Win jij nog wel eens wat met de vriendenloterij? Na mij lucky shot in november heb ik niets meer gewonnen. Vraag me af of ze wel zo leuk nog zijn. Bij de postcodeloterij win ik ook nooit wat maarja daar weet ik het bijna zeker dat daar het zoeken is naar een speld in de hooiberg
Ik met de staatsloterij en heb denk ik 2 keer wat gewonnen waar ik wat aan had. Die 7,50 die ik soms win is leuk maar heb er niet eens een lot voor haha. Ach hou altijd de moet er maar in, you never know
Ja ik doe niet mee met loterijen, weet ik tenminste zeker dat ik niets win en niet opgelicht wordt.. Zaterdag naar Miljoenenjacht gekeken, die vrouw hielt van haar gewonnen bedrag nog maar 1/2 over. Moet de staatskas weer mee gespekt worden. Mijn vader speelde jaaaaaaren mee in de postcodeloterij. Toen hij overleed heb ik niet alles meteen op kunnen zeggen. En wat denk je, hij valt, en mijn vader wint. Maar dat gelde natuurlijk niet meer, ookal beheerde ik de rekening. Zelf had mijn vader nooit iets gewonnen... Was best zuur, zo'n ironie...
joh ik dacht dat dat op postcode ging. Hij heeft toch netjes betaald toen? en het huis was wel op zijn naam??
Huis op zijn naam en er was betaald. Maar er woonde officieel niemand meer daar, er stond niemand ingeschreven... Niet voor mij, vooral toen niet. Krijg er mijn vader niet mee terug, maar toen ik vervolgens zijn huis jaaaren niet verkocht kreeg en zelf dus met een dubbele hypotheek moest betalen baalde ik lichtelijk... Maar das weer een ander verhaal
Vriendenloterij ben ik meegestopt heb ik 1 keer smarties mee gewonnen en 1 keer een klein fotoboekje 10 bij 15 Lotto ook gestopt Speel nu sinds december de staatloterij en heb 1 keer 10 euro gewonnen . En met koninginnendag 280 euro
met de postcodeloterij mag je met elke bestaande postcode meespelen, ook al is het huis niet meer bewoond...
Hier de staatsloterij opgezegd... Nooit meer gewonnen dan een tientje. Vriendenloterij ook al heeeeeeel lang niks meer. Eerste 2 maanden 2 x een vriendenprijs (en dat was vorig jaar aug en sept) en sindsdien ook niks meer. Jammer hoor... Lijkt wel of ze het doen om klanten te lokken en te laten winnen in het begin. En daarna gewoon niet meer... Hmmm...
Bij ons in de familie is 3 maanden geleden 50.000 euro gevallen met de vriendenloterij. Dus het kan wel
ik heb al best vaak iets gewonnen sinds ik lid ben van de vriendenloterij. Nu heb ik hier 2 vouchers voor 2 personen zwaluwhoeve. Alleen ga ik daar zelf nooit heen, omdat ik niet naar een sauna durf. Dus ik probeer ze nu te ruilen voor een ander cadeau met iemand of te verkopen, zodat ik van het geld iets anders kan kopen. Ik heb nl al heel vaak prijzen weggegeven....
Met de vriendenloterij al best veel gewonnen eigenlijk. Een boek 50 euro hema cadeau kaarten B&J ijs appeltaart Efteling kaartjes Winter Efteling kaartjes.
vriendin van me heeft de postcodeloterij eind vorig jaar opgezegd en begin dit jaar viel de wijkprijs bij hen. een flatscreentv....
Heb zojuist een 2x de vriendenprijs gewonnen..2e maand dat ik meespel. Bij de postcodeloterij na 3 jaar nog nooit iets gewonnen. Daar wil ik ook mee gaan stoppen. Hier om de hoek is vorig jaar een miljoen in de straatprijs gevallen..dus dat gaat niet meer gebeuren ben ik bang..
ik heb nu sinds november 3x een feestprijs gewonnen, en 1x 10,-. Daarvoor zo 2 jaar niks... had nu 3x een albelli fotoboek, spel van cascassone of zoiets, een horloge, boek van harlan coben, en een kookboek. En een rome dvd box en 2 bowlingtassen. Heb alle prijzen gewoon zelf gehouden, hihi
doet me denken aan het nummer: An old man turned 98. He won the lottery, and died the next day ... van Alanis Morisette
uh.. wat heeft dat met de vriendenloterij te maken? Anyway.. wij doen nergens meer aan mee, vorig jaar alles opgezegd.. vond het zonde van ons geld.. die ijsprijs die we 1 keer hebben gewonnen met de postcode loterij had ik ook gewoon zelf kunnen kopen (alleen dan veel meer, met het geld wat we hadden kunnen besparen haha)
ik speel zelf niet mee, maar heb al 3 keer toe een prijs gekregen via familie. Vorige week nog een ritualsbon van 10 euro van de vriendenloterij