Heb de nieuwe folder op internet bekeken, maar zie niks staan. Waar heb jij het gezien, ik zou er nog graag wat winnie spulletjes bij willen. Groetjes Simke
stond in krantje vanaf dinsdag. er stonden slofjes,badcapes,slabbers,puugdoekjes en nog veel meer in van pooh
ik raad het jullie aan om te kopen hoor. ikzelf heb de rompertjes, spuugdoekjes, slabertjes, speelkleed en dan nog een speentje, flesje en beker gehaald en het is van goed kwaliteit en het ziet er ook nog is schattig uit. wel in een eerdere actie maar het gaat om de zelfde artikelen
Heb het gevonden, stond gisteren alleen een oude folder op de website. Bedankt voor de tip, ga dinsdag snel kijken. Simke
vind alleen jammer van de kruidvat dat ze maar een beperkt aantal hebben. je moet echt smorgens vroeg wezen want anders is het op of ze hebben het niet gekregen. bij de vorige aanbieding wilde ik graag de boxkleed maar helaas allemaal uitverkocht ik ben nu dus als de kippen bij hahah.
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&contentcode=KRUIDVATMAGAZINE
hoop dat ze de spullen bij ons ook hebben anders moet ik toch echt naar de stad ga morgen meteen een kijkje nemen. groetjes susanne
Nou ik ben vanmiddag geweest om 2 uur! en het lag al in de rekken! Mooi boxkleed en winnieslofjes.. erg schattig. heb ook 3 schilderijtjes gehaald.. staan ook in de folder! super gaaf allemaal..
ik heb de slofjes van knorretje gekocht echt zo lief, verder wilde ik de rose boxkleed (heb er pas 3 haha) maar die kwamen morgen pas
ik ben geweest hoor! nou het was me toch druk...ik was om 9 uur binnen...net open...en alles leek wel voor niks! ik heb dit allemaal gekocht... - 28 spuugdoekjes (grijp ik nooit mis ) - 4 rompertjes - 2 paar slofjes - 2 badcapes - 2 pyama's - boxkleed - 2 flessen - 4 slabbertjes ik was in totaal 100 euro kwijt...maar het is echt super leuk spul! ik heb alles beige gepakt.
ik heb ook alles beige boxkleed badcape slofjes tutlap slaapzak spuugdoekjes ik heb vanalles maar 1 gepakt...... hihih hier hadden ze alleen de pyama ,rompers en flesjes niet dat vond ik wel balen Dus belde ik mijn zuje of ze dat wou halen maar bij hun was de kruidvat afgebrand dus dat wordt ook niets
dat zijn wel veel spuugdoekjes....ik vond ze wel duur die spuugdoekjes. ik vind zelf beige niet echt een mooie kleur. jammer dat ze geen lime, aqua of andere kleurtjes hebben. ik weet nl nog niet wat t wordt dus dan kun je niks roze of blauw kopen.
ik heb een leuke rammelaar gekocht van de zoo serie die ze nu verkopen en nog 4 speelblokken ervan. Staat ook in de folder. Ook erg leuk! Van Winnie de Pooh heb ik al een keer 2 slabbertjes gekocht dus daar heb ik verder niks van gepakt nu.
nou ik heb ook de wereld aan spuugdoekjes en slabjes maar ook echt wel nodig hoor! als ze heeft gespuugd dan doe ik haar een ander slabje om dus er gaat wel wat door heen vind het gewoon niet smakelijk als ze heeft gespuugd en vervolgens het slabje in haar mond doet dus krijgt ze gewoon schone om... ik wil vanmiddag ook ff naar de kruidvat maar ik zal wel weer te laat zijn haha