. Die is duidelijk hoor veerle!!!!! Ik zeg wel al FELI!!!! Ah jootje kut voor je !!! Tattoo was vreeemd gevoel hihi, pootje bij mn pols was het vervelendste. Tot pijnlijk aan toe! Nu jeukt het eigenlijk al sinds gister, om de tattoo heen dus niet tattoo zelf:-S Ik wens iedereen een mooie dag, ik ga lekker feestje vieren:-D Knuffffelsss
Gefelciteerd met je verjaardag Xylina!!! Fijne dag! Balen vd rode duivels Jootje! Knuffel! Fijn wkd meiden!
@Veerle: whaaa dat is zeker een mooi streepje!! Ooh meis dat zou geweldig zijn!! Ik hoop dat er knallers komen, maar je kunt zeker blij zijn...!!! Eindelijk weer roze! @jootje: voor jou balen zeg..ppff..echt shit. Zou het dan niet toch iets kunnen zijn geweest, gezien je ook een licht positieve test had? @Xylina: proficiat met je verjaardag! fijne dag! Hier nog steeds temp stabiel, dus nog geen ei..??? Volgens mijn vorige kaartje zou het nu wel ergens moeten gebeuren.
Tja Nayr dat vragen wij ons dus ook af. Ik had ook wat klonterige bloeding vanmorgen na het wakker worden (smerig verhaal) En dat heb ik eigenlijk nooit. Nou ja hopelijk is de ongi snel weer over en kunnen we weer aan de slag. Fijn weekend meiden!
@Jootje: balen meid @Veerle: nou die is wel duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Hopen dattie blijft plakken @nayr: hopelijk komt je ei er snel aan! Tot dan lekker door knuffelen! @xylina: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gaaf hoor die tattoo! Als ik een tattoo zou nemen zou ik ook iets met katten willen. Of iets symbolisch samen met mijn vriend (ipv trouwringen ) Aan mijn temperatuur gezien zit ik nu op het wachbankje. Al heeft FF het nog niet bevestigd. Mijn vriend ziet het positief in deze maand, dus hopelijk heeft zijn intuïtie het weer goed!
Goedenavond (nacht!) @jootje: superbalen maar nu toch vol goede moed op naar de volgende ronde. @veerle: hier ook vast gefeliciteerd, ik vind t een mooie test. Dit was ZI, he? Ben zo blij voor jullie! @xylina: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie tattoo! @nayr: hoop dat je ei zich gauw aandient! @laura: succes met wachten! Toch speciaal dat je vriend er n goed gevoel over heeft Hier volgens mij rond m'n eisprong. Dat is een langere ronde dan de 30 dgn van vorige x. Terwijl ik juist hoopte dat ie wat korter zou worden. Nou ja, vriendje is blij, die maakt t liefst de hele dag babies. Welterusten allemaal en een fijne zondag!
Nayr, aan je FF te zien komt je ei komende dagen wel, denk ik. Hoop op een langere LF! Laura, succes op de wachtbank! En hopelijk raak deze ronde! Jootje, kan best zijn dat het iets was hoor... Succes komende ronde! Dingdong, fijn dat je vriend heel de dag babies wil maken En bij ons was het idd met ZI en als het allemaal goed blijft gaan was de poging op m'n broertjes verjaardag... En wordt het beebje verwacht rond de trouwdag van m'n ouders Nu nog duimen voor een plakker En ben iig al erg blij dat de ZI heeft gewerkt, dus mocht het mis gaan weten we iig dat we het goed 'deden' Fijne zondag meiden!
@Veerle: echt fijn voor jullie hoor! Hoop ook voor een plakkertje... !! @Laura: hopelijk heeft je vriend dadelijk gelijk! Gister weer ovu-test gedaan, daar was licht streepje te zien. Dus nog niet helemaal dus, maar ik dacht; jeej! Eindelijk een keer een 2e streepje, op wat voor test dan ook Zojuist weer eentje gedaan.. alleen nu helemaal niks te zien?!? ppff zucht... nouja.. afwachten maar weer.
@meijtje, ik sluit me helemaal bij Veerle aan. Ik zal ook niemand het kwalijk nemen als ze snel zwanger wordt. De irritatie/frustratie zit volgens mij meer bij meiden die én snel zwanger doen én net doen alsof dat heel normaal is. @xylina, wow! Wat een mooi eerbetoon aan je kat is het geworden! En nog gefeli met je verjaardag @Veerle, jaaaaa! Ik zie een streep gefeliciteerd!! @Jootje en tegelijkertijd weer een dikke knuffel voor jou omdat het voor jou toch niet raak was @nayr, het lijkt erop dat zaterdag je ei is geweest, ofnie? Hopen dat morgen je temp verder stijgt... @noorus, welkom terug. Mooi dat het een fijne vakantie was, even lekker ontspannen?
Oh, vergat ik mijn eigen update Zaterdag een tijdje ontzettende buikpijn gehad (ik wist echt niet waar ik het moest zoeken), waarbij ik me afvraag of dat een eitje in de maak / vroege eisprong was.. We knuffelen in ieder geval nog even door. Want normaalgesproken zou mijn eisprong ergens tussen vandaag en woensdag zijn. En aangezien ik deze ronde niet temp en geen ovu testen gebruik gebruiken we maar even een ruime marge
@ Carmen, zou best een vroege eisprong kunnen zijn hoor! Maar ook een voorteken van eisprong, dus gewoon even doorknuffelen! Voelt het goed om niet te temperaturen?! @ Jootje, balen van je ongi meis! @ Laura, ben benieuwd! @ Nayr, als jouw temp blijft stijgen is jou ei wel geweest denk ik Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen deze maand!
@Carmen: oh das vreemd die buikpijn! Ja ben ook benieuwd hoe het voor jou is, om nu niet te temperaturen enzo? @Noorus: fijne vakantie gehad?? Ben ook benieuwd wat je cyclus gaat doen deze keer. Ja denk wel dat mijn ei is geweest afgelopen weekend. Merk het ook wel aan mijn afscheiding en temp. Nu maar hopen dat we raak hebben geknuffeld, we zijn in ieder geval al bijna 2 weken om de dag bezig! @Veerle; hoe is het nog met jou? heb je inmiddels een duidelijkere test?
Hallo! @Carmen: ik heb dat ook een ronde gehad, zelfs een paar dgn, daarna wel ovulatie (deed toen ovutesten). Dus kan best zijn dat het iets is! @Noorus: leuk dat je fijne vakantie hebt gehad! Hopelijk een normale cyclus, met een hele lange lf (38 wkn....) @Nayr: ik heb vandaag getest, de foto's staan in m'n album op m'n profiel. Zit nu op de iPad en dan kan ik dr nu niet op zetten. Is je ei er nu?
@Veerle: wauw echt een duidelijke streep! Geweldig! Ik zie dat je je banner ook hebt aangepast! (ik wil ook zo graag m'n banner aanpassen...) Hoe voel je je nu?? Mijn ei is denk ik afgelopen weekend geweest..
Veerle, welkom bij de zwangeren! Gefeliciteeeeerd!! ik vond het zelf wel leuk om ook zo'n test te hebben met hoelang je zwanger bent (clearblue), misschien is dat een ideetje voor binnenkort? Heb je al klachtjes? De rest, nog steeds succes!!! hoop dat er snel meer (allemaal) bij ons voegen. Ik duim met jullie mee.
Lijkt wel dat 14 april je ei was Nayr, spannend weer! Wel een leul idee e1987, denk al de kv knalt, dat is dan die clearblue ga doen Hoe voel jij je? Voel me prima, beetje gevoelig in m'n onderbuik en de boel is daar wat opgezet na het eten. Verder eigenlijk niets, behalve de boobies dan Is natuurlijk allemaal nog pril...