Welke babyfoon hebben jullie? Welke merk en aan welke prijs moet ik dan denken? Hoorde dat er nog al een verschil in zit... Dus welke is aan te raden ?
wij hebben er een van philips een die NIET alleen op batterijen werkt en storingsvrij is en je kunt 12 uur draadloos toezicht houden op je baby tot een afstand van 300 meter en je kunt beneden je babytje al gerust stellen. en voor de fun (denk ik tenminste) zitten er fonkelede sterretjes op de babyunit. het kost dan ook wel wat hoor, schrik niet............. 139.00 euro nou heb ik hem volgens mij wel in een dure winkel gekocht. succes! groetjes susanne
prenetal schijnt ze (de twee van philips) nagemaakt te hebben en die zijn daardoor iets voordeliger. mijn vriendin heeft deze en is zeer tevreden over.
Die van prenatal lijkt anders ERG op die van alcatel Eigenlijk moet je vooral letten op de verbindings techniek. dect heeft bijvorbeeld tientalle kanalen, zodat ze altijd een kanaal kunnen kiezen dat storingsvrij is, en hij wisselt zelf tussen zender en ontvanger. Neem je de oudere modellen, die gebruik maken van de FM band (de radio band) dan is de kans op storing veel groter. Verder is het net welke functies je wilt hebben. Op afstand een slaapliedje starten, of terug kunnen praten, nachtlampje er in, of zelfs een camera... Het belangrijkste blijft, hoe wordt de verbinding opgezet en hoegroot is de kans op storing. Mijn advies "DECT" De rest van de opties, wat je wilt (betalen)...
Idd met DECT ja, dat is storingsvrij voor 100%! Wij hebben gekozen voor de Alecto dbx 88 maar weet t nog niet hoe ie is want we hebben m nog niet gebruikt.
wij hebben dezelfde als patroeska en hebben hem al ff uitgeprobeert met een oppaskindje en hij doe het perfect hihi vind het vooral leuk dat je een melodietje en een lampje in en uit kan schakelen hihi maar das niet het belangrijkste... ik vond hem trouwens ook niet duur bij hebben er 71 euro voor betaald.. je kan hem ook bestellen en laten verzenden dan kost ie 80 euro.. groetjesss.
Wij hebben ook de Alecto DBX-88 Ik ben heeeel tevreden. Goede ontvangst en veel opties Ik geloof dat hij iets van 90 Euro kost ofzo, maar absoluut waard! Kijk anders eens bij kieskeurig.nl en bekijk daar wat gebruikerservaringen.
Deze hebben wij ook (is ook een dect) en ben er supertevreden over! Volgens mij hebben wij er net zoveel voor betaald en dat was bij de mediamarkt.
Ik heb vandaag ook de Alecto dbx 88 gekocht bij DA. Daar was hij afgeprijsd naar 49,95! Dus een tip voor iedereen die deze babyfoon wilt kopen!