Hey! Ik zat eens te denken...veel van ons (ik ook) vinden t vreselijk moeilijk om te wachten met testen voor hun NOD. Misschien een idee om hier samen ons best te doen met wachten en elkaar daarbij te helpen?? Ik wil liever sowieso niet eerder dan 10dpo testen, maar weet dat ik t morgen al moeilijk ga krijgen! Bij m'n mk testte ik namelijk ook 8dpo al licht positief! Wie doet er mee??
Ik wil wel mee doen! Mijn nod is 12 september, en wil eigenlijk niet eerder testen dan 11 september(14dpo voor mij)
Ik doe ook mee. Ik heb geen testen in huis wat mijn geluk is. Liefst test ik elke dag. Woensdag is mijn NOD, maar bij m'n 1e zwangerschap testen ik ook pas 4 dagen over tijd positief. Geduullldddd
Ja dat denk ik wel, net als nu. Ik had op dag 18 een positieve ovulatie test en zit nu op dag 24, dus 6 dagen dpo, maar ik word op dag 26 al weer ongesteld (als ik geluk heb). Mijn cyclus bij de 1e was 28 dagen. ik wacht rustig af
Ik heb altijd een test in huis gehad ik vond t nog weleens makkelijk Haha... Vandaag heb k eigenlijk weinig klachten wel een wat misselijk gevoel maar geen rommelende darmen meer... Ben ook erg lui heb genoeg te doen maar nergens zin in..
Hahahah ik doe ook mee! Mag van mezelf pas vanaf zondag testen (dan is mijn NOD)! Moeilijk hoor... Ik heb trouwens al 6 testen in huis liggen (4 van KV en 2 van action) erg he .
Als je op dag 18 positief hebt getest dan is je ei dag 18-20 gesprongen . Kan dus ook dat je pas 4dpo bent! Meestal springt je ei 1-2 dagen na de positieve test.. Wel n nette cyclus! Alleen korte LF dan of niet??
Welkom allemaal! Haha ik heb er inmiddels 12 liggen ofzo?? Kreeg bij m'n ovu's ook 3 gratis en heb sowieso 3 doosjes kV 2v5 en 1 nieuwe predictor! HELP!!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dames er is al een plekje voor nod op het forum waar jullie je aan kunnen sluiten.
Dit is niet voor NOD... Dit is voor zo lang mogelijk niet testen... Bij NOD testen ze wanneer ze willen haha
Ik wil ook wel mee doen als ik weer zover ben! Als het goed is morgen en overmorgen nog in de rode duivels
mams123: ik heb er 2 pakjes van liggen! Heb er goede ervaringen mee gehad... Die van action vond ik ook goed!
Die van action zijn wel minder gevoelig! Maar meiden we moeten elkaar juist helpen niet te testen he hahaha
Is tie ook gevoelig voor evt iets eerder???? Haha Of zou je dan eerder de predictor doen?? Dubbeltje: vrijdag kan k testen he haha. Ma dan met de vroege of de gewone??? Ik kan beter werken dan gaat de dag enigszins nog een beetje snel nou denk ik er alleen maar aan!!
Op je NOD zou je echt wel n streepje moeten zien op alle testen! Zou zelf kV doen of anders de nieuwe predictor