hoeveel frisdrank voor 60 personen op babyborrel? iemand een idee?! hihi

Discussie in 'De lounge' gestart door MICH18, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    De vraag staat er al.. iemand enig idee?? Ik weet het dus echt niet!!

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoe lang duurt ie, wat voor weer, fris of ook bier ed?!

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Volgend weekend in partytent achterom met terrasverwarmer en ook binnen staantafels.. we willen eigenlijk GEEN bier maar twijfel nog enorm.. van half 2 tot 5 duurt hij..

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Je haalt ongeveer 6 glazen frisdrank uit een fles.
    Laten we zeggen dat 1 fles voldoende is voor 1,5 persoon, dan heb je 40 flessen nodig MAARRRRR dat ligt eraan of je ook alcohol schenkt en of je begint met koffie. Zo ja,dan is fles wel voldoende voor 2 personen..

Ik lees nu dat je geen alcohol gaat schenken,wel koffie bij binnenkomst?

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Het is toch een babyBORREL?!?!

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Zo hebben we het niet genoemd haha.. lyems eerste feestje;) dusja dan jan ik nog kiezen.. ivm jonge vrienden bang dat het meer een drink feest word.. vandaar.. ja wel koffie en thee maar denk dat de jeugd dat sowieso al niet hoeft....

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dan even tellen hoeveel niet-jeugd je verwacht en per persoon 1 koffie/thee rekenen. Dan misschien nog 2 à 3 glazen fris en dan ben je er wel hoor.. Bij sommige supermarkten kun je ook de afspraak maken dat je niet aangebroken flessen/kratten retour mag brengen.

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Onze vrienden groep is rond de 25 jaar, wij zijn een stukje ouder, maar ik had gewoon drank in huis, volgens mij is er niet veel gedronken.... Ze staan er bekend om dat ze flink wat kunnen weg drinken (als we vroeger met hun gingen stappen was het nooit een glas wat besteld werd maar gewoon een fles:p)

En ach je hebt een eind tijd, zou me daar niet zo druk om maken.

Je kan er vanuit gaan dat niet iedereen komt, van de 60 man zal er 45/50 man komen.

Ik zou gewoon dingen halen die je zelf ook drinkt, cola bijvoorbeeld, drinken de meesten wel zou Max 10 flessen halen, 1 sinas, 1 7up, 2 witte wijn, 1 rood, wat pakken frisdrank 5/6 totaal en 2/3 kratjes bier.
    Evt nog mix drank als dat veel gedronken word.

Is het op, tja dan is het op.

Wij hadden ook nog prosecco.... Roze gekleurd met kleurstof heel leuk!

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi van deze 60 hadden wij vernomen dat ze kwamen.. hihi er waren nog meer mensen uitgenodigd namelijk.. bedankt voor de tips.. wij houden dat extra deze keer omdat ze toen tot na 12en bleven hangen.. dus echt begrip hadden ze niet. We zijn dus bang dat als we meer halen dat ze dan lang blijven plakken.. ze hoeven ook niet te rijden en wonen in hetzelfde dorp.. dus zullen ze met de fiets komen denk ik.. bedank voor de hulp!!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    10 flessen voor 60 man is echt veel en veel te weinig. 6 man per fles, komop.

edit: las t verkeerd hahah met 3 kratten bier erbij is het denk ik net genoeg

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Van half twee tot vijf en dan al aan de drank? Ik zou het wel gewoon bij frisdrank en koffie/thee houden..

Ik zou 1,5 a 2 personen per fles rekenen..

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik haal voor ongeveer dat aantal op een verjaardag
    koffie/thee
    12 cola
    3 sinas
    3 spa rood
    2 pakken sap
    pakje drinken voor de kinderen
    krat bier
    3 flessen wijn

13. minon

minon Niet meer actief

2-5 zou ik geen drank nemen hoor. Als ie denkt dat ze blijven plakken zeg je toch gewoon dat je uit eten gaat savonds ofzo. Verzin een smoesje. Niet iedereen komt strak om 2 uur. Als je ook koffie en gebak doet denk ik dat je uit moet gaan van een gemiddelde van drif drankjes per persoon. Je weet zelf wel wat de meesten drinken van je vriendengroep. Als dat cola is pak je daar de meeste flessen van. Met plastic bekertjes haal je zes glaasjes uit een pak/fles van 1,5 liter.
    Als je prima vind dat ze blijven plakken dan haal je wel drank maar zet je dat weg voor de avond. Bij de supermarkt/slijter kan je vaak ongeopende flessen terug brengen.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zoiets zou ik ook doen, dan wordt het ook geen zuipfeestje, op is op qua alcohol, dan moeten ze na een glas of 2 wel op fris overstappen.

En gewoon zeggen dat jij en de baby moe zijn en ze kunnen wieberen na afloop. Als ze dat niet begrijpen, is het hun probleem.

15. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik ga je een PB sturen.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier sluit ik me bij aan. Zeker als je begint met koffie meeste mensen zullen wel een kop koffie/thee drinken.

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Een babyfeest...ook nog eens smiddags... Dan zou ik dus absoluut geen alcohol in huis halen.
    Zou uitgaan van een glas of drie/vier per persoon en daarnaast koffie en thee.

Deel Deze Pagina