waren paar leuke dingen,. Wilde zo graag het boxkleed uitverkocht Ze waren echt mooi tegenover normaal (houd niet zo van winnie eiglk)
Wat is dat glow in the dark dan precies? stickers? Die flessenborstel en flesjes zien er wel leuk uit. Maar ik moet opassen ik heb echt werkelijk alles al van Winnie The Pooh voor de beeb. Ik denk dat als ze straks groot is gen Poohbeer meer kan zien
heb vandaag ook een boxkleed gehaald van pooh en tijgertje maar zonder de felle kleuren.. ben ook niet zo'n fan van winnie maar vondd deze boxkleed wel leuk en had er nog geen..
Tijn slaapt met pooh tuttel doekje! Al een lange poos, had er 2, maar heb er van de week toch nog maar 1 bij gekocht! hahaha..ben veel te bang dat ik straks een huilend mannetje heb, omdat hij geen tuttelpooh meer heeft! (heel schattig, hij wrijft met zijn duim en wijvinger over het blauwe mutsje en valt zo in slaap! zo lieffffffffffffff! O en heb ook nog een badcape meegenomen! Vind die getekende pooh erg mooi! kus miek
Die spuugdoekjes zijn zo lief! Maar mocht ze van mijn vriend niet kopen omdat we er meer dan genoeg hebben...
Rompertjes had ik al 45436453456, dus dat vond mijn vriend niet zo'n strak plan. Wel gekozen voor boxkleed en 2 badcapes, leuk leuk!
had hier in belgië in kruidvat het "papflesje" van winnie the pooh gekocht en in zeeman ook de papflesjes en het uitpoetsborsteltje en het kam-borstelsetje van winnie the pooh... moesten we toch net over de grens zijn (nederlands putte) zag ik daar een kruidvat en ben ik gelijk maar eens gaan kijken... ik ging buiten met twee pakken spuugdoekjes van pooh (met roze tint ) met het roze boxkleed, en met een fleece dekentje... misschien lichtjes overdreven met pooh maar ben er gek op;.....
Hier gaan we meer voor teigertje, wij zijn verder niet zo echte poohfans, De slofjes en een tuttel gekocht
Ahhh ja...the worst nightmare van een kind! Aan de andere kant ik slaap al 23 jaar met 1 en dezelfde knuffeleend (ja nog steeds!) Oke vraag me niet hoe die dingen eruit gaan zien na zo'n lange tijd....maar ik denk dat hij nog wel even met zijn tutteldoekje kan doen