Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Erika286, hier nog een controle gehad en gelukkig alles goed. Was bang dat door de lis excisie de baarmoedermond te kort was of iets en dat het was, maar die was goed. Dus waarschijnlijk een groter bloedvaatje gesprongen. Hopelijk mogen er meerdere meiden hier op een roze wolk komen. Nu is het afwachten he... succes en ik hoop dat het gelukt is!

@Veerle ik hoop het van harte dat het uitblijft. Nog een paar dagen in het duister, ik weet nog hoe dat voelde en het is een hel om op het wachtbankje te zitten. Moet zeggen dat ik mij ook wel schuldig voel, Heb een meid in de klas zitten die al ruim 3 jaar bezig is zwanger te worden. En dan te zeggen ga ervoor en dan bijna gelijk zwanger te zijn, heeft haar echt pijn gedaan. Soms voel ik me daar juist best schuldig over. Net als hier, waarom ik wel en jullie meiden nog niet? Ik gun het jullie allemaal!!

@Jootje heb je al getest? Toy toy toy!!

@xylina: jeetje zeg, heel veel sterkte de aankomende tijd, gecondoleerd!

@Carmen kop op meid! Lekker even er tussen uit, nog plannen waar je heen wil, of blijf je thuis?? Gran Canaria is een aanrader, ontspannen en super mooi :)

@Kim :) kriebelt he om op de hoogte te blijven op het forum. En goede instelling, ik ben met davitamon gelijk begonnen na het stoppen van de pil. Hopelijk helpt het.

@Nayr veel plezier met klussen. Geniet van elkaar :)

@Enibas, leuk gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Dan wordt de wens steeds groter. Hopelijk ervaar je het wel goed en mooi dat je positief blijft!

Hier Angelsound gekocht, dan kunnen we het hartje van de baby horen. Vooral na die bloeding heb ik nachtmerries over het kindje verliezen en dan kan ik even het hartje horen, dat maakt me dan wat rustiger. Heel soms voel ik de kleine spruit al.

Meiden op het wachtbankje succes! Anderen veel plezier met klussen :) dat is nooit vervelend (A)

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
  3. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Meiden, zien jullie wat ik zie?!!
    Wel ongeveer na 10 minuten maar het lijkt niet op een indroogstreep en its pink!

4. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Jaaa jootje ik zie het zeker!!! Oohhh ben benieuwd als je morgen met ochtendurine doet!! Of was dit van vanochtend??

@Carmen: wat goed dat je vrije dagen hebt gepland en dat je je weer beter voelt! Ga je dan nog ergens heen? ja ik zit bijna rond dag 15, vorige keer had ik op dag 16 ei volgens FF. We zijn echt supergoed bezig met knuffelen..dus hopen echt dat we ergens raak hebben..

@Veerle: ooh spannend hoor meis, snap dat je bang bent voor testen, je kunt ook nog ff afwachten, hopelijk kom je er gauw genoeg achter!!

@Meijtje: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor!! Snap het heel goed, maar niemand heeft dit zelf in de hand.. Hopelijk geeft de hartslag van je beebje rust en kun je weer lekker slapen!

@wannabemam: snap dat je toch nog blijft kijken hier...tis ook fijn om met mede-lotgenoten te babbelen...! Hou die positiviteit vast!

Ppff ik moet voor mezelf ook echt positief blijven!! Zat vanmiddag ff te dagdromen en in mn agenda stiekem de weken te tellen als t deze ronde raak zou zijn...hihi erg he, doen jullie dat ook wel eens?

@rest fijne avond, en think PINK!!!!

5. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Nayr, dit was inderdaad avond. Ben ook echt benieuwd, zit ook nog steeds niet op mijn nod dus het blijft spannend!

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Nou meiden, vandaag was mijn temperatuur al een stuk naar beneden en op het testje van vandaag zie ik een klein schaduwlijntje, denk dus dat ik gewoon ongesteld ga worden:(

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Mmmm ja Jootje, je temp is inderdaad flink gezakt.. maar je ziet dus nog wel een lijntje? Geen bloed = nog steeds goed he!!

Mijn temp blijft steeds stabiel.. hoop echt dat ik bijna ei ga krijgen..

8. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    hmm net een beetje roze slijm bij het afvegen, ik vrees ongi die eraan zit te komen. Zucht....

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Jootje! Het was een heel dun lijntje op je test. Knuffel!
    @hier nog geen bloed...
    @Meijtje: je hebt helaas geen invloed op weinig invloed op hoe snel je zwanger raakt. Ik zou nooit boos worden op iemand die snel zwanger is hoor. Alles moet net maar kloppen bij elkaar. Alleen sommigen opmerkingen zijn vervelend, maar mensen doen dat vaak onbewust. Hoe gaat het nu verder bij jou? Moet je nog rust nemen? En ben je nu bij de gyn onder behandeling met je zwangerschap? Succes met je zwangerschap! Hoop dat je minder onzeker bent na die bloeding en leuk dat apparaatje, heb ik vaker van gehoord. Kan je toch even checken:)
    @de rest: fijn weekend!

10. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Balen Jootje!!
    Hoe kan het dan dat er toch een licht lijntje verschijnt?

11. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, nog steeds geen bloed hier. Dus nog een sprankje kleine hoop. Nayr tja die streepjes zijn raar inderdaad. Vorige maand ook al zucht.

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd zucht Jootje...

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Idd diepe zucht ja! Mmm we hopen met je mee Jootje!!

14. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Meiden probeer vanaaf ff een foto te up-loaden van mn tattoooooooooooooo

15. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    #2255 xylina, 13 apr 2012
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
    eerste 2 fotos,
    lekker in de stoel en daarna even een korte pauze...

16. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    #2256 xylina, 13 apr 2012
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
    en het eind resultaat!
    de oogjes en het neusje zijn van een foto van 1 van de katten overgenomen ( zo veel mogelijk) en de pootjes zijn de afdrukken van Tigger ( de ingeslapen kat)

17. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Wow erg bijzonder xylina!! Deed t pijn of viel het mee?

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Cool zeg!!! Ziet dr mooi uit!
    Hier getest, maar 3 druppels urine ipv 4 gebruikt... Stombo!
    Maar wel een licht streepje... Vandaag nieuwe testen halen, ben nog in denial... Het kan toch niet?!? Dat gaat er door me heen...

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bovenste met 3 druppels en ochtendurine
    Onderste 'normaal' niet met ochtendurine
    Het is een licht streepje, hopelijk binnenkort een knaller.
    Dus ben voorzichtig blij....;)

20. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, gisteravond de rooie duivels in alle hevigheid. Dus ronde 9. Veerle dat is een mooi streepje hoor!!

Deel Deze Pagina