winkelwagentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guus, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Vanaf 8 maanden, ze zat rond 7 maanden maar met 8 maanden zat ze stevig

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik heb zl met 9 mnd voor het eerst in het winkelwagentje gezet. Hij zat al vanaf 7,5 maand stevig en uit zichzelf. En rond 9 mnd kreeg ik de ingeving dat ie best in het karretje kon ;) Hij vond het fantastisch! Omdat zl nogal druk is en ik wil voorkomen dat ie eruit klimt, maak ik een soort tuigje van mijn bondolino. Hij zit op de heupband en het klitteband maak ik vast aan het wagentje. Dan sla ik de schouderbanden over hem heem en kruis ze voor zn borst voordat ik ze vastknoop aan het wagentje. Werkt prima!

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik denk dat het kan vanaf het moment dat ze zelf goed kunnen zitten

4. gusto

gusto Niet meer actief

Zoon zat al met 7 maanden stevig los maar ik heb hem pas sinds kort (9mnd) in het winkelwagentje. Vond het zelf gewoon geen fijn idee eerder.

Hiervoor zette ik gewoon de maxicosi in het winkelwagentje. Geen enkel probleem.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde

6. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik wil je zeker niet beledigen maar ik hoop dat je dat ook nooit gaat doen? Ik loop nou nog steeds niet weg van het wagentje, ze zijn er zo uit geklommen als je niet oplet. ;):D

Hier toen hij goed kon zitten dus rond de 6 maanden.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.705
    113
    He die ga ik onthouden! Heb zo vaak de NL supermarkten vervloekt, waarom er niet gewoon een tuigje in de karretjes zit zoals in veel andere landen :(:(

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    met 7 maand kon onze dochter stabiel genoeg zitten voor winkelwagenzitje(maar hield haar tijdens rijden nog wel beetje vast). Ik vond het een verademing, geen gedoe meer met die zware maxicosi die ook nog eens in de weg staat op die kar!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zolang ze niet zelfstandig zitten, kunnen ze er niet in en als ze wel zelfstandig zitten, is het echt even wachten tot ze ook zo stevig zitten dat ze de bewegingen van het karretje kunnen hebben. Er zit namelijk totaal geen steun aan de zijkanten, dus ze moeten behoorlijk stevig kunnen zitten om fatsoenlijk mee te kunnen.
    Maar als je graag alleen boodschappen wilt kunnen doen: is een geweven draagdoek of een draagzak waarmee je kunt rugdragen dan niet wat?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hebt weglopen en weglopen he? Als ze nog n iet stabiel genoeg zitten, is een meter vaak al te ver, maar dat moet toch echt gewoon kunnen als ze wel goed zelf zitten, zou ik denken...

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    is ook max zoveel kilo....

Je kan op steeds meer winkelwagens heel goed de Maxi-Cosi zetten of ze hebben er een soort maxi cosi op standaard.

Deel Deze Pagina