Hallo, Wij zijn op zoek naar bedtextiel van winnie the pooh(geen kleur) Nu hebben we ze wel bij babydump gezien, maar ik vond het daar wel erg duur. Weten jullie ook een goedkoper adres? liefs marianne
Als je Winnie the Pooh-spullen zoekt... Ik zag in het foldertje van de Kruidvat staan dat ze boxkleden hebben van Winnie the Pooh (in crème, blauw en roze). En ze waren helemaal niet duur (12 euri ofzo). Is dat misschien ook wat voor jou?
die waren erg leuk idd ennuh, misschien is het een idee als je iemand kent met een borduur machine, om te vragen of zij je gewone witte lakentjes, kan maken? Ik weet dat in de standaard patronen op de machine, een paar hartstikke leuke pooh dingetjes staan!
Hoi ik heb eens een lakentje van winnie the pooh bij baby superstore burgerhout gezien. Dat zit in sliedrecht en rotterdam. Misschien kan je daar eens kijken. Succes
Hoi hoi, Idd, bij Kruidvat hebben ze heel vaak Winnie the pooh spulletjes. Bij de babydump heb ik ook een heleboel besteld, vaak zijn daar aanbiedingen dat je 25% korting krijgt. Suc met zoeken!
Ik zie dat je in Hoogeveen woont. Daar zit toch ook een Babypark? Ik was laatst bij Babypark Kesteren en daar lagen er. Ze waren erg mooi, maar ik heb eerlijk gezegd niet op de kosten gelet.
je hebt ze idd bij burgerhout.maar vindt ze vrij prijzig. ik heb m daar vandaan van snoopy en waren ongeveer net zo duur en was iets van 35,- voor alleen n lakentje.maar ik vondt ze bij prenatal niet zoveel hebben (ik heb er 1 gekocht daar van "er was eens...." die was iets van 13,-) maar van pooh ben ik nog niet zovvel tegen gekomen idd. bij kruidvat hebben ze wel dingen van pooh maar niet van dat soort dingen (ik heb zelf wat rompertjes,pyama,spuugdoekjes,slabbetjes en box/speelkleed) op marktplaats wordt ook wel eens wat aangeboden ook nieuw maar moeilijk omdat je t niet in t echt ziet.als je nog een adres weet in de buurt van r'dam die ze heeft en n beetje betaalbaar zijn,hoor ik t graag...
In de catalogus van Baby-Walz zijn er ook Winnie de Poeh spulletjes: van babydeken, beddengoed tot aan lampjes en wanddecoratie. Succes!
Bij babypark ligt boven in de stelling een uitzet van Winny. Wit met een grijze tekening. Heb ik zien liggen vorige week vrijdag. Hoop voor je dat het er nog ligt. Als je naar boven loopt en dan richting ledikantjes en dan ergens in het midden. Veel succes
ik heb ze vanmiddag ook zien liggen met die sterretjes erop geloof ik.maar vindt ze net zo duur daar.heb veel gezien van pooh/tijgertje.en verschit tussen de 35,- en de 55,- vondt t erg duur.ik heb vanmiddag hele lieve mooie lieve dekbedhoesjes gezien maar lakentjes zijn natuurlijk veel beter.dus heb niks meegenomen. en ik heb nu 2 lakentjes dus is wel genoeg voorlopig.
Volgens mij heb ik nog een hemeltje en een overtrekje..... Ik wil wel kijken of ik ze nog heb, dan mag je ze van mij hebben.... Als je interesse hebt stuur me maar een PB.
http://www.babyblits.nl/view_product.ph ... WINTH47R27 hier kan je van alles bestellen. Ik weet alleen niet of het "goedkoop" is hoor.