstruatiepijn is niet altijd heel heftig. Maar ben sinds november 2011 niet ongesteld geweest ivm zwangerschap en nu geef ik al meer dan een jaar borstvoeding (wat de reden is van uitblijvende menstruatie volgens huisarts). Dus nog geen menstruatie gehad.