Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Ahh Carmen...balen zeg!! Snap goed dat temperaturen nu wel ff klaar is, vooral gezien je regelmatigheid, je weet hoe en wat. Ppff twordt inderdaad tijd voor je, ronde 8, das toch best al lang.

@Meijtje: leuk om van je te horen weer! fijn dat alles goed gaat en hopelijk met je heupen ook!

@E: thnx voor de link! Ik ga 'm morgen halen.

Hier vandaag toch ook nog wat bloed gehad, dus nu toch zeker 3 dagen ongesteld geweest, das alweer wat langer dus misschien begint het wat te normaliseren..

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Nu we ronde 8 ingaan vind ik het ook wel eens tijd worden ja ;) We zijn er niet al te dramatisch onder hoor, maar de afgelopen dagen vond ik wel lastig, dat je wel over tijd bent maar geen positieve testen krijgt.

Ik wilde een paar rondes tempen om te kijken of en wanneer ik een eisprong heb. Dat lijkt allemaal netjes te werken, dus ik weet welke dagen knuffelen extra belangrijk is en wat ongeveer de lengte is van mijn cyclus (vanaf wanneer ik zou kunnen testen). Voldoende info om weer te stoppen dus.

Vanavond lekker een avondje met filmpje en sjippies op de bank. Vond dat ik dat wel verdiend had. Slaap lekker alvast, knuffel voor iedereen!

3. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ahh balen carmen, hier ook in ronde 8 en het wordt wel eens tijd ja!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Carmen, lekker chippies op? Misschien volgende keer pas bij 1 week overtijd testen? Ik had, wat jij nu had ook in ronde 4, soms kan de eisprong toch later zijn, FF is ook maar een programma, of duurde je LF wat langer (dat wisselt bij mij ook altijd). Maar ik hoop dat het snel raak voor jullie is! Hier in ronde 5 maar nu wel 7 maanden 'bezig' (door langere cyclus, die nu wel goed gaat:)).
    Hier ben ik er ook helemaal aan toe:D:D:D Kom maar op met die kleine!

5. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen: lekker avondje op de bank gehad? dat heb je zeker verdiend...

@Veerle: ja voor jou mag het ook zeker komen!! 7 maanden..phoe..

Voor jou ook Jootje!

Ik ben nu wel al in ronde 6, gezien mijn korte cyclussen, maar wel nog maar 3,5 maand 'bezig'. Dus ik mag nog niet klagen.. hoewel het wel steeds moeilijker word. Ook omdat ik me een beetje zorgen maak over mijn LF. Nou misschien doet die tarwekiemolie wel wonderen! :)

6. Carmen1982

@veerle, chippies waren lekker :D Ik geloof dat mijn ovulatie echt wel goed was genoteerd door Fertility Friend. En mijn LF is anders strak 13 dagen, maar dat hoeft niet te betekenen dat het soms gewoon een keer heel anders uitpakt. Het lichaam kan nu eenmaal besluiten om eens iets anders te doen. De reden dat ik toch al ging testen was dat mijn temperatuur hoog bleef. Maar goed, ik ben nu weer gestopt met temperaturen, dus nu zal ik toch aan de ruimte kant gaan zitten met inschatten wanneer ik ongesteld zou kunnen worden.

@nayr, daarom loop ik je de hele tijd ook lastig te vallen dat je gewoon ff naar de huisarts moet meid! ;) Ik vermoed ook dat jouw lf aan de korte kant is. Je tempt nog pas kort, maar je cyclus is qua dagen ook al nooit lang. Niet dat ik tegen zelf uitproberen met olie, vitamines en dergelijke ben, maar omdat je in ronde zes zit kan ik me best voorstellen dat een huisarts al wel naar je wil luisteren. En niet geschoten is altijd mis, toch?

Ik ga snel weer aan het werk (thuiswerkochtend), fijne dag!

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Carmen, je bent wel echt een schat. Lief dat je zo betrokken bent en mij 'lastig valt'! :) Ik zit er ook over te denken om naar de HA te gaan, maar ben zo bang dat er dan toch wordt gezegd "wacht nog maar even af, je bent pas 3 maanden bezig". Snap je?
    Ik hoop voor jou dat deze ronde raak is, wellicht ook omdat je dan toch onbewust minder ermee bezig bent, door niet meer t tempen en dan dat cliché lekker waar is!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Nayr, nee heb je, ja kan je krijgen toch!? Het is een kleine moeite om de HA op de hoogte te brengen van de situatie en als hij geen noodzaak ziet er wat mee te doen, dan weet je dat ook toch!? :)

9. Carmen1982

Kijk Nayr, hoor je het ook eens van een ander, haha ;)

P.S. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt he!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nayr, komt zich dr nog 1 mee bemoeien....
    Ik was laatst bij die orthomoleculaire arts, die dus veel met voeding en supplementen werkt. Ik vertelde ook over m'n langere cyclus en dat ik tarwekiem en teunisbloem had gebruikt. Ze gaf aan dat dit eigenlijk niets doet... Bij mij werd m'n cyclus wel korter bij de teunisbloem, alleen of het nu echt dat was of iets anders, weet ik ook niet...
    Maar doe idd waar je je goed bij voelt!
    Carmen, stomme vrouwenlichaam hè... Snap dat je nu even niet meer tempt, je weet nu wat je vruchtbare dagen zijn en dan kan je gewoon aan 'de gang'! Succes:D

11. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Nou gister bij internis geweest, die echo vsn lever enz is goed!!
    Bloeddruk 149/75 dus netjes.
    Nu nog door gaan met die pillen en meer afvallen ( ben de agelopen maand blijven hangen op 103).
    Dus maar aanmelden bij de sportschool en gaaaaasn als een malle;)
    Over 3 mnd terug.

Vandaag lekker met mn ma kleding geshopt:
    4 shirts
    2 broekken
    Spijkerbolero
    Tas
    Sloffen
    Laarsjes
    Dus erg blij meeee :-D
    En jullie?

12. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hoi meiden,

Sorry, alweer een tijdje niet gereageerd. Maar heb wel meegelezen!

@Carmen: balen van je ongi!

@nayr: ik zou idd even bellen met de dokter. Maar ik snap je helemaal. Ik probeer ook altijd veel zelf op te lossen en ben al snel bang dat mensen me 'lastig' vinden, maar goed, daar zijn ze voor hoor!

@xylina: fijn dat je echo en bloeddruk goed was! En je hebt een goede oogst binnen herhaald zie ik!

@zwangere dames: wat leuk om van jullie te horen. Lezen we een beetje wat ons nog te wachten staat.

Mijn ongi loopt vandaag op z'n eind, dus we gaan binnenkort weer de klusperiode in!
    Het is voor ons ook nog maar ronde 5, maar ook ik vind het toch veel te lang duren hoor ;) . Ons plan was ook om in de zomer van 2013 naar Bali te gaan met de familie en daar dan ook te trouwen, maar dan wilde ik het liefst dat een eventuele baby ouder was dan 6 maanden.
    Ik ben dus bang dat we onze Bali reis (en dus eventueel huwelijk) een jaar moeten uitstellen. Maar aangezien m'n vriend en ik nu nog niets op papier hebben en we wel samen een huis hebben gekocht zitten we nu te denken om (gratis) een geregistreerd partnerschap aan te gaan. En dan in 2014 als alsnog te trouwen in Bali.

Hoe hebben jullie het geregeld? Trouwen, geregistreerd partnerschap, samenlevingscontract?

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Noorus+Carmen; het idd geen kwaad als ik een keer bel, ik zal er nog eens over nadenken..

@Veerle: tsja die teunisbloem, ben normaal ook niet zo van de vitamines en natuurlijke dingen, maar baadt t niet dan schaadt t niet!

@xylina: fijn dat de echo goed was!

@Laura: mmm jammer ja dat je t huwelijk dan moet uitstellen..maar een reis naar Bali is wel echt te gek! En ja dan kun je altijd nog trouwen, als je vast een geregistreerd partnerschap doet.
    Wij hebben een samenlevingscontract, maar zitten wel over te denken om ook ger. Partnerschap te doen zodra baby in beeld komt. Is toch makkelijker, ook met naam e.d.

14. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee meiden,

sorry, heb lang niet gereageerd. Maar wel meegelezen, hoor.
    Erg druk op het werk, andere dingen aan het hoofd én het beeldscherm van onze laptop is stuk. Dus heb thuis geen mogelijkheid om te computeren. ;)

Wel even snel een reactie. Voor een iedereen een dikke digi-knuffel en zwaai vanaf hier..

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zwaai terug voor jou Enibas! :)

@ Xylina, goed geslaagd! En fijn dat het goed ging! Nou keihard trainen! ;)

Hier nog 4 ochtenddiensten en dan lekker weekje op vakantie! :) Hoop eigenlijk dat ik voor die tijd gewoon ongi word. Geen idee hoe lang mijn LF is...

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    He meiden ik ga ook de molen in. Ik word nagekeken omdat ik redelijke vorm van hypermobiliteitsyndroom heb. Ja het bestaat echt, dacht altijd gewoon dat ik erg lenig was hahaha. Is ook wel zo, mijn banden en bindweefsels zijn al veel te ruim en door de hormonen wordt het nog weker en kunnen mijn spieren minder compenseren. Resultaat bekken die zo gekanteld was dat ik niets meer kon, dus nu oefeningen meegekregen om alles stabiel te houden. En mijn bloed wordt onderzocht omdat ik een bloedstollingstoornis kan hebben (dat gaat er mee gepaard).
    En ik dacht nergens last van te hebben tijdens mijn zwangerschap.......

@alle dames die druk aan het klussen zijn, hou de moed er in. Mijn cyclus was 2x 39 dagen, we knuffelen (ook tijdens die periode) bijna elke dag. ondanks ik zwanger kon worden of niet. Deden we daarvoor ook, dus hij was niet anders gewend haha.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn!

Hierbij een foto van gisteren. Alles wordt elke keer gecontroleerd en ik heb al 3 echo's gehad. weet ook niet waarom, die van gisteren vet enthousiast, hup 11 foto's van de echo... met 13 weken en 3 dagen

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey meijtje,

klinkt niet echt prettig die hypermobiliteit:S (nou jah voor de sex misschien wel;))

wel fijn dat je telkens naar je beebje kan kijken:D
    (wou bijna meisje zeggen.....hmm)

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Meijtje: goh zeg, toch nog die malle molen in...! Hopelijk gaan die oefeningen helpen en kun je gewoon lekker doorgenieten van je zwangerschap.

@Enibas: zwaai terug!

@Noorus: waar ga je naartoe op vakantie? (Misschien heb je t al vertelt, maar weet t niet meer, sorry) wat een lekker vooruitzicht!

Ik vandaag late dienst en dan t weekend heerlijk vrij. Weinig gepland, dus das altijd lekker!

19. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Gisteren wat bruin slijm verloren, vandaag een beetje bloed.
    Heb toch maar een test gedaan en ben niet zwanger:x

Neem even een time out van de site,
    tot later kim:(

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Aahh damn Kim...klote!! Hele dikke knuf voor jou..

Deel Deze Pagina