kat ligt steeds in bugaboo.. what to do?

Discussie in 'De lounge' gestart door Beeps, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Het is echt ongelooflijk, hij is er letterlijk niet uit te slaan!

Ik heb hem afgeleerd om in het ledikantje te gaan liggen, ook weet ie dat het wiegje niet voor hem is.. maar de bugaboo krijg ik niet afgeleerd!!!

Heeft iemand tips om er voor te zorgen dat hij er niet meer in gaat liggen?

Alvast bedankt!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb vaak als tip ballonnen gehoord. Als ie er inspringt, dan schrikt ie er zo van en komt ie er niet meer in, schijnt het?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

regenhoes er over heen.

dat stomme beest van mij deed het ook de hele tijd en die was echt niet bang voor ballonen of zilverfolie etc

dus had ik de regenhoes er over heen. hij ging er dan wel op liggen maar het bleef wel haarvrij

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Plantenspuit!!

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    balonnen idd!!

6. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    bedankt meiden, ik ga die ballonnen proberen en anders maar een regenhoes halen, die heb ik nog niet..

de plantenspuit helpt bij deze waterrat niet..

bedankt!

7. MissT

MissT Niet meer actief

Hier liggen ook ballonnen in de kinderwagen en in de box. Het schrikt ze zeker af, zijn er een paar geknald en ze gaan er nu gelukkig niet meer op of in!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier heb ik het muggennetje erop geritst.. dus nu kan ze er niet meer in en ze probeert het ook niet..

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier aluminiumfolie en ballonnen voor de box en alleen alu voor de maxi cosi en kinderwagen..

en natuurlijk zorgen dat ze er niet bijkunnen als jij er ook niet bent.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn wieg ligt vol ballonnen, in de maxi cosi zit een pop, op de kinderwagen staat mn ziekenhuis-vlucht tas, en nu slaapt de kat op het verschoonkussen :D haha... Als die tas niet op de wagen stond dan had hij daar ook in gelegen, maar de wieg en de maxicosi heeft hij iig al gehad. Ik zou er dus ballonnen in doen of iets op zetten zodat hij er niet in kan.

11. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier zijn de katten ook heel blij met de maxicosi en kinderwagen. Ik heb nu de maxicosi op de kop in de kinderwagen gezet zodat ze in beide niet meer kunnen gaan liggen. Heb zo het idee dat alufolie niet gaat werken. De box laat ik gewoon het boxkleed uit, dan is-ie gelijk niet meer interessant, en de babykamer blijft afgesloten.

Een van de poezen gaat nu alleen nog steeds in het boodschappenvakje van de kinderwagen liggen, en ach, dat mag dan weer wel. Ziet er zo lief uit :D

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hier ook van die gekke katten;) Eerst in de box dus daar leg ik een paar balonnen in, dan liggen ze weer in de Bugaboo, dus die zet ik in de bijkeuken, vervolgens gaan de poezen in de wipstoel en op het aankleedkussen liggen ;) Ik heb het maar opgegeven. Ik heb een kruimeldief gekocht voor de haren :D(poezen gaan wel weg als ik 'hun' plekje nodig heb voor de kleine)

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Onze kat heeft het een keer gedaan maar ben toen zo boos geworden dat ze dat heel goed begreep en nooit weer heeft gedaan. Heel consequent de kat duidelijk maken dat ze heel gauw weg moet wezen heeft hier goed gewerkt, ik zou het combineren met de tips hierboven.

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ahh ik zou wel willen dat mn kat in 't boodschappen mandje gaat liggen maar helaas past dat niet bij de Joolz, mn kat te groot, mandje te klein... Op het aankleedkussen ligt hij ook vol trots "Ik heb nog een slaapplekje gevonden!" Dat vind ik dan ook 't minst erge van de babyspullen, bovendien denk ik dat als 't eenmaal naar baby ruikt, hij het snel gezien heeft...

15. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    wat leuk al die verhalen, gekke beestjes zijn het toch!

aluminiumfolie helpt wel, ten eerste hoor ik hem erin springen en als ik dan ga kijken staat hij er al weer naast! kijkt ie me wel boos aan hoor!

ik heb ook al tig van die plakrollers versleten voor alle haren uit alle lekkere plekjes, alles heeft ie afgeleerd, maar die bugaboo blijft fantastisch...

nu hopen dat hij eruit blijft en straks niet jaloers wordt op de baby die wel lekker overal in mag!

fijn weekend dames!

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mijn ene kat lag altijd in de kinderwagen,box,aankleedkussen. Vond het nooit zo een probleem en verschoonde de boel gewoon heel vaak.

Deel Deze Pagina