pfff we komen er niet meer uit welke zouden jullie kiezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke zouden jullie kiezen??

1. Ariston AMXXF 149

2. LG WD-14331AD

3. Samsung WM 1255 A

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    We hebben absoluut geen ervaring met wassen en drogen, en we willen een combi kopen.

Maar welke van de 3 zouden jullie kiezen en waarom?
    De prijs is niet het allerbelangrijkste we hebben voor de duurste gespaard, het gaat puur om de funkties en het verbruik.

Hier zie je ze alle 3 naast elkaar:

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... B30036F9E5

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben niet zo'n voorstander voor combi dingen want is het ene kapot dan is heel je apparataat snel naar de mieter.

Veel succes met kiezen en hopelijk komen jullie er snel aan uit

3. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    De middelste, qua energieverbruik de beste. Die laatste is BBB dus hogere kosten. Eerste is ook niet slecht maar de tweede heeft wat meer mogelijkheden en de laatste heeft volgensmij niet meer mogelijkheden als de tweede, zelfs minder.

Succes met je keuze

4. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik sluit me aan bij Fleur1. Het lijkt mij ook onhandig omdat niet alles wat je wast ook in de droger kan, dus dan zou je tussen het wassen en drogen alsnog weer je wasgoed uit moeten zoeken. Als je het doet vanwege ruimtegebrek, dan kan je ook je droger op je wasmachine zetten, je hebt daar speciale tussenstukken voor, zodat je droger er niet afdonderd als je wasmachine centrifugeerd.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als ik jullie was zou ik ook geen combi kopen...
    We hebben zelf een whirlpool 6 sensthe en daar ook de droger bij.

6. wij hebben zelf alles van miele,mijn moeder had ook een combi en dat voldeed haar ook niet als 1 van 2 stuk gaat ,en ze moeten hem mee nemen kun je niks meer

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik zou ook geen combi kopen. Maar goed, als ik tussen deze 3 zou moeten kiezen, dan wordt het de middelste, de LG dus.
    Klasse AAA, dat vind ik belangrijk. En die duurdere (Samsung) heeft een laadvermogen van 10 kg. beetje overdreven vind ik dat. Ook is dat maar eentje met 1200 toeren en verbruikt ie ook nog meer water.
    Die Aristona zou ik ook niet voor kiezen omdat dat BAB is.

Succes!

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    En wat ik ook nog even zeggen wil: Ga eerst maar goed na of je wel een was-droogcombi nodig hebt. Toen ik 4,5 jaar geleden ging samenwonen hebben we ook een wasmachine en een droger gekocht, die droger heb ik nu misschien 3 keer gebruikt, niet vaker. Ik vind het een kleine moeite om de was op te hangen, bovendien ruikt het heerlijk fris als je de was buiten hebt gehangen.
    En het vreet ook nog eens stroom!

Groetjes Miep

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    bedankt vast voor jullie reacties!

We kunnen alleen een combi kwijt helaas omdat hij in de keuken moet. En de droger erop past helaas ook niet.. Dus dit is de enige manier.

We wilde eerst de samsung kopen, maar we werden eigenlijk gelokt door het uiterlijk, de LG heeft nog helemaal geen recenties dus we vinden het gewoon moeilijk kiezen.. En hij moet eigenlijk ook nog eens erg stil zijn want we hebben alles gelijksvloers en willen snachts gaan draaien. We weten alleen dat de samsung muisstil is, dat hebben we gezien en gehoort bij een winkel.

10. Niet meer actief

Hoi mag ik iets zeggen? ik zou zoiezo voor die een label gaan met a er op dat scheelt per jaar al gauw een hoop geld in energie kosten. Dus energie klasse A altijd doen scheelt echt in de portomonnee. De middelste dus.
    Succes jennie762 ;)

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zuinig in energieverbruik is idd erg belangrijk.

Verder zou ik toch voor een goedkopere gaan als de kwaliteit verder goed is, ook al hebben jullie voor de duurste gespaard.
    Kun je weer wat rekeningen afbetalen ;)

12. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik zou geen combi-ding nemen! Maar losse apparaten. Wat als de een kapot is en de ander niet?Lastig!

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou voor de LG gaan, ook omdat het een goed merk is.

14. kim79

kim79 Lid

6 nov 2006
    12
    0
    0
    De LG wij hebben vandaag de onze gekregen :) (enkel wassen) ik ben ook voor de AAA gegaan. En hij is heel stil en gebruiksvriendelijk.

Succes met kiezen

15. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ik zou persoonlijk niet voor de combi gaan, niet zulke goede ervaringen mee.
    Ik zou dan een wasmachine nemen van min. 1600 toeren, dan komt het er zo goed als droog uit en dan lekker mijn wasje ophangen! Ik gebruik nu mijn droger ook alleen voor mijn handoeken en dan alleen in de winter. :) Je kleding blijft ook nog mooiër. ;)

Maar ja, wij zijn nog maar met zijn 2tjes, ik weet niet hoe vaak ik hem zal gebruiken met kineren er bij. :oops:

Kijk hier ook eens:
    http://www.consumentenbond.nl/thema/hui ... et=nietlid

Succes met de keuze!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zou ze geen van drie kopen. Zo'n combi ding gaat veel vaker stuk en als ie stuk is heb je beide niet meer.
    Mijn man had in zijn appartement in Engeland zo'n combi ding en dat was echt een onding. Qua functionaliteit, maar ook qua geluid etc.

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik heb geen ervaringen met een combi. Ik hang mijn was nog ouderwets aan de wasrek. En in de zomer buiten.

Wel heb ik ervaringen met LG wasmachine, wij hebben de digitale met 7 kg inhoud. Dat is een hele goede!
    Kan ik je aanraden, en hij is nog zuinig ook.

18. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    De LG ivm energieklasse..

19. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ben ook geen voorstander van een combi wij hebben zelf alles van miele en dat bevalt me prima zou niet anders meer willen de prijs is mischien wel meer maar het werkt perfect

Deel Deze Pagina