Ik heb nog heel veel pampers dus de bonnen wil ik graag ruilen voor een volle etos spaarkaart voor elke kortingsbon... 2 bonnen waarbij je gelijk 10 euro korting krijg bij 3 pakken new baby pampers maat 1,2 en 3 2 bonnen waar bij je gelijk 5 euro korting krijg op de billendoekjes van pampers 2 bonnen voor 10 euro korting op 2 pakken pampers new baby. Je moet de kassabon opsturen samen met de bon voor korting 2 bonnen voor 10 euro korting voor 3 pakken new baby. Je moet de kassabon opsturen met de bon. 2 bonnen voor 5 euro korting op de billendoekjes. De kassabon moet je opsturen voor korting.
niemand? ik vind het zonde om het weg te gooien als ik er iemand anders blij mee kan maken... ze zijn geldig tot 31 december ik heb nog een bon van lekker in het leven
Heb ook nog 2 van die bonnen met kassabon. 1 voor 2 pakken en 1 voor 3 pakken. Gebruik ze ook niet. PB even bij intresse
Ik heb een bon voor 5 korting op de pampersbillendoekjes 2+1. Deze bon moet je met de kassabon opsturen en dan krijg je je geld terug. PB me maar als je interesse hebt. Hoef er niks voor te hebben. Bon is geldig t/m 31 dec 2010
Ik heb nog een pamper bon in de aanbieding, 10 euro korting bij de etos.. op 3 pakken pampers. Ik zou er graag etos zegels voor willen hebben.