@ Xylina, ben heel benieuwd hoe je tattoo geworden is! Heb je een foto?! (of heb ik die gemist tijdens mijn vakantie?) @ Veerle, wat heerlijk om jouw banner te zien staan meis!!!
Het bevalt me prima om niet meer te tempen en te (ovu) testen. Je wekker niet meer elke dag op dezelfde tijd af laten gaan, niet constant je temp in de gaten houden (gaat ie omhoog, zou die dip iets betekenen, etc.) is toch wel prettig hoor. En die ovu testen waren bij mij ook nooit échte knallers. Nu heb ik natuurlijk het voordeel dat ik - door het tempen - inmiddels wel weet dat mijn eisprong keurig rond dag 14/15/16 is. Daarom knuffelen we om de dag door tot dinsdag (woensdag ga ik weer voor een paar dagen op cursus, maar aangezien ik dinsdag op dag 15 zit van mijn cyclus zou dat geen probleem moeten zijn). En een mooie banner Veerle, wat fijn dat het (ondanks je lange cycli en de ZI) toch snel raak is! Veel succes op het wachtbankje Nayr, hopelijk mag jij ook snel zo'n banner..
Fijn dat het goed bevalt Carmen! Als mijn cyclus ook weer mooi op gang is wil ik er ook mee stoppen @ Xylina, gevonden! Mooi zeg! @ Veerle, thanx meis, we gaan ons best doen
@veerle haha ja de gevoelige boobies zijn (waren) heel herkenbaar. Heb er t/m ongeveer week 7/8 erg last van gehad. Verder mag ik zeker niet klagen! Ben een tijdje lichtelijk misselijk geweest, iets kleins eten deed dan al wonderen. Wel nog erg moe maar dat lijkt sinds week 10 minder te zijn geworden. Voel me erg goed!! Tip voor die clearblue test: maak er een foto van want de 'batterij' gaat snel leeg. Veel plezier
@E1987: leuk om weer van je te horen! Fijn dat t zo goed gaat. Ben op advies van jou (toch?) de teunisbloemolie aant slikken. Hopelijk helpt t om mijn LF verlengen! @Veerle: ja laat die clearblue-test maar zien ! @Carmen: kan me voorstellen dat t niet tempen ook echt fijn is..en je hebt idd erg regelmatig, dus das mooi! Hopelijk doet die rust jullie veel goeds! Ja zou mooi zijn als mijn ei de 14e is geweest.. Mmm 14 is ook mijn "geluksgetal" haha! Mmm hoop het ook echt dit keer!! We zijn zo goed bezig geweest, gezond aant eten/leven...
@Carmen: fijn dat het niet tempen meer rust geeft, als je idd op een gegeven moment weet wanneer je ei komt is het ook niet nodig, denk ik. En idd ronde 5 is best snel en dan ook nog met ZI. Maar goed, als je er dan toch vanaf september bezig bent (en in aug echt de knoop hebt doorgehakt) duurt het op een gegeven moment toch wel lang (vond ik). Helemaal omdat je er toch meer mee bezig bent, overal zwangeren om je heen e.d. @Nayr: goed dat je gezond aan het leven bent met eten e.d. Denk wel dat dit invloed kan hebben. Hoop op een mooiere cyclus! Uhm, zeg maar een hele lange @e1987: fijn dat je je goed voelt! En bedankt voor de tip van de CB-test. Dus meiden nog even geduld, moet hem nog halen Komt misschien do en anders komend weekend! Fijne dag meiden! Of werkse!
@Veerle: haha ja zeker hopen op een lange cyclus...zo een van 9 maanden! Nou; ik heb een stippel-kruis op FF Whoehoe!
@veerle, ik snap dat je het toch lang vond voelen hoor, omdat je al sinds september bezig bent. Hier hetzelfde (al is mijn cyclus korter, dus zit ik inmiddels bij ronde 8), het voelt alweer zoooo lang geleden dat we begonnen zijn! @Nayr, een mooie kruis op FF En een hoge temp vanochtend zeg, vasthouden! @e1987, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat, geniet ervan
@ Nayr, jeeej! Als je nou op die dag van je kruis ook even een E neerzet van Eggwhite, dan krijg je een kruis denk ik!
@veerle, gefeliciteerd!! Super! Geniet ervan. @Nayr ik hoop het voor je, afwachten.... Ben benieuwd @Carmen, dat geeft zeker heel wat rust! Om de dag moet goed zijn toch? Hopelijk plakt er 1 vast en blijft die zitten! @E heerlijk he, jij bent snel van de moeheid af ik merk dat het nu pas weer wat beter wordt. Ik ben zo moe geweest, ik kon de hele dag slapen haha. Het is trouwens heerlijk om een Angel Sound te hebben, echt een aanrader. Voel de kleine nog niet, maar we kunnen het hartje wel horen en de bewegingen volgen. Heb mijn mamma ook laten horen, die had tranen in haar ogen, haar kleinkindje, echt super lief. Is het bij jullie ook zulk rot weer? Hier lekker verse zelfgemaakte pizza eten hmmmmmmmm, fijne avond allemaal!
@Carmen: ja hij was hoog vanochtend he! En nu vasthouden ja. Kan me voorstellen dat het voor jou inderdaad voelt als lang geleden, dat jullie begonnen zijn! @Noorus; mm de E heeft geen dikke kruis gemaakt. Misschien omdat mijn ovu-test zondag negatief was.. (zaterdag positief) @Meijtje; super dat die Angelsound zo fijn voor jullie is. Met hoeveel weken hebben jullie het eigenlijk aan iedereen vertelt? Ja hier is het ook niet echt mooi weer. Geniet van je pizza! Mijn vriend heeft laatst ook zo'n zelfgemaakte gemaakt, was erg lekker! Nou, ik ga zometeen weer even lekker zwemmen. Fijne avond dames!
Nayr, leuke banner en je temp gaat wel anders deze ronde! Hoop dat het een goed teken is! Meijtje, leuk die Angel Sound! Was je pizza lekker? Carmen, gek hè dat het al zoooo lang lijkt... Had ik ook Hier schijnt nu de zon
@Nayr het is geweldig! We hebben gelijk aan paps en mams verteld. De broers en zussen met 8 weken, mijn werk en beste vrienden met 13 weken . Net pas op internet gezet, dus daar staat het nog niet zo lang. Dat mensen het weten tot daar aan toe, maar ik ben niet van het allemaal plaatsen enz. @Veerle de pizza was heerlijk, morgen zelfgemaakte kippensoep van mijn man. Ook zo lekker.... ja hij is de kok in huis.... hij ken heerlijk koken. Maar jij bent ondertussen ook 5 weekjes en voel je al wat veranderingen? Spannend he! Hier bliksem onweer regen hagel, het breekt hier helemaal los!! Zo lekker op de bank een filmpje kijken met man lief. Nu kunnen we nog samen liggen op de bank, over een paar weken moet hij er naast liggen door mn dikke buik
@Veerle: oohjaa.. mooie test!! kan me voorstellen dat het begint door te dringen, zo leuk meid!! Wanneer ga je naar HA of is een eerste echo gepland? @Meijtje: wat leuk zeg, dat vertellen aan je omgeving. Lijkt me zo bijzonder! Ja mijn temp gaat idd anders als vorige ronde, gister 37,0, dat heb ik nooit eerder gehad! Dus hopelijk is dit een goed teken ja! Vandaag wel weer een-tiende gezakt...mmm ik hoop echt niet dat ie verder gaat zakken. Hij is nog hoog, dus ik bekijk het positief!
Nayr als je een pos ovutest hebt gehad moet je dat aangeven bij OPK, vlgs mij heb je het anders gedaan, daarom denk ik dat je een stippelkruis hebt...
@Veerle, gefeliciteerd!! Super nieuws! Roze!! @Carmen, hier vind ik het ook gevoelsmatig al lang duren... zijn in augustus begonnen met afbouw medicatie. in oktober met de pil gestopt... maar goed mogen niet klagen he! Op naar roze! @iedereen dikke knuf voor jullie allemaal! En lees mee hoor! Hier in afwachting op NOD... zucht... Sinds maandag, gespannen borsten, zwaarder en beetje hard. Zelfs mijn vriend voelt duidelijk verschil! Heb ik normaal nooit last van. Daarbij gisterochtend beetje bruin verlies, maar nu weer weg, dus ja... Hoop op een beetje oud bloed en geen naderende ongi. We zullen zien. Ik houd jullie op de hoogte!! xx