Misschien even bij je eigen statistieken kijken van de laatste week? Weet niet of het ook makkelijker kan...
Als je naar het winforum gaat en je kijkt naar het berichtenwolkje en er staat een witte stip in dan heb je al gereageerd.
En anders kun je ook op het totaal aantal berichten, wat achter de topic-titel staat aangegeven (zie foto), klikken. Zie je ook precies wie er wél 2 keer meedoen. Foei!
Wat grappig dat je dat zo kunt zien, dat wist ik niet! Ik vind het altijd leuk om mee te doen, de prijzen zijn erg leuk! Maar soms weet ik inderdaad niet of ik al het meegedaan of niet. Nog vaker vergeet ik te controleren of ik misschien gewonnen heb. In de tekst geeft het beheer altijd aan dat je een bericht moet sturen, dus ik neem aan dat je zelf actie moet ondernemen.
Jammer dat de win-acties gaan stoppen! Had graag nog een keertje meegedaan. Waarom stoppen jullie er eigenlijk mee? *gaat snel nog even meedoen
Dat heb ik van het beheer zelf gehoord. Nam aan dat de meesten dat al wel wisten, ,aar kan het idd ook nergens openbaar lezen...
Een aantal bedrijven die de afgelopen weken een winactie wilden aanmelden hebben van ons inderdaad te horen gekregen dat de winacties op Zwangerschapspagina.nl eind dit jaar komen te vervallen. We zijn bezig met de ontwikkeling van een nieuwe Zwangerschapspagina.nl en zoals het er nu voor staat gaan de winacties (in de huidige vorm) niet mee naar de nieuwe site. Over de ontwikkeling van de nieuwe site kunnen we nog niks zeggen. We willen jullie daar graag meer over vertellen op het moment dat er meer duidelijkheid is. Maar wees gerust de overgang staat gepland voor begin 2015 en we hebben nog meer dan genoeg winacties klaar staan om de komende weken en maanden te overbruggen Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl