Ik verkoop een aantal van mijn zwangerschapskleren, aangezien ik die toch niet meer draag nu Prijzen zijn ongeveer, bieden kan ook, wil je meerdere dingen overnemen dan kan ik hiervoor een prijs maken. Truitje, merk Prenatal. Lijkt alsof het uit twee lagen bestaat, zie bij de mouw. Heb het slechts 1 x gedragen en gewassen. Maat M. 5,00
Tuniek van H&M met blije kleuren en een soort zilveren draadje er doorheen. Maat S, 1 x gedragen en er kan een heel grote buik onder. 5,00
Lange zwarte stretchbroek van Prenatal, maat M. 7,50. Er zit een enorm elastiek boven, dat je of helemaal op kan trekken, maar ook een paar keer om kan slaan zodat ie onder je buik zit. Het elastiek is lekker zacht en knelt niet.
Voedings- of zwangerschapstop van H&M, maat M. 5,00. Nauwelijks gedragen. Zwart met witte streepjes.
Buikband van (ik dacht) C&A. Maat 36 / 38, zit heerlijk, geeft echt veel steun als je buik zwaarder wordt 3,00
Oh ja, ik heb ook nog een Ameda Lactaline, dubbelzijdige electrische kolf, 1 x gebruikt voor 90,00 (nieuwprijs +/- 140) Mocht je willen bieden op bovenstaande spullen, bij voorkeur middels een PB
Oh ja, ook nog een babystoeltje voor in de auto. Voldoet aan rechtlijn voor kinderzitjes R44/03. We hebben deze gekregen van familie maar later zelf eentje aangeschaft. Hij is gebruikt, maar in 'technisch' opzicht nog helemaal in orde. Kan gratis worden afgehaald in Terneuzen en eventueel in Roosendaal.
Ook nog wat (te kleine) kleertjes te koop... Het meeste is niet, of nauwelijks gedragen. Met de klok mee: Linksbovenin: broekje maat 50, H&M, nooit gedragen Truitje met draakjes, prenatal, maat 50, nooit gedragen I<3 Oma rompertje, prenatal, maat 50, nooit gedragen Overslaghemdje, Hema, maat 50 - 56, 2 of 3 keer gedragen Wit broekje, merk 'Dirkje', maat 56, paar keer gedragen Shirtje met op mouw 'Gypsie girl, maat 56, paar keer gedragen Setje van Nijntje, maat 62, valt klein, 2 of 3 keer gedragen Jurkje met Hello Kitty, maat 62, gekregen, 1 x gedragen, inmiddels te klein Linksonderin: set met twee rompertjes, H&M, maat 50 - 56 Als je interesse hebt, doe maar een bod.
zo een strechbroek lijkt mij wel wat. kan hij per post door de brievenbus? Inpakken in plastic zak en volplakken met tape zodat ze lucht eruit gaat?