winkeltje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door liesbet77, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    hallo

is een winkeltje leuk speelgoed ? of staat het er bij jullie maar te staan?

ik vind het wel mooi voor mijn dochter van dan 3.5 maar ze kan tot nu toe nooit lang met iets spelen.

tot welke leeftijd spelen ze ermee?

2. tulip

tulip Niet meer actief

het wordt hier zeer intensief gebruikt...wij hebben het hema winkeltje.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Is die wel groot genoeg, Tulip? Hoe lang is jouw meisje? En passen daar van die houten kistjes in?

4. adi

adi Niet meer actief

We gaan nu een winkeltje inrichten hier. Ze hebben 2 kassa's gekregen en van Sint krijgen ze winkelkarretjes met boodschappen.
    Al die boodschappen en al het fruit en groente dat ze nu in hun keukentje hebben is voldoende 'verkoopwaar' voor de winkel.

Ik ga overigens geen speciaal winkeltje kopen, voor een kind met fantasie maakt het niks uit waar die spullen op staan 'in de winkel', ze maken er toch hun eigen wereldje van.
    We hebben een kleine boekenkast van ikea over (laag modeletje) en die zetten we in de speelkamer zodat ze dat als 'winkeltje' kunnen gebruiken. Kassa ed kan ook op hun speeltafel.
    Na winkeltje-fase kan de kast weer gebruikt worden als boekenkast (of als weer een ander speel-attribuut).

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ow dat is wel een goed idee!

6. tulip

tulip Niet meer actief

ze heeft hem nu een jaar, ze is nu bijna een meter, zij staat er vaak achter, maar vindt het ook fijn om op dr knietjes erachter te zitten. Van die houten kistjes weet ik niet, heb je afmetingen voor mij van zo'n kistje...dan kan ik de vakken voor je opmeten of het past.

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij hebben de AH winkel (was vorige maand voor de helft van de prijs te koop bij AH) en hij wordt gebruikt in combi met de keuken. Dit is overigens geen echt keukentje maar een vensterbank met twee kookpitjes en veel potten en pannen. De combi maakt het leuk.

8. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Het kartonnen winkeltje van AH doet het super. Je kunt het inklappen en wegzetten dus erg handig. Eens in de zoveel tijd haal ik het te voorschijn.

Deel Deze Pagina