Omdat mijn schoonzusje alles van Winnie the Pooh heeft vind ik het niet leuk meer en doe ik dus alles weg. Ik zal geven, kijk, pb en we worden het wel eens over de prijs Jongens en meisjespakje maat 56 Winnie the pooh mobiel Twee hele mooie setjes voor een jongetje maat 74 Twee hele mooie setjes maat 74/80 (uit mijn hoofd) Twee setjes maat 56
Twee truitjes en een tuniekje Twee roze rompertjes en twee pakjes Mouwloos slaapzakje Roze winterjas maat 62 slofjes
Steenbokje, wat wil je voor die twee pakjes maat 74/80 hebben? Verkoop je de broekjes eventueel ook los? gr. Maranka
Ik heb er 7,50 per stuk voor betaald. Ik verkoop het liever als setje maar als je graag alleen de broekjes wilt kan dat ook best
dan doe ik het niet want straks doet hij het helemaal niet meer dan is het zonde van het geld[/quote] hij doet het wel hoor maar draait alleen niet. wil daarom best in prijs zakken hoor. alles zit eraan, hij speelt de 3 liedjes, licht doet het. maar begrijp je wel hoor
Alle jongensbroekjes maat 74/80 zijn gereseveerd. de truitjes zijn er nog wel. De Winnie mobiel mag voor een prikkie weg. (denk dat het een kwestie van nieuwe batterijen is)
Ik geloof het wel ja, maar dan moet ik thuis even kijken wat ik nog heb. durf ik niet met zekerheid te zeggen. Aangezien ik thuis geen internet heb wordt het pas maandag dat ik daar op terug kan komen.