Ladies, nog een krappe 3 weken voor het verjaardagsfeestje van Elena en ik kan nergens Winnie the Pooh uitnodigingskaarten vinden! IK had ze een paar maanden terug gezien bij de Action, maar ja toen vond ik het nog te vroeg.. stom natuurlijk! En nu zit ik dus zonder.. Heeft iemand ze toevallig nog ergens liggen? Ik wil ze heeeeel graag hebben! Of gaat iemand binnen nu en een paar dagen naar de Action en wil die even voor me kijken? Ik heb er een stuk of 8 nodig. Ik wil ze niet zelf maken, want allereerst ben ik daar niet handig in en ik heb er het geduld niet voor.. Help...
Wilde net zeggen bij de 'action' idd vorige week, maar of dit nu verjaardagskaarten waren of uitnodigingskaarten dát weet ik niet meer.
Ik heb ze gisteren bij de AKO hier gezien (boeken-/tijdschriftenwinkel). Er zit er ook een in Amersfoort: http://www.ako.nl/pages/content.aspx?co ... angestraat Succes!
als het goed is heb ik er nog een paar liggen! Anders ik heb ze hier bij mij in het dorp gekocht! Ik wil ze eventueel voor je halen en ze voor je op de bus doen! Hbe je ze nog ruim op tijd Pb me maar! Liefs Sal
Dankzij Nachtvliinder is mijn probleem opgelost! Dankjewel meissie! En alle andere dames bedankt voor het meedenken en de tips. Deze kan op slot.