Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goedemorgen meiden. Ik heb een flinke temperatuurdaling, dus ben bang dat mijn kans voor deze ronde toch verkeken is. Ik vermoed dat ik vandaag ongesteld ga worden :(

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Die zag ik niet aankomen Carmen.... :( Dikke knuffel!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Carmen! Zag dr zo mooi uit... Knuffel!

4. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen; ah nee.. das klote zeg..! We hadden het allemaal hier volgens mij wel een beetje verwacht..

@Noorus: fijn dat je nu echt je ei hebt gehad, dan kan het weer een beetje normaliseren allemaal.

@E1987: oh das ook een goeie tip! Waar kun je dat krijgen? Leuk om weer van je te horen trouwens! Gaat alles goed?

@jootje: heel veel plezier met je weekje weg.. lekker genieten en inderdaad de nodige afleiding voor al die teleurstellingen..af en toe moet dat.

@Veerle+Carmen: tsja ik weet nog niet zo goed wat ik moet doen.. Misschien heeft FF het niet goed berekend? En ik heb nog maar 2 cyclussen echt getempt, waarvan 1 waarbij er een eisprong is ontdekt. Dus ik ben bang dat de HA zegt dat ik toch nog even moet doortempen en afwachten.. Misschien dat ik deze ronde gewoon echt om de dag, niet alleen tijdens vruchtbare periode, ga knuffelen. Ik las ergens dat als je 4x per week sex hebt, meer kans hebt dan alleen sex tijdens vruchtbare periode.. ppff wel lastig allemaal zeg!

5. Carmen1982

@Nayr, je kunt ook de huisarts even bellen, en vertellen dat je cyclus op zijn langst 24 dagen is en dat je nu na een temperatuurronde al zo snel na je ovulatie ongesteld blijkt te worden. En dan vragen wat ze willen, of je moet afwachten of voor de zekerheid langs mag komen.

Bedankt voor jullie knuffels, heb nog steeds geen bloed gespot trouwens...raarrr

6. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen; ja dat zou ik natuurlijk ook nog kunnen doen.. thnx voor de tip!
    Knuffel voor jou, ik duim/hoop ook met je mee dat t misschien toch nog raak is meis!

7. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Balen carmen!!!

Vraag me eigenlijk af hoe het met onze tweelingmama Trotter gaat????

8. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xylina, u vraagt wij draaien ;) : ...... (Toekomstig ;)) tweelingmama Trotter leest nog steeds elke dag trouw mee hier, maar internet veelal alleen via haar telefoon en kan daarop niet reageren op berichten. :D. Maar ik ben geheel op de hoogte van alles wat hier gebeurt hoor...

Heb speciaal mn laptop ff aangeslingerd :cool: om te reageren, hihi. Ik leef erg mee met iedereen (teveel om nu ineens te reageren), en hoop dat er snel meer dames op roze zullen volgen.

Voor Carmen zag het er idd veelbelovend uit, wie weet betekent je temp.dip niks. Voor iedereen, houdt moed! Makkelijk zeggen voor mij, in één keer zwanger en nog wel van een tweeling, maar toch :). In 70% van de "gevallen" lukt het binnen het jaar en voor iemand is dat jaar al in de verste verte voorbij gelukkig. Hoop houden, niet teveel stressen en vooral van je partner genieten :D.

Hier gaat het z'n zwangere gangetje. Het is erg pittig vind ik om zwanger te zijn, maar ik denk dat dat komt omdat het een tweeling is. Ik ben nog steeds (inmiddels 8 weken) elke dag aan het overgeven, slik al 6 weken pillen om het ergste te onderdrukken, maar het blijft doorgaan. Niet zeuren, het gaat met 9 maanden vanzelf over. Het lijkt langzamerhand wat af te zakken, maar ik werk inmiddels 1 uur per dag minder en doe alles met de auto ipv de fiets. Wel dik 4 kilo afgevallen maar volgens de gynaecoloog nog niks aan t handje. En onwijs moe, bijna permanent, ik slaap nog steeds 10 á 11 uur achter elkaar. Mijn lichaam werkt als een tierelier, da's duidelijk. Verder nog niet echt een duidelijk buikje, iets wat me regelmatig nog steeds doet twijfelen, maar... ook voor mij geldt nog steeds, geen bloed is goed ;).

De echo's van 12 weken ( 2 stuks incluis nekplooimeting) heb ik samen met mijn moeder gedaan die dus voor het eerst haar kleinkinderen zag, wel mooi. Wel mooi en bijzonder en de nekplooimetingen waren gewoon goed! Ze schijnen het dus (ondanks al mijn ongemakken) goed te doen.

Tot zover een update van mij :), ik lees (en leef) dus nog wel met iedereen mee. Maar schrijf bijna nergens mee. Andere fora ook niet, want met de oktober mama's heb ik niet zoveel meer op omdat ik toch een heel andere zwangerschap heb.

HGC heb ik zo langzamerhand naar het schijnt wat minder in de aanbieding, want dat zou moeten gaan zakken. Maar wat ik heb strooi ik hier wel rond.

Zwaai voor iedereen en fijne avond!!

9. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Ik heb die toen bij de kruidvat gehaald, gewoon van het kruidvat merk. Zijn redelijk kleine 'balletjes', volgens mij mogen die 3x per dag.
    Hier gaat het eigenlijk heel goed!!! Heb de 1e echo al gehad twee weken geleden, met 8.1. Bleek toen wel iets minder lang zwanger (7.1), morgen de termijnecho dus dan weten we meer :) Vind het wel spannend!!
    Was wel mooi om het hartje te zien kloppen, maar verder is het nog zoo klein dat ik er niet veel in zag (zie foto in album).
    In het begin had ik heeele gevoelige borsten, zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd en het liefst met een strak hempje onder pyjama aan sliep. Nu is dat gelukkig over. Wel super moe, ik ga het liefst nu al mn bed in en dan lekker lezen en tv kijken en op tijd gaan slapen. Heb wel regelmatig een misselijkheidsgevoel, maar gelukkig nog zonder overgeven. Oja ik droom veeeel meer, en praat zoveel in mn slaap dat ik er zelf wakker van wordt...;) Zo dat was mijn update, misschien morgen nog meer na de echo :)

Trotter ook fijn om te lezen hoe het met 'jullie' gaat! Ik ben ook nergens echt actief op het forum, maar lees regelmatig mee, ook leuk!

10. Carmen1982

Leuk om van jullie te horen, zwangere dames :) Trotter, hopelijk voel je je snel wat beter! E, succes én veel plezier met je echo morgen :D

Hier nog steeds niet ongesteld, dus misschien morgenochtend maar een nieuw testje wagen??

11. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Trotter: oohh leuk om van je te horen! Wel balen dat je nog zoveel moet overgeven, maar fijn dat het met de kleintjes goed gaat! Leuk dat je nog zo trouw meeleest!

@E1987: goed om te lezen dat het met jou ook goed gaat! Lijkt me heel bijzonder om het hartje te horen kloppen. Weet iedereen het al? Of doe je dat met 12 weken?
    Ik ga binnenkort maar eens kijken bij de kruidvat. Hoe ziet het doosje eruit?

@Carmen: jeej, nog geen bloed! Houden zo! Je kunt inderdaad nog een testje wagen, kan geen kwaad toch?

Hier is mijn ongi alweer bijna voorbij. Dus het was maar weer 1,5 dag .. ppfff en net op kraamvisite geweest... :( IK WIL OOK!!

12. Carmen1982

Goedemorgen meiden,

@Nayr, lastig dan, zo'n kraamvisite. Hopelijk is het snel een keer raak voor jullie!

Hier weer negatief getest en ook nog steeds niet ongesteld. Schiet dus nog niet op...

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    he dames, het is alweer een tijd geleden!

Hier gaat alles nog steeds goed met de zwangerschap.
    Het enige is dat ik nu even thuis zit, omdat ik last van mijn heupen heb... het is gelukkig (nog) geen bekken instabiliteit, maar het komt doordat ik hypermobiel ben en mijn bekkens kanten op willen wat gewoon niet gaat. Dus even rustig aan dan kan het gewoon geheel genezen. Op hoop van zegen :) Geen avonddiensten meer voor mij en gesleur met clienten is niet meer aan de orde. Dat heeft er in de eerste plaats voor gezorgd dat ik er zo'n last van kreeg.

Verder niet misselijk geen ongemakken, volgens mijn man iets minder geduldig, maar daar moet hij altijd smakelijk om lachen als ik mijn poes (die eeuwig op schoot moet sinds ik zwanger ben) met mijn tanden op elkaar van mijn schoot af jaag :) haha

Wat is hier allemaal gebeurt in de tussentijd?? Ik moet nog een reeks terug lezen. Ik probeerde het bij te houden, maar ik zit in de laatste fase van mijn studie en die wil ik voordat spruitje geboren wordt klaar hebben, dus even aanpoten.

hierbij een foto van spruitje ruim 11 weken. Hartstikke leuk dat ze een 3d echo uitgeprint heeft :D Morgen intake bij gynaecoloog.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @trotter, zwaar hoor, heb zeker respect voor je. Ik moet zeggen dat ik ook niets met oktober mamma's heb. Ondanks dat ik er maar 1 bij mij draag. Nou sterkte met de 2 kleintjes en ik hoop dat het inderdaad een van deze weken begint af te zakken en dat je echt kunt genieten van de zwangerschap! Spannend hoor 2 hummeltjes, gelukkig is de nekplooimeting goed! (zelf heb ik hem niet gedaan, want ik hou niet van kansberekeningen, ik vind kansberekeningen en mensen niet samen gaan hihi echt mijn eigen mening) je bent een bikkel!!:cool:

15. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Haha moet erg lachen dat je speciaal even je lappie hebt aangezet om ons op de hoogte te brengen;) maar dat is echt balen al dat gekots zeg!!!!!!! Pff zou er helemaal kneiter gestoord van woorden ( ken er niet tegen).
    Het lijkt me idd zwaar een meerlingzwangerschap!!

En ook leuk dat e en meijtje meteen ff een up-date brengen:-D erg leuk om te lezen dn om meijtjebeeb te zien!!!

Ik heb vanmiddag een gesprek bij de internist( en ik ben me toch een partij zenuwachtig :-S ) ik heb anderhalve week geldden een echo gehad van nieren/lever/gal eb blaas/baarmoeder en bloed getapt.
    De dieetist kon ziet dat ik nu op een gemiddeld een7.4 zit ( das me suiker van afgelope 3 mnd) dus ben benieuwd of ik dus nog door moet gaan met pillen of dat ik nu een stapje dichterbij kom en insuline mag gaan spuiten!!
    Dus stiekum hoop ik het laatste!!!!!!!!

16. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Wat leuk zwangeren onder ons, geweldig om jullie verhalen te lezen.

Ongie, sterkte echt balen voor jullie,,

Hier hard gewerkt, veel afleiding gelukkig. Voel deze ronde niet zoveel. Wel raar gisteren wilde ik pinnen, pincode is uit mijn hoofd verdwenen. Spoorloos,, raar he! nog nooit gehad.

Morgen spannende dag, 28ste dag meestal begint de bruine afscheiding die mijn ongi inleid dus duim voor mezelf.

Fijne avond
    kim:)

17. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Update: vanavond de termijn echo gehad, ipv 10.1 zit ik op 9.3, en alles is goed! Het is al 2,56 cm :) raar om je zo voor te stellen dat alles al erop en eraan zit.
    Je kon heel goed de navelstreng zien, hartje, maagje, hoofdje, beentjes, armpjes. Het bewoog ook nog eventjes met vooral de beentjes. Erg leuk om te zien!
    We hebben 2 foto's en een DVDtje mee gekregen.
    Van het weekend gaan we het aan de 1e mensen vertellen (ouders, schoonouders).

Meijtje, mooi zo'n 3D echo! Erg gaaf!
    Nayr, https://online.kruidvat.nl/product/49671/TeunisbloemolieCapsules.html
    Carmen, blijft wel spannend bij jou zeg!

18. Carmen1982

hoi meiden,
    de spanning is voorbij, ik ben vanmiddag ongesteld geworden.
    Geen idee waarom dit zo lang op zich liet wachten, maar we kunnen nu in ieder geval aan een nieuwe ronde beginnen. Ronde 8 alweer..

@kim, ik duim voor je dat je ongi wegblijft!

@e, leuk dat alles goed was :D geniet ervan!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Carmen, balen meis! :( Goed dat je hebt besloten te stoppen met tempen! Hoop dat het deze ronde raak voor jullie is meis (wordt nu wel tijd he?!)

@ Zwangere dames, leuk dat jullie wat laten horen! :D

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Carmen! Misschien toch een later ei oid? Succes in de komende ronde!
    Leuk om wat van de zwangeren te horen!!! Succes met alles!
    Spannend Wannebee! Duimen draaien:)
    Xylina, is het goed nieuws wat je vanmiddag hebt gehoord?
    Rest: succes!

Deel Deze Pagina