Wel tof he dat Hein Vergeer gewonnen heeft =D> Hij was echt kei goed Het ziet er zo makkelijk uit omdat ze het gauw onder de knie hebben. Maar hoeveel uur zouden ze bezig geweest zijn? Elke dag trainen en trainen pfffffffff petje af hoor. Nou Hein Vergeer Gefeliciteerd. =D> Liefs Lover
Hein, nou wat goed zeg. Tja weer een gedoodverfde winnaar aan de kant. Hoe is het mogelijk zeg. Maar Hein, als je meeleest: Toppie
ik had het echt niet verwacht dat Hein zou winnen, want wat een techniek had Jodi in huis. Vind het ook leuk dat ze al gevraagd zijn voor holiday on ice.. 18 november ben ik erbij.
Ik had ook Jodi verwacht idd, maar leuk voor Hein. Ik hoorde de uitslag van mijn oudtse dochter zonet, ik was in slaap gevallen hihi
Hoi Ik had niet verwacht dat hein zou gaan winnen vond jodi veel beter maar goed het is hem wel gegund natuurlijk ze hebben er mega hard voor getraind. doe het ze in ieder geval niet na dus denk dat iedereen wel een winaar is
Ik had ook gedacht dat Jodi zou winnen, ik vond hem eerlijk gezegd ook beter... Maar het is hem idd gegund. hij heeft er heel hard voor getraind!
Ik vond het een anti climax van een leuke reeks Persoonlijk vond ik Heins Kúren 1 laaaaaaaaaaaaaaaange lift Dan liever een beetje actie erin zoals bij Jody Tuurlijk is t hem gegund Maar helemaal verdiend vind ik t niet
Juist, ik ook niet Vicky... Maar ja, dat is ook omdat het publiek bepaald wie er wint... Ik denk dat als de jury had mogen bepalen dat Jody gewonnen had!
Tuurlijk was Jody veel beter maar waarschijnlijk Had Heintje meer fans . Maar zeker ze waren allemaal nummer 1 ik doe ze het ook niet gauw na hoor zou wel willen Maar het heeft wel weer 2 1/2 miljoen kijkers op geleverd. Daar ging het natuurlijk allemaal om. Liefs Lover
Oh wij waren helemaal voor Hein, maar hadden eigenlijk verwacht dat Jody zou winnen. Ik was echt blij verrast dat hij wel gewonnen had! En wat een lieve dochters heeft die Hein Vergeer zeg, echt zo schattig bij hun paps.
Khad verwacht dat jody ging winnen. Maar bij dancing on ice dacht ik ook dat kelly ging winnen ( en die was ook echt de beste)