Hoi meiden! Enibas, fijn dat je toets voor je gevoel goed ging! Dan moet je het haast wel gehaald hebben Noorus, succes én veel plezier morgen! Hier vandaag een lekker dagje buiten gehad. We zijn met de tuin bezig geweest. Plantjes en stoelkussens gehaald bij de tuinland en een beetje kleur in de voor- en achtertuin gebracht. Lekker om te doen! Nu op de bank ff tv kijken. Fijne avond!
Hier een snelle zwaai uit Barca! Leef met jullie mee! Hier voldoende voor NOD komend weekend, nog paar dagen genieten! Wel jammer geen wijntje...
Hello ladys! Lekker weekend gehad? Ik wel.. ben een heerlijk weekendje weg geweest, naar Utrecht (jaja voor de dames die daar vandaan komen: wat een mooie stad!!) We hebben leuke activiteiten gedaan zoals een gps-spel, rondvaart en cupcakes maken (jaa carmen, wat jij laatst toch ook had gedaan) We hebben natuurlijk geweldig mooi weer gehad, dus het was super! Ook lekker afleiding voor alles wat met zwanger worden en beebs te maken heeft. Ik heb niet kunnen tempen, want mijn friends weten niet dat we bezig zijn.. Alleen viel me wel op dat ik veel afscheiding had, dus het zou wel ff jammer zijn als ik dan net mijn ei heb gehad dit weekend. maar goed.. we wachten af... @Laura: voor jou komt NOD ook sneller dichterbij he? Spannend! @Carmen: thnx voor je pb! @Enibas; spannend je toets... hopelijk heb je een goed punt! Jullie ook allemaal lekker genoten van het weer? Of hebben er een aantal moeten werken?
Hoi meiden, hier ook lekker genoten van het mooie weer. Fijn een rondje hardgelopen vanmiddag (warm!) en later nog een ijsje wezen halen in de stad. Qua cyclus heb ik ook deze ronde er weer een hard hoofd in Temperatuur is al een paar dagen aan het zakken en ik heb het idee dat er gewoon helemaal niets in mijn lijf gebeurd. Dus mijn verwachting is dat ik volgende week zaterdag weer gewoon ongesteld ga worden... Zucht.. Nouja, hopelijk heb ik ongelijk, zullen we maar zeggen.
Hee meiden, Iedereen een fijn weekend gehad? @noorus; hoe is de loop gegaan? @Carmen; ik hoop ook voor je dat je ongelijk hebt. We zijn ook bezig in de tuin. Al het gras is eruit. Nu alles gereed maken voor het nieuwe straatwerk. Heb er zin. Word vast heel mooi. @Erika; veel plezier nog in Barcelona! Je hebt vast net zulk mooi weer als wij hier in Nederland.. Vanavond spontaan wezen wokken met vrienden. Zij is nu 39 weken, dus loopt op het eind. Volgens mijn banner ben ik nu één dag overtijd, als mijn cyclus 31 dagen is. Maar goed, ik probeer de verleiding van het testen te weerstaan. Misschien is mijn cyclus wel meer dan 31 dagen.. Daar ga ik voor nu maar van uit. En anders misschien eind van de week testen? Ik heb ook nog geen menstruatieklachten.. Dus ik wacht het maar af... Fijne avond en/of slaap lekker! Het weekend is alweer voorbij... Lfs, S.
oeh spannnend enibas.. en braca klinkt lekkkerrrr... hier gewoon het hele weekend nachtdiensten gehad hoor mijn weekend begint morgen ochten om 7 uur tot vrijdag avond 23.00 uur lkkkkerrrr
Spannend Enibas! @ Xylina, werkse nog even! Loop ging supergoed! 12 km in 1:04:22 gerend! Best trots op mezelf!
@Noorus: goed bezig zeg!! Je mag zeker trots zijn! @Enibas: spannend zeg!! @Carmen: shitty is dat he, als je niks voelt.... hopelijk heb je zeker ongelijk!! Mijn duimpjes draaien ook voor jou! Je weet maar nooit! @Xylina: geniet van je "weekend"!
Hee meiden, @Noorus; Respect, meid! Knap werk! @Xylina; werkze! Vanavond bij oma van vriendlief op bezoek geweest in het ziekenhuis. Ze is vanochtend geholpen aan poliepen in haar blaas. Morgenvroeg krijgt ze nog een chemo-spoeling in de blaas om de terugkeer van de poliepen zoveel mogelijk te minimaliseren. Hier nog steeds geen ongesteldheid. Maar ook geen specifieke klachten. Ik hou mezelf voor dat één dezer dagen mijn ongesteldheid komt. En anders misschien vrijdag of zaterdag testen, denk ik. Jullie nog last gehad van de wisseling naar zomertijd? Fijne avond..! Lfs, S.
Zoo heerlijk mijn weekend is gister morgen begonnen:-D Noorus netjes hoor!!! Enibas, sterkte met oma!! Enne jouw ongi komt 9 mmd niet meer!!!!
@Enibas, sterkte met en beterschap voor je oma! Op hoeveel dagen zit je nu? Ben je drie dagen over tijd ten opzichte van de 31 dagen of de 34 dagen? Spannend hoor, ik zal voor je duimen dat de ongi wegblijft @Xylina, fijn 'weekend', je hebt er mooi weer bij Na een aantal dagen daling heb ik vanochtend weer een hele kleine temp stijging. Dat heb ik nog niet eerder gehad.. Verder ook geen symptomen ofzo, dus ik denk nog steeds niet dat het raak kan zijn. Ik wacht rustig de rest van de week af.. Als ik zaterdag toch niet ongesteld word zou ik zondag gaan testen. Puur omdat het wel humor zou zijn om op 1 april positief te testen ("Nee, het is geen grapje, echt niet!" ) Fijne dag allemaal!
Hee meiden, helaas. Vanmiddag ongesteld geworden. En nu komen opeens de menstruatieklachten. Enorm opgeblazen gevoel en zere buik. Op naar ronde 5, dan maar.. @xylina en carmen; bedankt voor jullie berichtjes. Fijne dag nog!
@Enibas; wat spannend zeg.. Goed dat je jezelf blijft voorhouden dat de ongi eraan komt.. kan het alleen maar meevallen! @Carmen: ja je temp is weer beetje gestegen, ben benieuwd of het zo blijft en dat je die leuke 1-april-grap-dat-toch-geen-grap-is kan doen! Mijn temp is ook ineens de lucht ingegaan vandaag. Zou mijn ei dan zijn geweest of eraan komen?
@enibas, wat balen zeg! Sterkte met de buikpijn, dikke knuffel! @nayr, wel typisch, die temp stijging opeens. Had je vorige ronde ook rond deze tijd zie ik. Hopen dat ie blijft stijgen / hoog blijft, dan kan het een eisprong zijn geweest. De blijvende stijging komt trouwens pas na je ei, dus het is geen teken van een naderende eisprong. Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Ik ga straks even een lesje op de sportschool doen en daarna lekker op de bank. Ben morgen tot en met vrijdag weg voor een cursus, dus dat wordt nog best pittig denk ik. Even een avondje rustig aan doen dus.
Balen Enibas! Jammer:x Hoop dat de ongi meevalt! Nayr, wel een flinke stijging, hoop dat het zo blijft Carmen, sportse! Hier sinds gister voor 50% ziek gemeld voor komende 6 weken. Het gaat lichamelijk gewoon niet... Die arts (orthomoleculair) dacht wel aan terugkeer pfeiffer/CMV in lichter mate. Dus rustig aan doen, niet sporten (wel wandelen/fietsen) en liever minder werken, en die adviezen volg ik op. Was een moeilijke beslissing aangezien ik altijd een doorzetter ben. Maar wil me heel graag weer fit voelen en dan schijn je naar je lichamen te moeten luisteren
@enibas, hier ook op naar ronde 5... zou eigenlijk pas vrijdag NOD hebben, maar vanmiddag ongi geworden helaas... Bijzonder korte cyclus dit keer @carmen, hoop dat ie van jou uitblijft hoor! Ik ben iig weer van het wachtbankje. Sportze! Ik neem vanaaf lekker een fles wijn met vriendlief op het terras! nog 1,5 dagje barcelona tegoed!
Het is geen goede dag, twee dames op roze Geniet van het wijntje Erika, en van Barcelona! Veerle, goed van je dat je het advies van de arts opvolgt. Dat helpt dan toch wel een beetje denk ik, als zo iemand zegt dat het toch verstandig is om even rustiger aan te doen. Hopelijk werkt de rust en voel je je snel weer een stuk fitter. Ik voel me echt ontzettend moe na het sporten dus ik duik zo mijn nestje maar eens in. Slaap lekker alvast!
Shitttt Enibas en Erika...balen! *digi-knuf* voor jullie. @Carmen: ja ben benieuwd of die stijging blijft, had niet eens gezien dat die vorige ronde ook zo was. Dan ben ik benieuwd wat ff dan ook zegt. Wel lekker gesport? @Veerle: succes met rustig aan doen...en naar je lichaam luisteren!
balen zeg al dat rood:S vandaag naar de dieetist geweest, gewicht nu stabiel (al had ik eigenlijk verwacht dat ik aangekomen was........ dus positief) ze kon al zien dat ik bloed had laten tappen vorige week en dat mn suiker over de afgelopen 3 maanden toch netjes was gezakt denk alleen niet genoeg om al te mogen gaan spuiten:S dus zoals ik in het begin al zei: IK WIL DAT IEDEREEN HIER ROZE TEST VOORDAT IK MAG BEGINNEN!!! dan kunnen jullie al die hcg naar mij sturen
@Nayr, ja, sporten ging verder wel lekker. Ik vind het altijd wel fijn, zo'n groepsles op de sportschool waarbij een instructrice zegt wat je moet doen. Hoef je zelf niet bij na te denken Wat doet je temperatuur vandaag? @Xylina, oh, als je het zo vraagt zal ik maar roze testen deze maand, haha Fijn dat het al een stuk beter gaat, en hopelijk mag je heel snel gaan spuiten! Hier is mijn temp lijstje echt heel apart bezig. Vijf dagen na mijn ovulatie begon ie al te zakken en dat is ie blijven doen tot gisteren. Gisteren en vandaag is mijn temp weer gaan stijgen. Wazig.. Zou het dan toch?? Nog een paar daagjes wachten, dan weten we het. Ik ben vanmiddag tot en met vrijdag op cursus. Misschien dat ik 's avonds in mijn hotelkamer nog even hier kom buurten, maar dan weten jullie in ieder geval waarom ik er eventueel niet ben. Fijne dag!