Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Xylina, heel veel sterkte meis :(

@ Veerle, je bent echt veel afgevallen dan! Hoop dat je weer wat eetlust terugkrijgt! (te beginnen met ijs?! ;))

@ Dingdong, lekker niet gaan temperaturen dan hoor! Het is dat ik hier na een MK zit en het nu in de gaten wilde houden, maar zodra ik weer een regelmatige cyclus heb wil ik gaan stoppen...

@ Jootje, spannend!!!

2. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, xylina sterkte. Hier word het steeds spannender tot donderdag. Heb besloten geen testjes meer te doen omdat ze nog steeds vaag zijn. Verder vandaag heerlijk genieten van mijn vrije dag.

3. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Wihoe gelukt mijn chart staat er ook in. Tnx Nayr voor je duidelijke uitleg, voelde me echt een kneusje;)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedzo Jootje! Nu nog een knaller van een test:)

5. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @jootje; goed bezig! Hopelijk snel een dikke roze streep voor jou!

@Veerle; voel je je al wat beter?

Ik niet...blè ik ben vanaf vanmiddag misselijk, hoofdpijn en me-ga-moe! Geen bloeding meer...zo raar allemaal.. Morgen toch een test doen..

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ja Nayr t begint nu wel echt spannend te worden, die vage streepjes geven toch een beetje hoop. Ook al waren ze er niet binnen de tijd. Hoop dat jij morgen gewoon een dikke vette streep hebt.

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Ja snap heel goed dat ze hoop geven!! Ik denk dat het ook echt wel raak is hoor meid, er zit hcg in je urine duss... en op NOD kan het nog niet zoveel zijn, maar als je paar dagen over tijd bent .. Laat je meteen weten hier?

Ik hoop ook stiekem op roze morgen. Voel me gewoon lichamelijk anders als de vorige keren, en bloeding is zo weinig en anders. Maargoed, probeer er niet vanuit te gaan.

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoop het voor jullie meiden!
    Hier gaat ie beter! Nogwel erg moe, maar eet weer lekker:D

9. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@xylina, wat een vervelend nieuws :(, heel veel sterkte meis

@veerle, fijn dat je je weer wat beter voelt. Voel met net zo'n oma: "eet je wel voldoende meisje? Zorg je wel goed voor jezelf?" ;)

@jootje, Fertility Friend kan je eisprong niet helemaal vinden lijkt het? Dag 13 en dag 17 zijn kanshebbers voor de ovulatie lijkt me, wat denk je zelf? Spannend in ieder geval!

@Nayr, ik zou ook een test doen als ik jouw symptomen zo hoor. Hopelijk is het toch raak!

Hier vanavond lekker gesport en alvast een lading cupcakes gebakken. Manlief is donderdag jarig en ik ga morgen versierde cupcakes maken zodat hij ze donderdag kan trakteren. Ruikt altijd weer lekker, verse cakejes. Ik krijg er honger van :D Fijne avond meiden!

10. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Klopt carmen, heel gek waarschijnlijk heeft het te maken met dat ik een weekend koorts heb gehad. Hierdoor deed mijn temp heel raar.

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kom alleen even snel zwaaien! :D *zwaai*

12. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @xylina; sterkte, meid. *digi-knuf* voor jou.

@jootje en nayr; spannend! Ik duim voor jullie..!

@nayr; klopt jouw banner dan niet? Of heb ik iets gemist?

@veerle; beterschap. Hopelijk heb je snel je je eetlust en energie weer terug.

@Carmen; alvast van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het heerlijk ruikt bij jouw thuis.

Verder weinig nieuws. Hopelijk is ons geknuffel de laatste paar dagen voldoende geweest. Nu vrienden van ons over een paar weken uitgeteld zijn voor hun eerste, begint het steeds meer te kriebelen. Ook omdat ik het er met haar veel over heb gepraat. En we maken het van dichtbij mee. Merk ook aan mezelf dat ik er klaar voor ben. De tijd is rijp, zeg maar..

Uiteindelijk hoop ik voor ons allemaal een prachtig, mooi wondertje..

Fijne avond, meiden..

Lfs,
    S.

13. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Noorus; *zwaai zwaai* terug... ;)

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Allen!

Carmen, leuk cupcakes maken! Alvast fijne verj voor je man! En ik eet wel hoor en sinds 1 dag smaakt het ook weer een stuk beter. Energie is nog wel laag, maar dat komt wel weer. Vandaag nog thuis, morgen vrij en wrs vrijdag weer aan het werk. Dan een rustig weekend.
    Enibas, herken helemaal wat je zegt. De tijd=rijp. We zijn nu ruim een half jaar 'bezig' en ben er minder mee bezig voor m'n gevoel. Alleen de wens wordt groter. Ik had vroeger twijfels of ik het wel kan ed, maar ben nu overtuigd dat ik het echt wil! Lastig hè. Hoop dat het deze ronde raak is voor jullie!
    Noorus, zwaai terug! Druk met werk?
    Rest: succes! En speciaal voor Jootje en Nayr duim ik!

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Veerle: lieff dat je meeduimt!! :) Fijn dat je je ook weer beter voelt..nog een beetje aansterken dus.

@Enibas: heel herkenbaar ja, dat het steeds meer begint te kriebelen en dat het ook gewoon mag gebeuren nu! Hoop ook echt voor iedereen hier snel roze!
    Ja mijn banner heb ik ingesteld op nieuwe cyclus, omdat ik ervan uitging dat het kleine bloedverlies toch mijn ongi zou zijn.. Ik twijfel er alleen steeds meer aan..

@Noorus: *zwaai* terug!

Ik ben ook weer zo'n muts.. vanochtend test gedaan, was ie ongeldig! Niet genoeg opgevangen denk ik. Dus, nouja ff wat drinken, wachten en nog eens proberen... wéér ongeldig!! Nouja! Ik doe het niet verkeerd dacht ik zo. Heb nog 1 test liggen, maar dan doe ik 'm morgenvroeg wel, met ochtendurine, beetje zonde van de testen zo... ppfff...:(

@jootje: en???

16. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen
    Pffff gisteren een mega lange dag gehad, vertrok om 5.45 en kwam thuis om 20.45 bah. Gelukkig vandaag lekker vrij.

nayr succes met testen

noorus * zwaai zwaai*...

dingdong temperaturen voelt voor mij ook niet natuurlijk,
    gewoon niet doen als het niet goed voelt.

xylina knuffel,, veel sterkte..

jootje heb je al een knal rose test in je handen?

Verder vind ik hier de tijd ook rijp voor een rose test, in het begin twijfelde ik nog wel iets aan de timing, maar nu,, ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. Het is zo aan het kriebelen. Ga nu even sporten en verder heerlijk rustig aan doen.
    Fijne dag allemaal

kim:)

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vind ik ook wannebe! Roze voor jou ook! Sportse en geniet van je vrije dag!
    Nayr vaag die testen die niet werken...

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Kon het niet laten...heb toch nog een test gedaan.. maar die was negatief. Ik heb een afspraak gemaakt bij HA, vertrouw het gewoon niet, heb nog steeds die krampen in onderbuik..
    Misschien zegt ze wel dat ik nog een week moet wachten, misschien heeft die bloeding wel heel wat anders te betekenen., misschien was het toch nog ontpillen..Wil gewoon duidelijkheid.

@wannebemam: sport ze!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Snap ik Nayr! Succes!
    Hier bloeduitslagen goed, dus dat is fijn! Had ik ook wel verwacht. Ik voel me gelukkig weer wat beter!

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Fijn dat de bloeduitslagen goed zijn Veerle, en dat je je weer beter voelt!

Deel Deze Pagina