Nou, bij ons wordt het dus een Winnie kamer, mijn moeder heeft zoveel winnie spulletjes meegenomen dat ik er niet meer omheen kan, hahahaha...Maar nu vraag ik me af wat ik verder ga doen met de kleuren, heeft iemand misschien ook een kamer met veel Winnie spulletjes (foto's) en tips? Marieke
Je kan bij Praxis van die Pooh dingen kopen die je op muren/deuren etc. kan plakken. Succes! Groetjes Cindy
De oudste van ons had een Pooh-kamer in ons vorige huis. We hadden de muren zachtgeel de stijlen en kozijnen Pooh-rood (kleur van zn truitje) en de deuren enz Pooh-geel. Zag er echt heeeeeeeeeeeel leuk uit En verder accesoires natuurlijk en een zelfgemaakt Pooh-bed in diezelfde kleuren verf
geen praxis maar genoeg van zulke winkels waar ze dat ook evropen hihi...... hebben ze ook erg leuk spul! hihi
Ja, moet maar ff kijken...Heb net leuke gordijnen gezien in de castorama folder, is een soort praxis hier...Geen Winnie, maar gestreept met geel rood groen blauw, lekker vrolijk! En wandlampjes in dezelfde streep...Moeilijk soms, heb het idee dat het als snel te jongensachtig wordt, met harde kleuren...Pffff