Eerste pakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 1612, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik was wat aan het kijken voor een eerste pakje voor ons kindje. Nu weet ik nog niet wat het word, dus ik koop gewoon een jongenspakje en een meisjespakje. Het jongenspakje is ook geen probleem, erg leuke dingen zijn er en veel keus. Alleen het meisjespakje kom ik niet uit. Overal kom ik rokjes en leggingen tegen. Is dat wel handig als eerste pakje? Of is een gewoon broekje fijner voor het kindje? Het lijkt mij dat het rokje toch omhoog gaat.

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Tsja, wat wil je zelf? Als je echt van meisjemeisje houd is een rokje leuk,maar volr zo'n ukkie lijkt mij een lekker zacht warm broekje het lekkerst.
    Of net als 'vroeger', een overslagtruitje met een flanellen doek om de benen gewikkeld.
    Ik had een heerlijk zacht broekje van de zeeman in wit,met een wit soort jasje van feetje.

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik heb meerdere pakjes klaarliggen als eerste pakje. Het meest meisjesachtig is een jurkje van Lief! met een legging. Dat zit prima, rokjes heb ik wel maar dan in de wat grotere maten.

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    eerste was een jongen wat we niet wisten dus alles neutraal gekocht ook het eerste pakje.

tweede was een meid en dat wisten we. als eerste pakje heb ik een broekje gekocht.
    ik had wel rokjes en jurkjes vanaf maat 56 maar het staat voor geen meter.

ze liggen heel veel en de beentjes trekken ze dan nog op, daardoor is het effect van een rokje weg
    ik vind het er stom uit zien.

we krijgen nu weer een meid en heb alleen kleertjes maat 56 gehaald en alleen maar broekjes. oh en 2 boxpakjes
    maar geen rokjes of jurkjes want ik vind het geen gezicht als ze in de box liggen.

dus voor een eerste pakje zou ik het zeker niet doen.

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Tines dat was idd ook mijn idee. Als ze de beentjes optrekken zie je geen rokje/jurkje meer.

Ik vind het wel mooi, maar ja niet als ze dus liggen.

Dus toch goed op zoek gaan naar een mooi broekje. :)

6. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    zou ik wel doen.

ik ben echt van het meidenspul vind het super. maar als ze zo klein zijn is het hele effect weg.

pas toen mijn dochter ging staan was het leuk om haar een jurkje/rokje aan te doen.

ik heb nu 1 jurkje van lief gekocht want die vond ik zo schattig, maar daar blijft het nu ook bij.

dus als eerste pakje zou ik zeker een leuk broekje doen. ik vind de kleertjes van Z8 heel erg leuk moet je maar es kijken.

heb zelf een eerste pakje van prenatal gekocht met de tekst kleine zus :D

Deel Deze Pagina