stuk kies afgebroken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dames, misschien iemand met ervaring?

Zat net te eten en voelde dat er een stuk van mn kies afknapte.. Volgens mij alleen een hoekje. Gaat dit pijn doen?:)
    Ik bel morgen sowieso de tandarts die dienst heeft dit weekend even, maar dan kan ik me vast voorbereiden op een eventuele lange nacht. Sinds de eerste zwangerschap is mijn gebit zo hard achteruit gegaan:( Vorige week zat ik bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling.. Ben sinds gisteren pas van de pijn af (4x verdoving gezet dus pijnlijke wang).

Ondertussen zit Lenn thuis met waterpokken en een oogje dat begint te ontsteken, dus qua timing is het weer eens ruk.. Iemand die dit weet?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

meestal slijpen ze het ff zodat je er geen last van hebt.. daarna bouwen ze het weer op.. deed bij mij geen pijn

3. Within

Within Niet meer actief

Ligt eraan wat er afgebroken is.. bij mij 3x gebeurd (en alle 3 de keren door een takje in een krentenbol..) maar nooit pijn aan gehad, alleen scherpe randjes.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou ik voel nog wel een stukje van dat hoekje zitten. Heb niet het idee dat er een zenuw bloot ligt..

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb een kies met bijna alleen maar vulling...te laat geboord door ander tandarts, heb altijd een vaste tandarts ivm mijn angst...grr... ik heb slechte tanden maar hij zei het kon wel...dus niet!
    Nu is eer vorig jaar ook een stuk afgebroken door muesli...eigenlijk geen last gehad maar je meent wel van alles te voelen omdat het zo vies is...alleen al de gedachte bah!

Maar hier is het gewoon bijgevuld met vulling die je krijgt als je een gaatje hebt...

Deel Deze Pagina