Ik ging voor de rompertjes maar er lagen alleen nog meiden rompers en jongens maar dan mt 50/56.. Balen.. Toch maar de shampoo in de aanbieding gekocht. Ik kan natuulijk niet met lege handen naar huis hè? hihihi
Ik heb net een pyamaatje mt 62/68 gekocht. Dacht dat kan Dylan mooi direct aan. Ik weet niet wat ze onder 62/68 verstaan, want volgens mij is alleen het broekje al 62 cm
Hihi ja ze vallen errug groot idd! Ik had de vorige x nl ook een winnie the pooh pyama gekocht, psies t zelfde maatje als jij. Volgens mij is t bijna een 80 maatje!
Ik ben ook net geweest en heb ook goed ingeslagen, ik heb dit allemaal gekocht; Piama slaapzak spuugdoekjes flessen voor Ewout, die tuitbekers en voor mezelf een mega grote strand handdoek van Snoopy!
Ik heb me moeder gister ook al naar de kruidvat gestuurd. Ze wil zo graag dingetjes kopen. en ik ben winnie the poeh fan! Nou kom maar op
Nou, volgens mij is bij ons in de Kruidvat een invasie geweest, want er was bijna niets meer op voorraad....
Heb zelf gisteren een slaapzak aangeschaft van winny de pooh. Hier in hoorn (winkelcentrum bij mij aan de overkant) hebben ze alles nog in overvloed Ik ga morgen ook nog even een boxkleed kopen en wat pyama's
heb ook alvast voor als het een keer nodig is hha maar wat gekocht.. 1 boxkleed 1 spuugdoekjes en 1 badcape vond ze zo lief!
ook ik heb spullentje va zoo gekocht een kapstokje en een vloerpuzzel en van winnie heb ik een pyammatje meegnomen. maar die spullen van zoo zijn ook echt geweldig! groetjes susanne
bij onze kruidvat ook nog volop spul, dus toch maar paar slabbetjes en rompertjes meegepakt. Bij Kwantum allerlei deco dingen in de aanbieding va oa Pooh dus daar hebben we ook ingeslagen.