Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Kim! Hoop dat een time-out vd site je goed doet! Succes!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    schrik van mijn leven, vannacht ontzettend veel bloed verloren, bijna 2 maandverbanden vol. Vanmorgen wakker en kon geen woord uitbrengen. ik kon alleen huilen.

Vanmorgen gebeld en ik kon om 10 uur terecht. 3 lange uren voor ik kon kijken hoe het was met de kleine spruit. Gelukkig hartje klopt en was super actief, zelfs een fotootje meegekregen dat de kleine aan het duimen was.
    Nu mag ik niet lopen tenzij het echt noodzakelijk is. Dus voorlopig bed/bankrust. Volgende week terug voor extra controle. Was echt schrikken, niet normaal!! Ze kon geen afwijkingen in rond baarmoeder placenta en de kleine vinden. Inwendig onderzoek durfde ze niet aan, dus daarom volgende week terug.

Ik ben zo ontzettend blij dat de kleine spruit nog lekker rondzwemt. Mocht het weer gebeuren dan moet ik opgenomen worden. Ik ben zoooo opgelucht...... beetje warrig verhaal, maar ik ging er al van uit dat de kleine spruit ons vroegtijdig zou verlaten. Dus mijn pasen breng ik op bed en de bank door.

@Kim balen meid, ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is!!

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Balen Kim! Ik kan me voorstellen dat je even een time out wil. Hopelijk brengt het wat rust.

Wow, dat is zeker schrikken Meijtje! Gelukkig dat je spruit (ik had ook de neiging om 'ze' te zeggen... Net als Xylina) nog duimend rondzwemt. Lekker rustig aan doen dit weekend!

Hoe is jullie paasweekend verder? Mijn schoonmoeder en haar vriend zijn bij ons op bezoek vanuit Zweden. Vandaag even met ze de stad in en morgen naar de Floriade. Maandag waarschijnlijk met ze naar mijn ouders.
    Altijd wel erg gezellig, maar ze spreken wat gebrekkig Engels, dus de voertaal hier in huis is nu voornamelijk Zweeds. Ik kan het soms wel een beetje volgen, maar meestal ben ik verzonken in mijn eigen gedachten tijdens gesprekken :p

4. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Wow meijtje!! Das schrikken zeg!! Ben blij voor jullie dat beeb lekker veilig bij mams is nog! En ik blijf maar ze en zij en meis willen type als ik het over beebje heb:-s hmmmm

Kim klote voor je zeg!! Misschien helpt het om even afstand te hebben/nemen van hier en alles er omheen.

Laura gezellig dat je schoenmoeders en haar vriend er zijn, wel lastig als ze alleen maar zweeds brabbelen.. Ik zou dat echt irritant vinden maar goed idd lekker verzinken in je eigen gedachte!!

Hier zo avonddienst, net lekker boodschappies gedaan!! En een domme cassiere gehad:)
    Ik zei nog ik heb 2 kratten bier, thuis met bon nakijken bleek het bier gratis te zijn:)
    Achja als ze dat volgende week nou weer ff doen is mn b-day lekker goedkoop hihi.
    Hadden ze maar beter moeten luisteren hoor..

Ohhh ik wil zo graag dat het vrijdag is!!!!
    Hebvan de week gebeld voor een tattoo ( ik wil al 12 jaar een maar wist nooit wat. En het moest een betekenis hebben vond ik).
    Zal zo ff kijken of ik hem met mobiel kan uploaden:)
    Het zijn de pootafdrukken van Tigger ( de ingeslapen kater) en nog wat dingen erbij..
    Zooooo veeel zin dr in, laat hem 1 dag voor mn b-day zetten zodat iedereen die meebetaald ( iedereen geld gevraagd voor een tattoo lol) meteen kan zien waaraan mee betaald is...

5. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Wat schrikken Meijtje! En wat een opluchting dat beebje nog vrolijk rondzwemt. Nu gewoon erg rustig aan doen en hopen dat je verder geen bloed meer verliest.

Balen dat het weer niet raak is Kim, ik hoop dat de time-out je een beetje rust brengt en dat het snel alsnog raak is!

Voor de overige dames een knuffel en een zwaai. We zijn veel buiten de deur deze dagen dus ik ben weinig online. Ongi is alweer helemaal voorbij dus we kunnen volgende week weer aan de slag met een nieuwe poging :) Deze ronde zonder te temperaturen enzo, dus weer wat meer op de goede gok.

Gaan jullie nog leuke dingen doen met Pasen? Wij gaan morgen naar mijn schoonouders. Mijn peuter (tweeling)neefjes logeren daar ook en Tweede Paasdag schuift de rest van schoonzussen/zwagers aan. Erg gezellig altijd :) Fijne dagen!

6. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Wow Meijtje, echt schrikken zeg!! Wat een opluchting dat alles toch goed is! Rustig aan doen nu dus...

@Laura: gezellig met je schoonfamilie? Voordeel als je idd niet alles meekrijgt, is dat je lekker kan dagdromen ja.

@Xylina: wat gaaf een tattoo..! Laat je een pic zien als ie er op zit? Ik heb ook een tatoage met een bijzondere betekenis. Wil er nog een laten zetten, op het moment dat ik zwanger ben. Dat is toch een bijzondere mijlpijn en moment in je leven..

@Carmen: Veel plezier bij je schoonouders!
    Wij gaan zometeen bij mijn ouders paasbrunchen, daarna hebben we nog een verjaardag van het achterneefje van mijn vriend. Is wel altijd ff lastig, want mijn schoonfamilie zitten volgens mij vol smart te wachten totdat wij met leuk nieuws komen.. :) maargoed..
    We zijn nu fijn aant knuffelen, hopelijk kan ik dan over een tijdje ook met dat leuke nieuws komen...;)

Fijne Pasen iedereen!

7. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    lieve meiden!

Ik kom echt veeeeeeel te weinig langs! ben zo druk met alle voorbereidingen voor ons wondertje dat fora er bij inschieten! mochten jullie me willen volgen dan kan dat wel altijd via facebook https://www.facebook.com/#!/susanne.degoeij

Even een update,

Ik ben zwanger sinds november, en nu 22 en 2 dagen weken onderweg, (uitgerekend op 10 augustus) We weken inmiddels dat ons wondertje gezond is en het is een heel mooi meisje! (zie echo foto)

Met mij gaat het een stuk beter als in de eerste maanden, heb zelfs meer energie dan voor mijn zwangerschap op sommige dagen! die energie heb ik hard nodig want ik ben druk bezig met de babykamer, ik maak een thema kamer met als thema alice in wonderland! Wel heb ik al sinds mijn 16e zwangerschapsweek last van mijn bekken, en loop inmiddels een week met een bekkenband die ik van de fysio heb geleend de pijn valt daardoor behoorlijk mee!. Ik geniet vol op, en ons wondertjes is al aardig druk, voelbaar en zelfs al zichtbaar qua schopjes aan de buitenkant! (zie mijn facebook voor een filmpje)

Ik zal even wat foto's plaatsen van de echo, babykamer etc

Voor allen die nog niet zwanger zijn, hou vol! het is echt de moeite waard! ik duim voor jullie allen!

Voor diegene bij wie het mis is gegaan, heel veel sterkte!

dat was weer mijn update, ik ga mijn best doen iets vaker langs te komen! dag lieve meiden! tot de volgende update!

(foto1: 20 weken echo, foto 2 plan babykamer rechts)

8. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    foto 1: plan babykamer links foto 2:deel al gemaakte muurschildering babykamer rechts

9. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    foto 1, deel muur babykamer links, foto 2 mijn bolle buikje in de zon!!!

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    #2210 xylina, 8 apr 2012
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
    Cleopatra, leuk die up-date:) en wat een gave muurtekening!!!!!
    Enne mooi buikkie!!!!

Nayr mag ik vragen wat voor tattoo jij heb ( foto mag ook!!!)
    Ik zal als hij geplaatst is zeker ff showen!
    Ben er nu al blij mee haha. Zit natuurlijk voor mij een betekenis achter.

Het is nu 3 weken geleden, maar voor mijngevoel lijkt het al zo lang geleden! De andere 2 poezels zoekken soms nog wel, zijn beide knuffeliger geworden en brutaler!

Wens jullie allemaal een fijn paasweekend toe!

11. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Wauw Cleopatra: wat een leuke up-date en mooie foto's!! Fijn dat alles zo goed gaat.
    Heb je nog speciale dingen gedaan voordat je zwanger was? Tips voor ons?

Xylina: zal je ff pb-en over de tattoos. :)

Rest: leuke 1e paasdag gehad? pppff ik heb me vol gegeten met allemaal lekkere dingen. Mijn ouders hebben een heerlijke brunch verzorgd. Morgen weer werken...

12. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie! Nu een paar dagen voor nod en weer best spannend. Heb sinds 2 dagen ineens een uitbraak van puistjes op mijn kaaklijn. Heb sowieso wel last van puistjes maar nooit daar, ben benieuwd of het iets betekend. Fijne paasdagen nog!!

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    Ohh jooo spannend!!!!

Nayr gelezen;)
    Hier lekker chil op de bank.. Nikkita kijken:)

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Even snel uit m'n hoofd...

@ Kim, klote meis... Hoop dat afstand van ZP je goed zal doen! Sterkte!

@ Meijtje, wat schrikken! Maar fijn dat alles goed is!

@ Xylina, gave tattoo! Plaats je een foto als je hem hebt?! :)

@ Carmen, geniet van je dagen en haai! :)

@ Cleo, wat een leuke update! Fijn dat het goed met je gaat en wat een leuke babykamer! :)

Hier drukke dagen gehad. Morgen 7e dag werken en smiddags heerlijk even een week op wintersport! :D Echt superzin in! Ben alleen wel ongi aan het worden (ook wel blij om, maar tijdens vakantie had niet gehoeven ;)). Ik wens jullie allen een hele fijne week toe!

15. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    hoop dat het plaatje van de tattoo downloaden is gelukt, heb ik een plaatje van wat het ongveer gaat worden, mijn vriend heeft deze getekend.

het is een poeze gezicht in lijnen en de poot afdrukjes van Tigger.
    er komt nog wel wat bij maar dit is het begin zeg maar.

jaaah het is gelukt;)

16. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Jootje: spannenndd..! Hoop t echt voor je deze keer!

@Noorus: phoe 7 dagen werken, dan is die vakantie helemaal goed getimed. Geniet ervan!!

Hier nog een ovu_test gedaan, maar niks te zien. Hopelijk komt er de komende dagen wel iets te staan!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoi!

Heftig Meijtje! Hoop dat alles goed blijft gaan!
    Cleopatra, leuk wat van je te horen, succes nog!
    Xylina, leuke tattoo!
    Nayr, hoop op pos. ovutest!
    Jootje, spannend!
    Noorus: fijne vakantie! Hopelijk mooie sneeuw en lekker weer:cool:
    Verder: vergeten....

Fijne paasdagen nog! Hier lekker niksen! En man heeft vanmiddag afspraak met een vriend, is best wel eens lekker om alleen te zijn:p Zou eigenlijk vandaag tenniscompetitie hebben, maar daar doe ik tot aan begin mei niet aan mee en vind dit nu niet zo erg: kijk maar naar buiten....
    Gister nog lekker even in de zon gezeten:D

18. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Goedemorgen allemaal!
    Alles goed hier? Wil iedereen nog fijne paasdagen wensen, maar bij de meeste is dit al goed gekomen denk ik.

Superleuke foto's trouwens Cleopatra. De tijd vliegt echt. Volgens mij was ik hier net toen jij aankondigde dat je zwanger was en dat is nou gewoon al 22 weken!

Noorus veel pelzier op vakantie!

Xylina, mooie tattoo!

Nayr, ik hoop met je mee dat je snel een goed testje hebt!

Bleh, een vriendin van me zei: Je huid glimt zo, ben je zwanger? Ben net anderhalve week geleden ongesteld geweest. Daarvoor wel gedacht dat ik een heel zwak streepje zag op een test en loop al meer als een week met krampjes rond. Alsof ik weer ongesteld moet worden. Aaargh m'n lichaam. Wil je niet zwanger worden, dan voel je helemaal niks, wil je een kindje, dan voel je ineens alles. Gek word ik ervan, GEK!
    Fijne dag nog dames :p

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Succes met je 'gekte' Dingdong! Moeilijk hè! Knuffel!
    Hier ook vaak niet zulke leuke opmerkingen, laatst nog op een verjaardag stootte iemand me aan: 'kijk maar eens goed in de kinderwagen!' En die ochtend hadden we net ZI gedaan, moes even heel hard slikken en tot 1000 tellen voordat er iets uit m'n mond kwam, ik kon gewoon niks zeggen en heb beetje zuur gelacht. Sommige mensen kunnen beter hun mond houden...

20. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Inderdaad zuur zeg. Sommige mensen :-S Ook een dikke knuffel voor jou, voor jou is t allemaal nog wat moeilijker.

Deel Deze Pagina