Ik ben opzoek naar een winnie the pooh muziekdoosje niet 1 die je kan gebruiken voor een mobiel maar die je zeg maar in een knuffel of iets kan doen. Dat je aan het touwtje kan trekken en dan het muziekje gaat spelen. Weet iemand waar ik die kan kopen?
misschien in een winkel waar ze knutsel spullen hebben (geen speelgoedwinkel) daar verkopen ze vaak van die losse dingen om er zelf wat om heen te maken gr
Bedoel inderdaad zoiets https://m.bol.com/nl/p/winnie-de-poe...4004011396008/ Alleen dan zonder knuffel dus echt alleen het muziekdoosje zelf. Zodat we er zelf een leuke knuffel om heen kunnen maken.
Op de site van de toverkamer, speeldoosjes.nl kun je losse mechanismen bestellen. Het dingetje wat muziek maakt met zo'n koordje eraan,die kun je dan zelf in een knuf doen ( leuk idee trouwens!) Bijv het wiegelied van Brahms of over the rainbow. Goed ervaringen met die site( zocht een speciaal muziekje voor een bruiloft en een ringdoosje) Ik meen zelfs dat prenatal ook van die muziekmechanismen verkoopt.