@Enibas, fijn dat je baas voro de opleiding betaalt! Maar het lijkt me wel pittig, om al die lefstof naast je werk te moeten leren. Ik zal duimen voor je zaterdag Mijn temp is weer gestegen, dus ik heb inderdaad mijn ei gehad afgelopen zaterdag. Dus op het wachtbankje tot 31 maart.. Gelukkig zit ik volgende week woensdag t/m vrijdag op een cursus, dus dan gaat de tijd lekker snel. Groetjes!
@Carmen: wat fijn dat je je ei hebt gehad! Das wel weer geruststellend. Succes met wachten! @Enibas: sow pittig hoor, zo'n opleiding naast je werk! Respect! @Laura: wat fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad! Hopelijk heb je een mooi curacao-beebje gemaakt Nou ik moet zeggen dat ik t best spannend vind morgenvroeg... Zal denk ik behoorlijk balen als het niet zo is, maargoed, die kans zit er net zo goed in! Ppfff duimen jullie mee?!? Ik hoop ook zo dat er snel weer roze hier komt, is alweer tijdje geleden. Heeft iemand nog een recente NOD-lijst?
Ohja: als ik dus niet zwanger ben, vraag ik me af wanneer mn ei dan zou moeten zijn. Vanochtend 36,7 getempt (kan m nu niet in FF invoeren, zit op mobiel) dus blijf steeds stabiel in temp. Of het nu verhoogd is, weet ik niet, aangezien ik niet goed weet wat mijn basale temp is...
Hey ladys, Hier beginnen we weer een klein beetje te aarden.. Was afgelopen dagen een wandelend lijk... Verder las ik iets over een toets? Is tie al geweest? Zoja enenebn? Zoner suc6!!!! Verder weet ik ut nie meer.. Knuffelssss
@nayr, ik vind het erg lastig te interpreteren, jouw temp kaartje. Nu was je vorige cyclus ook niet zo betrouwbaar qua temperaturen, dus hopelijk dat het (mocht je helaas niet zwanger blijken te zijn) deze ronde wat duidelijker is of en wanneer er een eisprong plaatsvindt. Al hoop ik dat het natuurlijk alsnog raak blijkt te zijn! Ik ga voor je duimen! Misschien dat een ovulatietest je nog kan helpen trouwens? Ookal doet je temperatuur dan niet veel, misschien dat je daarmee dan op zijn minst kan zien of er een eisprong aan zit te komen.. Wederom: eerst een zwangerschapstest doen, want mocht je zwanger zijn dan kan je ook positief op een ovulatietest reageren (iets met overlappende typen hormonen) @Xylina, goed voor jezelf zorgen! Dikke knuffel.
@Carmen; superlief dat je zo meekijkt en meedenkt. Heb weer negatief getest... ik heb er een flink traantje om moeten laten. Ovulatietest was ook omowit.. Ik denk dat dit een baaldag in t kwadraat gaat worden..
Hè bah Nayr Wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt over je cyclus. Ovulatietesten kan je trouwens het beste 's middags gebruiken. Die werken niet zo goed op ochtendurine.
Geen leuk nieuws Nayr , ik kan me voorstellen dat je flink baalt! Ik zou deze maand en eventueel volgende maand heel nauwkeurig gaan temperaturen. Mocht nou blijken dat FF net als de vorige ronde geen eisprong kan vinden, dan zou ik met de temp lijstjes naar de huisarts gaan en vragen om onderzoek. Dikke knuffel meis!
Wat heerlijk weer! Kom maar op zonnetje! Heb het druk gehad, lees en leef wel elke dag mee, nayr balen, sterkte met je baaldag hopelijk maak je nog te weinig hormonen aan en heb je straks toch nog een positieve test. duim voor je. Ga vandaag mijn huis poetsen jey! en hopelijk nog even genieten van het weer en naaien (KLEDING). Was afgelopen tijd bezig mezelf, en moet zeggen dat het heeft gewerkt. Heb wat kleine dingetje verandert. Sta positiever in het leven. Mijn mannetje viel het ook op en de magie in de slaapkamer is terug JIEPIE! Nu genoeg persoonlijke dingen over mij, geniet van deze mooie dag kim
@wannebemam: wat een vrolijk berichtje! daar wordt ik ook weer wat vrolijker van! Goed bezig, die positiviteit! @Laura: oké, bedankt voor de tip, wist niet dat ovu-testen beter smiddags werken. @carmen: ook jij bedankt voor de tip. Ik ben nu vanaf begin maart ook braaf elke ochtend op zelfde tijdstip aant tempen. Inderdaad goed plan om met templijst naar HA te gaan, wanneer het nog onduidelijk is. Ik ben ook erg benieuwd wat mijn ongi gaat doen (rond 4 april)... Heb net mn huis helemaal gepoetst, doet ook weer ff goed. En het zonnetje he... Probeer het echt wat meer los te laten...ppff. Vind het wel echt zo fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan bij jullie, en dat jullie ook meteen zo lief reageren!! *dikkeknuf* terug!
@wannabe mam, klinkt goed hoor! En mooi dat de magie terug is, want je zit rond je eisprong zie ik Have fun girl! @nayr, daar zijn we voor En even lekker afleiding zoeken, genieten van het zonnetje, even jezelf weer opladen. Ik ben vanmiddag vrij, dus snel even lunchen en zorgen dat ik straks lekker naar buiten ga. Hoera, het is lente!
@nayr: ja het is een beetje suf... Zwangerschapstesten werken beter s ochtends en ovulatietesten juist niet. Ik doe het meestal als ik thuis kom van m'n werk. Dan zorg ik dat ik iets van 2 uur daarvoor niet drink of plas. Ik ben ook 'vrij' maar heb daarom gewerkt voor mijn webshop samen met m'n zus. We hebben heel de voorraadkamer opgeruimd en net lekker geshopt: nieuwe plakband, schaar, pennen etc. En ook een beetje opzichtige makeup voor de beurs. 1 april staan we weer op de Sunday market in Amsterdam nu even een beetje rommelen in huis en straks naar mij ouders om daar te eten.
Goeiemiddag meiden! Hier nachtdiensten weer achter de rug. Nu lekker aan het bijslapen in hangmat in de zon.... @ nayr, wat balen van je negatieve test! Hoop echt dat je snel wat duidelijkheid krijgt mbt je cyclus! ik weet hoe vervelend het is niet te weten waar je aan toe bent... @ wannabe mama, wat fijn dat het goed met je gaat! Mag ik vragen hoe je aan jezelf hebt gewerkt en welke kleine dingen je veranderd hebt? @ laura, fijn dat jullie vakantie zo lekker was! @ carmen, hoe is het met jou meis? Hier ook vakantie geboekt Daar kijk ik nu echt onwijs naar uit!!!
Zwaait even naar iedereen! Nayr balen zeg! En sluit me aan bij de tips van de anderen! Sorry even niet zoveel energie om op iedereen te reageren, voel me nog niet helemaal fit, blij best moe Heel irritant, wil gewoon weer dingen kunnen doen... Succes allemaal! Knuffels! Geniet van het weer
Hallo, daar ben ik ook weer eens! @ Noorus: JALOERS!Ik wil ook in de hangmat in de zon! @ Nayr en Veerle: Dikke knuffel voor jullie op deze baaldag, hij is nu zo voorbij! @ Wannabemam: Wat fijn dat het bij jou weer op de goede rit gaat, super! @ Laura: Goed bezig! Leuk zeg, weer een beurs! Hier alles goed, ik ben aan het wachten, wachten, wachten! Als ik uit zo gaan van een gemiddelde cyclusduur zou ik nu m'n eisprong moeten hebben, maar ik had de 9e tot de 15 echt duidelijk vruchtbaar slijm. Heb alleen geen duidelijke eisprong gevoeld. En nu is het 6 dagen later en heb echt gevoelige borsten, zo erg is het nog nooit geweest. En nu maak ik mezelf helemaal gek met: zou het?-gedachten Maar ik moet nog even wachten.... Gelukkig vliegen de dagen voorbij met dit lekkere weer! Wel spannend hoor! Smakelijk eten allemaal en tot snel weer (of in mijn geval, niet zo snel... )
@Veerle, vervelend dat het nog niet helemaal lekker gaat. Doe maar lekker rustig aan en goed voor jezelf zorgen meid! @Noorus, hier gaat het prima. Kan de laatste maanden mijn concentratie niet zo goed vinden, maar vandaag ging het weer even heel erg lekker. Misschien gewoon toe aan de lente En ik heb rugpijn, maagpijn, spierpijn in mijn benen.. Volgens mij is mijn lichaam niet blij met twee keer 5km hardlopen in een paar dagen tijd, haha. Jij mag zaterdag je wedstrijd lopen he? Dan ga je er echt heul mooi weer bij hebben zeg! En ik dacht, ik check nog even je temp kaartje, lijk jij nou twee dagen geleden alsnog je eisprong te hebben gehad? Dat zou fijn zijn zeg @Laura, leuk zeg een webshop, wat verkopen jullie? Goed, ik ga lekker een filmpje kijken met manlief, fijne avond allemaal!
@Noorus:lekker bijgeslapen? Waar ga je naartoe op vakantie? @Veerle: hoop dat je snel weer de oude bent! @Carmen: veel plezier met film kijken (welke film?) @dingdong: spannend...! Succes met wachten! Baaldag viel best mee vandaag...had gedacht dat ik er langer 'in zou blijven hangen', maar ben snel weer positief gaan denken. Fijne avond dames!