@Carmen: we verkopen baby- en kinderkleding. Leuke maar wel moeilijke branche. Gelukkig verkopen we met een stijgende lijn!
Spannend Dingdong! En fijn Nayr dat je alweer wat positiever kijkt! Hier valt het wel mee allemaal hoor. Wil gewoon weer sporten en me energiek, zoals ik normaal ook heb, that's all Carmen goed bezig met hardlopen, leuk!
Joehoe lente!! En ongi is nu helemaal weg! Morgen lekker een dagje vrij. Fijne avond meiden. Owja ik leef met iedereen mee, heb ff geen tijd om op jullie te reageren, morgen weer
Nog even snel voor ik bed in duik (ben gaaaarrr!) @ Veerle, wat balen dat je je niet fit voelt Lukt het slapen wel goed?! @ Dingdong, duurt lang he wachten?! Spannend! @ Carmen, fijn dat het vandaag lekker ging! Wintermaanden zijn ook altijd wat lastiger merk ik (op mn werk ook heel erg bij onze bewoners). Doe je rustig aan met rennen! Hier heb ik zondag de loop, dus dan wordt het iets minder warm (wel beter). En qua ei, ja geen idee, want heb 2 dagen smiddags getempt (wel na slapen) ivm nachtdiensten. Morgenochtend gewoon weer tempen dus zullen zien @ Nayr, we gaan een weekje op wintersport in Frankrijk! Echt super zin in! Goed dat jij een lekkere dag had! Nu lekker bed in. Trusten meiden!
Weer het zonnetje die mij begroet. Noorus natuurlijk mag je dat vragen, de dingetjes die ik heb verandert. Ik probeer positiever tegen mezelf te praten, goh kim heb je goed aangepakt, goh kim je ziet er leuk uit vandaag en tja het klinkt lekker cliché maar het werkt voor mij wel. Verder tijd voor mezelf genomen, lekker met mijn hobby bezig, ipv voor tv hangen, mezelf extra goed verzorgen. Voor mezelf opkomen, de boel de boel laten en lekker genieten, en niet streven om zo normaal mogelijk te zijn. Wat is er nu leuk om herinnert te worden als normaal mens. tja het is een begin ,, nayr knap hoor je positieve houding.. veerle hoop dat de zon je energie brengt, voel je snel weer als van ouds. kim
Heerlijk he, de zon! @ Wannabemam, nou dat klinkt toch hartstikke goed. Het is vaak al genoeg om even wat meer aandacht aan jezelf te besteden en jezelf niet weg te cijferen, jij mag er ook zijn!!! Goed bezig hoor! Schrijf je dan ook dingen op dagelijks of dat niet?! (ik heb ooit eens een lijst gemaakt met dingen waar ik trots op ben, is best leuk om nog eens terug te lezen ) Hier geen ei dus (dacht al dat hoge temp door nachtdiensten kwam). Dus gewoon maar weer geduldig zijn hier....
Goedemorgen ladies Film was erg leuk. Up in the air was gisteren op tv, maar omdat ie zo laat afgelopen zou zijn hebben we em even gedownload. Erg mooie film (tragikomedie), ik vind het een aanrader. @nayr, fijn dat het weer iets beter gaat, lukt ook makkelijker als het mooi weer is he @Laura, leuk thema voor een webwinkel, maar ik kan me voorstellen dat je veel concurrentie hebt. Als je op een gegeven moment maar een beetje bekend bent bij mensen he... Zijn jullie actief op social media? Dat wil ook nog wel eens helpen bij webshops/kleine bedrijfjes. Kost vooral tijd (en wellicht wat give aways) en kan een hoop bekendheid/loyaliteit opleveren. @Veerle, *zwaai*! @Jootje, geniet van je vrije dag! @noorus, bah, weer geen ei zie ik. Balen zeg. En ik doe rustig aan met hardlopen, op zijn vroegst komend weekend weer. @wannabe mam, klinkt goed. Als jij lekker in je vel zit, wordt de hele wereld om je heen ook vanzelf leuker, grappig hoe dat werkt he? Fijne dag, ik ga weer verder an die arbeit
Wat een weertje Heerlijk, zit in m'n 'stadstuintje'/binnenplaats Lekker rustig aan vandaag , kwam net onverwachts m'n hoogzwangere vriendin langs, begin april is ze uitgerekend en ze was in 2 wkn nog 'dikker' geworden. Hebben gezellig kopje thee gedaan, wasje hangt buiten. Energie komt wel weer, 'k ga maandag naar een orthomoleculaire arts en misschien dat ik daar nog wat kan bereiken, 'k heb in 2004 heftige Pfeiffer em CMV gehad en lang uit de roulatie geweest. Denk zelf dat dit misschien iets terug is gekomen in lichtere mate. Ze zei aan de telefoon dat ze dit vaker ziet. Dus ben benieuwd, heb maandag een intake van 1,5 uur... Fijne dag meiden! Goed van je Wannebe! Denk dat dot echt wel iets gaan doen met zwanger raken, ben dr van overtuigd! Liefs!
Hey meiden, Gister heerlijk dagje met me moeders gehad in de sauna Wat was dat lekker zeg heerlijk buiten in de zon, bubbelbaden, sauna's , lekker eten en drinken:-D Vandaag weer lekker weertje en ik heb mn dolce gusto kunnen ophalen om hem 6 weken te testen, we zijn al vol op bezig haha en dat als niet koffie drinken hahahaha Fijna dag allemaaal!!
Hee meiden, heb alle wel snel doorgelezen, maar weet niet waar ik op moet antwoorden. Het studeren gaat goed! Ondanks het heerlijke weer heb ik binnen gezeten. Heb een flinke slag gemaakt vandaag. Morgen nog en hopelijk is alle tijd die ik erin heb gestoken voldoende, voor een voldoende.. Door het leren denk ik ook weinig aan mijn NOD. Die is dit weekend (als mijn cyclus weer 31 dagen is) Dat scheelt wel.. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie lekker kunnen genieten van het prachtige weer.. Liefs, S.
@xylina: een dolce gusto; die heb ik ook! En bevalt ie goed? Ik ben er erg blij mee! @Veerle: ben benieuwd bij die ortho..uhm-arts hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid! @wannebemam: jij bent goed bezig!! Zulke dingen helpen zeker. Lekker tijd voor jezelf, jezelf goed verwennen met de kapper, iets leuks kopen of gewoon trots zijn op wat je allemaal bereikt hebt in je leven! @Carmen; ja Up in the Air vond ik ook erg mooi! Maar mijn tv deed raar op een gegeven moment, dus heb het einde gemist!! Hoe liep het af? @Noorus: aahh balen zeg, geen ei.. Hoe kan dat dan? Komt dat vaker voor dat je een cyclus zonder ei hebt? Hier prima dagje gehad. Lekker gewerkt (met dat zonnetje) en net een heerlijk balletje geslagen op de tennisbaan! Dit weekend ga ik met vriendinnen weekendje weg.. Erg leuk! Nu slapen. Trusten ladys!
@Enibas: succes nog met studeren en hopelijk heb je inderdaad die voldoende verdiend! Fijn dat dat afleiding geeft voor het zwanger-worden. Ilk denk dat bij mij dit weekend ook veel afleiding geeft.
@nayr, ik heb hem 6 weken op proef die genio, en als niet koffie drinker vind ik die cappuccino wel erg lekker!! en wat een snel/handig apparaatje zeg
Goedemorgen dames! Nayr, ik heb je even een pb gestuurd met de afloop Fijn weekend! Xylina, wat lekker, thuis je eigen cappucino kunnen maken, klinkt goed! Enibas, goed bezig met je voorbereiding! Die toets ga je gewoon halen meid Hier nog werken tot half vijf en dan lekker genieten van het mooie weer en het weekend. Fijne dag!
@Carmen: Ja we maken ook gebruik van Twitter en Facebook. Hyves hebben we ook, maar dat hebben we laten verwateren haha. Maar we gebruiken het nog niet echt optimaal. We moeten wat meer leuke acties enzo verzinnen voor social media. En we kunnen ook wel wat meer volgens gebruiken haha. @Xylina: Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag een Dolce Gusto gekregen (die pinguin ) Ik ben er nog steeds erg blij mee. Maar ik drink thuis eigenlijk maar weinig koffie, aangezien vriendlief er niet van houd.. Dus drinken we meestal water of fris. Maar af en toe zet ik toch een lekker bakkie voor mezelf. @nayr: lekker, een weekendje weg! Waar ga je heen? @Enibas: succes met studeren! Kan je niet lekker buiten in het zonnetje gaan zitten blokken? @noorus: Wat vervelend dat je je ei niet kan vinden deze maand.. Zo irritant dat je niet veel anders kan doen dan afwachten.... Hier geen nieuws verder! Ik ga vanaf nu lekker genieten van het weekend! Ik moet trouwens de buren eens uitnodigen om te praten over een nieuwe schutting... wij willen onze tuin gaan doen dit voorjaar en dan ook de schutting vervangen, maar daar moeten we dus wel de buren bij betrekken (qua kosten en wensen). We kennen ze nog niet zo goed, dus daar zie ik dan toch best wel tegenop haha.
Hee meiden @nayr; bedankt! Hopelijk brengt jouw weekendje ook wat afleiding! @Carmen; bedankt! @Laura; bedankt. Ik had graag buiten willen leren. Maar toen ik vanochtend de tuindeuren opende kwam de mestlucht me tegemoet, dus direct de deur maar weer dichtgedaan. Heerlijk, die polder.. Later wilde ik weer buiten gaan zitten, en toen was de buurman aan het zagen en timmeren met muziek aan. En later had de buurvrouw aan de andere kant de radio op een fijn, hoorbaar volume. Dus kortom; concentratie was buiten ver te zoeken. Dus heb lekker aan de keukentafel gezeten. Ik ben er goed doorheen gekomen. En ik ga morgenvroeg nog even mijn samenvatting die ik heb gemaakt van een samenvatting doorlezen.. En dan moet het gebeuren. Ben benieuwd. Succes met je gesprek met de buren. Het lijkt me sterk dat ze raar op je vraag (onderwerp) zullen reageren.. Laat je even weten als het gesprek heeft plaats gevonden en wat ze zeiden? Zoals ik al eerder zei; door het leren genoeg afleiding voor mijn NOD, maar stiekem de neiging om zondagochtend een test te doen.. Ik heb nog geen menstruatieklachten. Maar misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek.. Nog even goed over nadenken of ik het wel of niet ga doen.. Slaap lekker, meiden. En een heel fijn weekend voor jullie allemaal. Hoop na mijn examen iets meer tijd te hebben voor het reageren.. Lfs, S.
Succes met je examen Enibas! Zet hem op! En ik zwaai even naar je vanaf een paar straten verwijderd vd jaarbeurs Nayr, plezier met je vriendinnen-weekend! Rest, goed weekend!
Hee meiden, Net terug uit Utrecht. Mijn examen ging goed. Durf er nog niet veel over te zeggen. Het is nu afwachten. Na mijn examen lekker geshopt in Utrecht, met mijn zus. Leuke aanwinsten erbij. @Veerle; ik zou toch zweren dat ik iemand naar me zag zwaaien vandaag. Kon niet missen.. @noorus; heel veel succes met je loop morgen! Zet hem op! Fijn weekend nog, meiden! Ik ga lekker rustig aan doen.. Heb ik wel verdiend. Liefs, S.
Spannend het wachten op de uitslag van je examen... Fijn dat je er een goed gevoel over hebt! En shoppen=altijd goed! Genietse nu van je weekend, heb je idd verdiend