Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Noorus: *zwaai* terug :)

@Enibas: spannend weer, dat wachten, ik hoop dat het raak is deze ronde!

@Veerle: fijn dat het weer iets beter gaat en dat de bloeduitslagen goed waren. Gewoon nog even lekker rustig aan doen!

@jootje, hoe is 't nu? Hou je het wachten een beetje vol?

@wanabemam: ik vind het heel herkenbaar wat je zegt. Toen we net begonnen in september vond ik het nog heel spannend en wist ik niet helemaal zeker of ik er wel klaar voor was. Inmiddels zijn we een half jaar verder en willen we gewoon dat het roze wordt! Aan ons allebei de opdracht om succesvol te knuffelen in de komende week dus ;)

@Nayr: vervelend zeg, dat je een negatieve test hebt maar wel die klachten. Goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt.

Hier nog even een half uurtje aan het werk (werk een ochtendje thuis) en dan vanmiddag verjaardagscadeautje voor manlief halen, cupcakes afmaken, boodschappen doen, huis aan de kant, en ergens nog een keer uitgeput op de bank vallen met een vrouwenblaadje ;)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier met het bakken Carmen! En heel herkenbaar dat van de wens voor een kindje. Veel knuffel-plezier deze ronde! Wiij halen deze ronde ook alles uit de kast, op onze manier dan (maar dat hoef ik niet meer uit te leggen). Heb er alle vertrouwen in! Succes allemaal!

3. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Nou meiden, hier nog niets veranderd. Alleen dat ik vanmorgen weer een testje heb gedaan en daar is niets op te zien. Ook nog geen enkel teken van de rooie duivels en dat heb ik normaal gesproken echt wel. Afwachten dus maar...

4. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Wil eigenlijk even de stad in, maar moet wachten op het mannetje van onze bank. Dan maar weer even zp-en

nayr goed dat je naar de HA gaat, hoop dat je er wijzer van wordt.

carmen1982 wat ga je kopen voor manlief?

veerle31 fijn dat je goede uitslagen hebt, zorg goed voor jezelf..

Zitten jullie al over namen na te denken? Wij wel, hebben allebei al enkele voorkeuren..

kim;)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Nayr, slim om even naar de HA te gaan...

@ Jootje, hmmm een neg. test nu. Toch raar...

Rest even niet heel goed onthouden, sorry! Beetje druk met werken. Morgen en overmorgen lekker vrij, dus dan zal ik wat beter opletten hier ;)

6. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @noorus; geniet van je vrije dagen morgen en overmogen!

@jootje: oh das raar.. nu negatief. Ook geen licht streepje? Nouja zoals ze ook tegen mij hebben gezegd; geen bloed geeft moed! :)

@wannebemam: ja we hebben ook al over namen gedacht.. leuk is dat hè?

@carmen: cupcakes gelukt? alvast proficiat met je mannetjes verjaardag. Nu lekker op de bank dus? Veel knuffelplezier komende dagen dan!

7. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden.

Net terug van Zumba. Even lekker gedouched op de bank ZP lezen..
    Vandaag lekker gewerkt. Weinig bijzonders.
    Voel me wel anders. Misschien is het een griepje. Misschien zijn het zenuwen voor mijn examen die ik volgende week zaterdag heb. Ik weet het niet. Ben ook moe. Dus straks maar lekker naar bed..

@Veerle; mooi dat de bloeduitslagen goed zijn en je je weer beter voelt.

@Nayr; hopelijk biedt de huisarts meer duidelijkheid.

@Noorus; geniet van je vrije dagen, meid! Lekkerr.. Hopelijk is het wat mooier weer..

@wannabe mam; we hebben al wel gesproken en nagedacht over namen. Maar we zijn er nog niet definitief uit. Eerst maar eens zwanger worden... ;)
    @xylina; hoe gaat het me je, meid?? *digi-knuf*

Fijne avond, meiden..

Lfs,
    S.

8. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    goede morgen meiden,

las iets over goede bloeduitslagen , das altijd goed:D
    verder over je best doen in deze ronde.... suc6 daarmee:D
    de wachtende onder ons suc6 en duim voor jullie op een knaller van een test....

hier gaat het....... ene x heeel emo andere x heel nuchter.
    alleen die nachtdiensten breken me nu wel hoor.. het liefst ben ik gewoon thuis lekker knuffelen, maarja.
    ben allang blij dat een collega de nacht van vrijdag op zaterag heeft over genomen, die had ik echt niet getrokken hoor:(

ik had me oma ook even gebeld maandag met het nieuws, zooo lief mensje van 84, die komt naar de dierenarst vrijdag om me hand vanst te houden:D, heb ik me ventje voor, maar vond het zo lief dat ik geen nee kon zeggen.......
    ben ook mee gegaan toem mn omi dr kat moest laten inslapen, misschien daarom dat ze mee wil, maar hoe dan ook vind het erg lief van omitjeee

enne girls tnxs voor d digi knuffels....

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Xylina, wel heavy hè met je huisdier! Wat schattig van je Oma! Sterkte vrijdag!
    Enibas, lekker gezumbaat:) Lekker hoor! En spannend examen! Vast succes! Hopelijk krijg je geen griep!
    Nayr, hoe is het? Heb je al een afspraak bij de huisarts?
    Noorus, fijn even 2 dagen vrij, vlgs mij heb je best een inspannende baan! En wordt vandaag mooi weer! Lekker in de tuin:)
    Wannebe, lekker de stad in geweest? En we hebben wel wat ideeën qua namen, alleen niet veel mee bezig, eerst maar eens zwanger worden voor ons, voordat ik te enthousiast word:D Maar is wel leuk om beetje te fantaseren...
    Jootje, balen vd negatieve test!
    Carmen, GEFELCITEERD met je vriend! Cupcakes gelukt? Fijne dag!

10. Carmen1982

@Xylina, lief van je oma, toch een schat dat ze meeging lijkt me!

Dank voor de felicitaties! Manlief is 34 geworden en mag vandaag trakteren op hele hippe cupcakes (zie plaatje), haha :D

Cadeautje: hij had geen cadeauwensen en vond het wel leuk als ik een leuk ondergoedsetje haalde. Tja, wie ben ik om het dan niet te halen he ;) Helpt weer bij het geknuffel he :cool:

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Coole cupcakes! Leuk gedaan Carmen! En leuk kado van je:) Nogmaals een hele fijne dag!

12. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Lekker cuppies zeg!!!!

En idd lief van omi dat ze morgen voor mij er wil zijn:)

Fijne dag allemasl ik ga een poging doen tot slapen....

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Slaap lekker xylina! En sterkte daar!

@ Carmen, dat ziet er superlekker uit en gefeli he!

@ Enibas, goed bezig! :)

@ Wannabe, hier nog niet echt concreet over namen nagedacht, wel eens wat genoemd. Maar ben hier ook iemand die eerst zwanger wil worden voordat we meer concreet over dingen na gaan denken. Hoor wel eens mensen die al kinderkamer hebben zonder zwanger te zijn, zou niks voor mij zijn...

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Voor mij ook niet Noorus... Ga met een grote boog om de babyzaak bij ons om de hoek... Is zo'n leuke zaak, koop hier altijd voor kraambezoek vriendinnen. Een vriendin van me is 2 april uitgerekend en heb haar vorige week zelfs geen babykado gegeven, misschien beetje te bijgelovig. Volgende week is het 5 jr geleden dat m'n collega haar dochter is verloren tijdens de bevalling. Was een compleet gezond kindje, maar grove fouten door het zkh gemaakt! Ze heeft ondertussen wel 2 gezonde kindjes, maar merk aan haar dat het weer een heftige tijd is deze maand.
    Wil niemand afschrikken hier hoor! Sorry als ik dit wel doe...

15. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ha meiden even een berichtje uit het zonnige Utrecht. Hier nog steeds geen ongi te bekennen toch wel vreemd. Ook nog geen lichamelijke klachten die bij mijn ongi horen. Ook blijft mijn temp hoger dan rond ongi. Ben erg benieuwd heb besloten om tot zaterdag geen nieuwe testjes te doen. Ik hou jullie op de hoogte.
    Fijne dag en geniet van het zonnetje!

16. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @jootje: spannend hoor! Kan goed dat je volgende week wel positief test, dat er nog te weinig hcg in je bloed zit.

@Veerle; oh das een naar verhaal ja, maar goed, houdt je wel met beide beentjes op de grond! Heb afspraak met HA gemaakt ja, morgenmiddag kan ik erheen. Ben benieuwd wat ze zegt.

@Carmen: wauwie, mooie cupcakes! Zien er leuk uit! En leuk cadeautje ook.. :)

Vandaag minder last van onderbuikpijn..wel opgeblazen gevoel, af en toe vlagen van misselijkheid. Blijft vreemd allemaal. Hopelijk geeft HA morgen duidelijkheid. Temp wel weer gestegen..
    Fijne avond dames!

17. Carmen1982

Bedankt voor de felicitaties! De cupcakes zijn in de smaak gevallen dus ik ben tevreden :D

@wannabe, we hebben het voor de grap al wel eens over namen gehad, maar nog niet echt iets concreets. Eerst maar eens succesvol zwanger worden! :)

@Jootje, spannend zeg! Ik duim voor je dat je ongi wegblijft!

@nayr, jouw klachten zijn ook waardeloos he? Ik hoop dat de dokter je morgen verder kan helpen.

Fijne avond!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Jootje! :) Duim voor je!

@ Nayr, al bij de dokter geweest?!

Hier nog steeds geen ei of ongi, bleeehh... :(

19. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongi en mn temp is nog steeds normaal. Ik vind het maar vreemd hoor. Vandaag toch weer een testje gedaan, buiten de afleestijd toch weer een wazig roze streepje dus het blijft spannend hier. Nayr ben benieuwd wat de huisarts zei. Bijna weekend meiden!!

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Dag lieve dames.
    Huisarts zei wat ik wel verwacht had: afwachten. Het kan een innestelingsbloeding zijn, het kan toch vorm van ongesteldheid zijn. Ze zei dat mijn test (afgelopen woensdag) toch nog vroeg was, dat ik het voglende week of die week erna weer moet proberen. Als over 2 weken nog steeds negatief is, ongi weer afwachten en als die ook uitblijft, dan weer terugkomen.
    Dus nouja, afwachten dan maar weer! Ga volgende week maar weer testen :)

@jootje: voor jou ook weer spannend zeg! Ik denk echt dat het raak is hoor, je hcg zal nog laag zijn, maar je ongi blijft uit dusss...

@Noorus: voor jou ook spannend! hou vol... kom gezellig bij ons op t wachtbankje :)

Deel Deze Pagina