Wow veerle dat zijn moooiie testen!!!! Enne alle wachtende op naar roze!!! Hier beetje vreemde/drukke week gehad. Heb me eergister bij de sportschool inheschreven en hopelijk helpt me dat met afvallen
@ Veerle, jeeej meis! Zo blij voor je! @ Nayr, mooie hoge temp hoor! Ben benieuwd! @ Erika, als je iets graag wilt, duurt het wachten altijd lang he... @ Xylina, goed bezig meis! Ook al wezen sporten?! Hier nachtdiensten (vannacht laatste) en in afwachting van eisprong...
@Veerle: ohja ik wist al niet goed waar ik dat moest wegzetten. Heb het nu bij OPK gezet, maar nog steeds stippelkruis. Ach das ook niet erg! @Erika: spannend he?! We hebben zelfde dag NOD, grappig. Mijn duimen draaien ook voor jou! @Xylina: succes met sporten! @Noorus: hopelijk komt je ei snel! Heb best wisselende stemmingen merk ik. Gister en eergister echt chagrijnig, vandaag juist erg vrolijk! Voel ook wat steekjes in onderbuik en reed net naar huis met een mooie regenboog als uitzicht.. ik dacht: dit is een teken! haha
@Veerle: wat heerlijk om daar dan 'zwanger' te zien staan Voor de rest iedereen veel succes met wachten (op eisprong of NOD). Ik zit ook alweer een tijdje op het wachtbankje. Ik heb best wel een positief gevoel voor deze maand! Maar we wachten geduldig af en ik ga deze keer zeker niet te vroeg testen! Zodadelijk weer voor het eerst sporten sinds 2 maanden ofzo . We beginnen maar weer rustig aan met Body Balance. We zijn wel veel aan het wandelen! Wij gaan namelijk meelopen met de Nacht van de Vluchteling. Dat is een nachtwandeling tijdens hemelvaartsnacht van Rotterdam naar Den Haag. Het is 40 km (!) dus ik ben er best wel huiverig voor haha . En helaas werkt het weer ook niet mee om te trainen...
Hoi meiden, een snelle zwaai Ik zit weer 2,5 dag op cursus, dus kan alleen op mijn telefoon op internet. Ik lees wel mee, maar reageren doe ik nu ff niet. Tot snel!
Hee meiden, even een korte reactie. Heb lang niet gereageerd, maar wel regelmatig meegelezen! Zoals al eerder gezegd is het erg druk in mijn/ons leventje. Dat geeft een welkome afleiding wat betreft het proberen zwanger te worden. Afgelopen weken om de dag geknuffeld. Nu op het wachtbankje. Ben benieuwd... @Veerle; Meid, gefeliciteerd! Prachtige testen! Strooien met dat zwangerschapshormoon, alstublieft! Geniet ervan.. Fijne avond, meiden! Slaap lekker!
hey ladys, ik begin volgende week met de 1e x sporten onder begeleiding van een trainer/trainster, zodat ze een soort schema kunnen maken voor mij van wat wil ik wel en wat wil ik niet enz enz. ik weet van me zelf als ik eenmaal sport val ik weer af dus we gaan er maar weer voor... @laura, 40 km lopen??????!!!!!!!!!!!!!! pff ga al gstrekt als ik het alleen al lees:S verder nu weer 4 nachten dus vervel me weer stierlijk:S:S
@Xylina: Ja, ik ben er ook echt huiverig voor! Maar ik heb ook onvoorbereid de Samaria kloof doorgelopen (afdaling van zo'n 18 km) op mijn Birckenstocks! Dus dan moet 40km op vlak terrein met goede wandelschoenen toch best lukken haha. Jij ook succes met sporten volgende week! Ik heb al dagen last van buikkrampjes. Zou het wat betekenen of krijg ik gewoon buikgriep?
Laura: zo 40km best pittig! Maar als je die klloof ongetraind hebt gedaan gaat dit lukken hoor! En hoop dat die kraampjes iets mooi betekenen! Xylina, goed dat je gaat sporten! Succes met de nachtdiensten! Noorus, ook succes met je diensten, al denk ik dat je nu slaapt Carmen, succes op de cursus! Enibas, fijn dat je mooie afleiding hebt! En goed geknuffeld! Succes op het wachtbankje! Erika: succes met wachten! Hoop op roze! Moet zo naar de arbo en daarna naar werk, heb een rustig weekend, maar ga er nog wel uit. Je zit nu in een soort van no-mans-land, je bent blij maar ook weer voorzichtig omdat het kritieke weken zijn, bijna niemand weet het (alleen m'n broer), en sinds gister toen ik die woorden op de CB test zag, dacht ik: het is echt waar Klinkt misschien een beetje raar, als je bezig bent met zwanger worden en het is gelukt, breekt er een 'rare' fase aan. Maar ben echt blij hoor! En hoop dat er meer volgen hier! Allemaal alvast een heel fijn weekend! En degenen op het wachtbankje: heel veel succes met wachten en ik duim voor roze!
@Laura: wow respect, 40 km.. heel stoer!! Hopelijk wordt je positieve gevoel beloont! En die buikkrampjes.. ja ik heb ook steekjes in onderbuik.. hopelijk betekent het voor ons beide wat we willen! @Xylina+Noorus: succes met nachtdiensten en slaap lekker! @Carmen: succes bij de cursus! @Veerle: ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het nu zo'n vreemde fase is.. voorzichtig blij zijn en ook het onvoorstelbare dat het nu eindelijk is gelukt!! Ik zit daar ook zo over te fantaseren... heb ook echt een erg goed gevoel, ook gezien mijn temp, maar wil ook weer niet té positief zijn! Veerle, wat had/heb jij voor symtomen/tekenen voor/na NOD? (of is dat al eens gevraagd)..
Wow Laura, een afdaling op slippers ongetraind!!!!!!! Nou dan moet die wandel wel lukken Jah haha zal duimen voor goed weer voor je Noorus, vertel je weer lekker snel dat je ook nachtdienst had:-S ik nu nog 3 en jij al weekend? Slaaplekker:-D Nayr spannend!!!!!
@Xylina & Noorus, slaap lekker! Succes nog met de komende nachten Xylina en succes met sporten, hier na 7kg afvallen ook een soort van break even point... maar even weer strenger oppakken! Wil nog 9 kilo of zwanger natuurlijk @Laura, respect! En hoop positieve krampjes! @Carmen, succes met cursus! @Nayr, we zitten lekker gezellig op de wip voor zondag... ik beetje bruinverlies weer vanochtend, meestal teken van naderend ongi Verder nog wel steeds grotere borsten en pijnlijk... Dus misschien wel een bevruchting en geen plakker of toch? @Veerle succes bij arbo, moet je daar voor zwangerschap heen of iets anders? De rest ook fijne dag! Mooi zonnetje hier in elk geval!
Hoe stom kun je zijn... ik had gister testje in huis gehaald van KV, maar was zo onrustig dat ik gedaan heb, maar nu een miniscuul dun streepje zichtbaar! Zegt natuurlijk nog niks met een NOD pas zondag, maar oei krijg wel kriebels!! Ben benieuwd of zondag met ochtendplasje nog is of beter... wachten duurt veel te lang!
heey lieve meiden! Wat vervelend om te horen dat somige van jullie maar geen echte roze krijgen en elke keer de duiveltjes tegenkomen... ik duim heel hard voor jullie en hoop op roze, Roze, ROZE!!!! Voor alle zwangeren heel erg gefeliciteerd! ik wens jullie een inspirerende ontdekkingsreis, ik leer veel van mijn lichaam enz door mijn zwangerschap erg leuk en soms wat minder maar dat hoort er bij!!! Ik heb vanmiddag weer een afspraak bij de verloskundige en 14 mei heb ik een pretecho bij dokter papa! we hebben nu bijna de hele babyuitzet al bij elkaar, heel veel gekregen en 2e hands wat ik erg leuk vind! (en het is ook nog eens goed voor het milieu! wat ook mooi meegenomen is!) Ik knutsel wat af aan de babykamer, dekentjes en kleertjes bordueren enz dus ik vermaak me prima! Tot het volgende berichtje maar weer! Doei!
Jaa Erika, zou het? Jij had toch gevoelige borsten? Bij mij was dat wel een goed voorteken daarom heb ik het vermoeden dat het bij jou wel eens raak zou kunnen zijn. Ochtendplasje is inderdaad beter, maar snap dat je het toch even wilde proberen!! Heb je een foto van je test?
@e1987, ik hoop het! Heb idd gevoelige borsten, pijnlijk soms zelfs. Heb wel foto geprobeerd te maken, maar daar zie je niet op. Is ook nog onduidelijk streepje, maar wel echt iets zichtbaars. Heb ook wel de OMOwitte variante gehad, dat is het niet! Mijn vriend komt zo thuis, dus ook maar even laten zien... Hoop dat jou voorteken ook die van mij is! Voor mij iig nieuw symptoom! @cleopatra, fijn dat zo goed gaat.
Spannend Erika! Misschien morgen nog een keer met ochtendurine, maakt wel veel verschil hoor! Duim voor jullie Nayr: ik had ook zere boobies, maar dat had ik elke ronde alleen rond nod wel heftiger, verder soort spierpijn in m'n buik na nod en ik had dag voor nod menstruatie-actie gevoel en licht roze afscheiding. Maar schijnt ook weer een ongi achtig verschijnsel te kunnen zijn. Lekker vaag was het dus! En omdat ik me niet helemaal fit voel heb ik verder niet veel anders gemerkt... Het belangrijkste was dat er geen duivels kwamen @Erika: ik moest naar arbo omdat ik momenteel maar 50% werk vanwege energieproblemen, lijkt soort terugkeer van pfeiffer te zijn. Dus had niets met zwangerschap te maken. Zo, was wel pittig dagje met arbo en werken. Plof op de bank Fijn wkd meiden!
@Veerle, lijkt me lastig die klachten, nu ook erger met zwangerschap? Mijn zus heeft ook een slepende pfeiffer. En zal morgen nog testje tegenaan gooien. Super spannend, hopen het allebei! Mijn vriend zag iig ook een streep Fijne avond meiden
@Erika: voel me wel langzaam beter, gewoon nog wat rustig aan doen! En zet je je test hier op 't forum morgen? Ben benieuwd En duim voor jullie!