Nayr, was dr al een beetje bang voor dat de na zou zeggen wachten... Maar vervelend die onzekerheid voor je! Gek Jootje, nog geen ongi en hogere temp! Hoop ook snel op duidelijkheid voor jullie! Enne Noorus, plezier nog wel door? Hoop voor jou ook op heel snel op een ei of andere duidelijkheid! Hier gister weer gewerkt, was wel pittig, voel me nog slapjes. Maar vannacht goed en lang geslapen, dus alles nog een beetje rustig aan doen! Fijn wkd meiden! En werkse voor degenen die moeten werken!
Helaas meiden, ben toch ongi geworden. Toch vreemd dat mijn temp niet daalt/ Wij gaan lekker naar de stad en daar een terrasje pakken. Een wijntje gaat er vanmiddag wel in! Fijne dag!
@Noorus, vervelend zeg! Wanneer zou je NOD anders zijn? Ook al bijna toch? @Jootje Ik had gehoop dat je toch snel een positieve test in handen zou hebben! Geniet maar lekker van je wijntje! @Nayr, niet verrassend inderdaad, het hele zwanger word gebeuren bestaat uit wachten, wachten, wachten. Een goede test om te zien hoe geduldig je bent Hopen dat je ergens volgende week onverwacht toch een positieve test hebt @Veerle, nog steeds niet helemaal fit? Doe maar lekker rustig aan! Gisteren met mijn hubbie gezellig uit eten geweest voor zijn verjaardag en daarna nog lekker geknuffeld Mijn temperatuur gaat nog een beetje van de hak op de tak maar ik vermoed dat ik morgen of maandag wel mijn eisprong heb. Voel linksonder in mijn buik soms wat druk/steekjes, en dat is wel herkenbaar. Dus we knuffelen nog even lekker door! Vandaag heerlijk lang uitgeslapen, dus ik ga maar eens iets nuttigs doen. Boodschappen enzo Fijne dag!
@jootje....aahhh damn! Ik had ook eg gedacht dat het wel goed zou komen bij jou! Hoe kan het dan toch dat er een licht streepje in je eerdere testen te voorschijn is gekomen? Nouja, geniet maar extra lekker van je wijntje! @carmen: wat leuk, een gezellig dineetje met een mooie afsluiter! Morgenavond gaan wij ook uiteten, ter eren van ons 5 jarig jubileum! Dat wordt ook vast erg gezellig (en knuffelig). ja mijn geduld wordt zeker op de proef gesteld, ook gezien de klachten blijven aanhouden. Vandaag ook eg vlagen van misselijkheid en hoofdpijn. Fijn weekend iedereen!
@ Jootje, wat balen zeg! @ Nayr, hmm hoop snel op duidelijkheid voor jou ook! @ Carmen, eetse lekker! Hier geen ei en ook geen ongi. NOD zou op dag 28 zijn, maar cyclus is duidelijk van slag door MK. Naja heb me erbij neergelegd. We knuffelen wanneer we zin hebben en zien het wel. Ben nu meer gefoccused op wintersport die we over 3 weken lekker gaan hebben
Hee meiden; @jootje; balen meid. Hopelijk was het wijntje lekker? @Carmen; heerlijk, zulke avondjes. Quality-time. @nayr; gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum. Geniet van je etentje. Verder weinig nieuws. Op het wachtbankje, dus ik wacht maar rustig af. Gisteren weer een lesdag van mijn opleiding gehad. Nu voorbereiden voor mijn examen volgende week zaterdag. Vandaag lekker op tijd eruit gegaan. Boodschappen gedaan, ramen (+ raamposten) gewassen/gelapt, wasjes gedraaid en opgehangen, voor- en achtertuin beetje opgeruimd en oprit geveegd.. Daarna heerlijk gegeten met mijn lief en na een welverdiend bad zit ik nu lekker op de bank met een bakje koffie. Straks lekker tv kijken en relaxen.. Morgenvroeg sporten en leren.. En zo is het weekend alweer bijna voorbij.. Jullie nog wat leuks gedaan? Fijne avond, meiden.. Tot morgen. Lfs, S.
Hey meiden, lees en leef met jullie mee! Alleen superdruk geweest, mijn ei is weer geweest denk ik aan de steken gevoeld te hebben. Genoeg geknuffeld dus voeg me maar weer op het wachtbankje... Gaan vd week lekker op vakantie naar Barcelona, dat scheelt! NOD is weekend als we terug zijn, zullen zien. Meiden succes met knuffelen, wachten en zwangeren lekker genieten!
Goeiemorgen! @ Enibas, dat klinkt als een heel nuttig weekend! Lekker zijn die dagen soms, dat je gewoon echt van alles kan doen! Succes met de voorbereiding van je examen en op het wachtbankje natuurlijk! @ Erika, jij ook succes op het wachtbankje. Spannend weer! Lekker naar Barcelona! Hoe lang gaan jullie?! Heel veel plezier alvast! Hier zo even rennen denk ik... En dan vanmiddag weer werken. Fijne zondag!
@enibas, zo, jij hebt een drukke dag gehad gisteren! Goed bezig! @Erika, fijn dat je precies tijdens die lange wachtperiode lekker even naar de zon gaat. Goede afleiding En geniet van Barcelona, ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het erg mooi! @Nayr, gefeliciteerd met je jubileum! @Noorus, lijkt me een prima aanpak om het maar even los te laten. Je lichaam start zich vanzelf wel weer op waarschijnlijk. En jij hebt ook een lekker vooruitzicht, skien! Ik heb het huis voor mezelf alleen vanmiddag dus ik probeer een aantal kasten opnieuw in te richten. Ik ben de laatste tijd veel aan het bakken (cupcakes, taart, hartige taart, etc.) dus ik wil bepaalde spullen uit de kelder naar boven hebben. Maar dan moeten andere dingen weer naar de kelder, dus voor je het weet heb je een kleine volksverhuizing. Dus daar ben ik nog wel even mee bezig vanmiddag... Fijne dag!
Balen Jootje:x Nayr: gefeliciteerd met jullie 5-jarig samen-zijn Veel plezier met etentje! Erica: veel plezier in Barcelona! Ben dr nog niet geweest, maar schijnt mooi te zijn, lekker weer iig! Noorus: lekker gerent? En werkse vanmiddag! Carmen: goed bezig in huis! Lekker is dat om de boel eens te ordenen en op te ruimen Je ei is denk ik geweest, of niet? Hier vandaag tennispartijtje gehad en gewonnen Was laatste wedstrijd vd wintercompetitie, vanaf Pasen start de voorjaarscompetitie weer, yeah! En vanmiddag relaxen op de bank! Fijne middag/avond nog!
Bedankt voor de felicitaties! @Veerle: wat goed van je tenniswedstrijdje! Relax ze vanmiddag! @Noorus: lekker gerent? werk ze! @Erika: das inderdaad lekker Barcelona! @Carmen: lukt het een beetje met de mini-volksverhuizing? Fijne zondagavond nog iedereen.
@Noorus; bedankt, meid! Lekker gewerkt? @Erika; heel veel plezier in Barcelona. Geniet ervan..! @Carmen; Heerlijk zulke nuttige dagen! Lekker gevoel geeft het.. gelukt met je volksverhuizing? @Veerle; goed bezig, meid! @xylina; zwaai terug! Hier weer even verder met leren. Fijne avond nog! Lfs, S.
Nou, die volksverhuizing is niet zo goed gelukt als ik wilde helaas.. ik moet eerst eens even een lading curverboxen (van die plastic dozen) gaan halen, zodat ik dingen goed droog in de kelder kwijt kan. Dus ik had het niet helemaal goed doorgedacht gisteren Ik vermoed dat mijn ei zaterdag is geweest, maar dat weet ik pas zeker als ik morgen een echte temp stijging heb. Vandaag weer een licht dipje. Maar ik heb even een 36,8 bij morgen ingevuld en dan komt er wel een kruis. Dus we wachten af! Voor de dames die moeten werken: werkse. Voor de rest: geniet van het zonnetje!
@ Carmen, ja die boxen zijn ideaal! Denk dat jij morgen wel de hoogte in gaat met je temp! @ Xylina, zwaai zwaai! @ Enibas, lukt het met leren?! @ Veerle, goed bezig meis! @ Nayr, lekker gegeten!? Hier lekker uitgeslapen. Vandaag overdag vrij en vanavond de nacht in
Hello ladys! @Carmen: ja ben benieuwd of je temp gaat stijgen..! @Noorus: lekker genoten van het zonnetje vandaag? Succes met werken vannacht. Wij hebben inderdaad héérlijk gegeten gisteren, superleuke avond gehad samen, en ook met leuke afsluiter @Enibas: waar leer je voor? (ik weet niet of dat al eerder is verteld, maar dat weet ik niet meer, sorry) Hier nog altijd in spanning. Vage klachten blijven aanhouden (onderbuikpijn, met vlagen misselijk, enz.) Ik kan nog steeds niet geloven dat die drupjes bloed mijn ongi was. Overmorgen heb ik met mijzelf (en manlief) afgesproken om te testen. Das dan precies een week na mijn vorige test (en dus ook iets meer als een week na NOD). Ben benieuwd...
Hoi meiden! Ik ben alweer een paar dagen terug vanuit het warme Curaçao en heb nu eindelijk wat tijd om te reageren. Het is zeker een aanrader om naartoe te gaan! De stranden zijn echt kleine paradijsjes. En zo gek dat je aan de Caraïbische zee ligt en ondertussen hoor je gewoon overal Nederlands om je heen, eet je patat met bitterballen en hoor je Nederlandse hits. Jammer dat het er alweer op zit, maar op zich heb ik niets te klagen. Ik geniet alweer van het lentezonnetje hier in Nederland! @Nayr: Nog gefeliciteerd met je jubileum! Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Ik ben benieuwd naar je test morgen! @Carmen: Wat leuk! Ik zie soms zulke lekkere recepten voorbij komen op tv of op internet en dan wil ik ook meer gaan bakken. Ben alleen bang dat ik veel te veel zelf op zal snoepen hihi. @Erika: Veel plezier in Barcelona! @Enibas: Wow, jij hebt wel een productief weekend achter de rug! @jootje: Balen dat je toch ongi bent geworden @Xylina: Zwaai en *knuffel*. Blijft toch altijd moeilijk om afscheid te nemen. @wannabe: Wij denken al wel een beetje na over namen, maar nog niet veel over gehad. Ik zou het liefst een mooie Zweedse naam willen die hier niet zo veel gebruikt worden (aangezien mijn vriend Zweeds is). Voor een meisje hebben we al wel een idee, voor een jongen nog helemaal niet. @Noorus: Ik kom inderdaad ook geen wijs uit jouw tempkaartje. Fijn dat je het wat los kan laten en dan zeker met zo'n leuk vooruitzicht! Mijn tempkaartje voor deze maand lijkt ook nergens op Een paar keer overgeslagen en heeeeel vaak veel te laat of ook wel eens veel te vroeg. Maar door de vakantie ben ik er ook niet zoveel mee bezig deze maand We zien het wel.
Hee meiden, @nayr; ik doe een NCOI-opleiding voor HBO Managementassistente. De baas betaald. 1 x per maand naar 'school', drie modules dus negen lesdagen. Eerste module (Communicatie) eindigde met een reflectieverslag en afgesloten met een 7,5. Managementsupport is de huidige module. Maar nu dus een schriftelijk examen. Op zaterdag, om 13.00 uur, in de Jaarbeurshallen in Utrecht, met nog 1700 leerlingen. De module is wel interessant (procesmanagement, facility management, inkoop, documentmanagement enzovoort). Maar de gegeven stof is veel en langdradig, dus lastig om daar de highlights uit te halen. Samenvattingen zijn klaar. Nu stampen. @Noorus; ja, gaat wel lekker. Ben donderdag en vrijdag vrij, zodat ik in alle rust en concentratie kan leren. Ik werk 40 uur en dan heb ik s'avonds echt niet meer de puf om te leren, en dan blijft er ook niks hangen. Jij werkze! @Laura; Je vakantie klinkt goed. Lijkt me heerlijk...! Verder weinig nieuws. Vanavond heeft de oma van vriendlief bij ons gegeten. Was leuk en gezellig. Heb haar net weer naar huis gebracht. Nu op de bank. Ik hoop zometeen nog even mijn leerboeken erbij te pakken. Hoop ik.... Fijne avond.. Lfs, S.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Laura! En Enibas, succes met je examen/toets! Ik zwaai zaterdag wel even (woon om de hoek bij de Jaarbeurs...) Nayr, hoop op een pos. test voor je! Rest: zwaai!!!