Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Goed idee wannebemam...

Over tijd

NOD - NAAM - RONDE

05 mei - Wannabe mam - ronde 10
    19 mei - Nayr - ronde 7

Nog niks doorgegeven / onbekend:

Leenleen - ronde
    Missnien - ronde
    Jootje86 - ronde
    Nayr - ronde
    Laura1986 - ronde
    Carmen1982 - ronde
    Noorus - ronde
    Mamavannoah - ronde
    Enibas - ronde
    Nalani - ronde
    Lilfay - ronde
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde
    Jufaman81 - ronde
    Emily27 - ronde
    bientje87
    Kiewie - ronde
    Mika03 - ronde

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Veerle31
    E1987
    Erika286

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden...

@ Nayr, dikke knuffel meis, wat vreselijk balen! :(

@ Laura, spannend!!! Ik heb goede hoop!

@ Kim, lekkere opmerking weer... :(

Hier kwam ik gister thuis van werken, vond ik m'n thermometer aangevreten op bed (door hond). Dus vanochtend geen temp kunnen nemen. Vandaag even nieuwe kopen en dan morgen maar tempen. Was er wel beetje boos over, aangezien ik zo graag die temp zie stijgen.

3. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Nayr :( balen van je ongi! Dikke knuffel meis.
    @Laura: zooo, jij maakt het met je temp wel heeeel spannend zeg! Succes met wachten :)
    @Noorus: ik moest stiekem lachen, omdat ik op dit forum wel vaker lees dat huisdieren er met de thermometers vandoor gaan... Maar wel balen als het nou net op een moment is dat je temp belangrijk is!
    @Kim: veel plezier met shoppen :D Wij hebben trouwens pas maar gewoon die grotere auto gekocht (hoewel nog niet zwanger). Nou, daar heb ik flink wat grapjes en opmerkingen over kunnen incasseren... :S Nouja, ze zoeken het met z'n allen maar uit :)

Mijn Nod is (waarschijnlijk) 1 mei, 8e ronde. Wil iemand die anders even in een van de recente bestaande lijstjes aanpassen?

4. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Over tijd

NOD - NAAM - RONDE

01 mei - Carmen1982 - ronde 8
    19 mei - Nayr - ronde 7

Leenleen - ronde
    Missnien - ronde
    Jootje86 - ronde
    Nayr - ronde
    Laura1986 - ronde
    Noorus - ronde
    Mamavannoah - ronde
    Enibas - ronde
    Nalani - ronde
    Lilfay - ronde
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde
    Jufaman81 - ronde
    Emily27 - ronde
    bientje87
    Kiewie - ronde
    Mika03 - ronde

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Veerle31
    E1987
    Erika286

5. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Over tijd

NOD - NAAM - RONDE

27 april - Laura1986 - ronde 5
    19 mei - Nayr - ronde 7

Leenleen - ronde
    Missnien - ronde
    Jootje86 - ronde
    Nayr - ronde
    Noorus - ronde
    Mamavannoah - ronde
    Enibas - ronde
    Nalani - ronde
    Lilfay - ronde
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde
    Jufaman81 - ronde
    Emily27 - ronde
    bientje87
    Kiewie - ronde
    Mika03 - ronde

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Veerle31
    E1987
    Erika286

6. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wat leuk om te lezen dat er met mij nog veeeele andere vrouwen bezig zijn om zwanger te raken, of wie het inmiddels al gelukt is! Mijn naam is Julie, (bijna) 26 en woon samen met de allerleukste man op aarde! We hebben ook besloten om zwanger te worden en we zijn er heeelemeaal happy mee! Manlief koopt zelfs ovulatietesten hij kan niet wachten! In febr. dachten we zwanger te zijn, 3 weken over tijd maar na een dom ongelukje kreeg ik een zware antibioticakuur met clavulaanzuur.. Na 3 dagen gestopt door ongelooflijke krampen en 2 dagen later ongesteld.. De apotheker beloofde me dat dit geen schade had kunnen aanbrengen, wij twijfelen. We zijn nu begonnen aan de 2e ronde, 8 april ongesteld geweest, volgens de berekeningen 22 april vruchtbaar! do-vr-za-zo-di (dag 11-12-13-14-16) goed geklust n.a.v. positieve ovulatietesten kruidvat, vandaag een clearblue ovulatietest gebruikt en een smiley!! Ben ik dus nog steeds, of pas vruchtbaar? Pffff ons lichaam zit vreemd in elkaar... Vandaag weer klussen en hopen dat het raak is. Mijn vriend gaat namelijk 13 mei voor lange tijd weg voor zijn werk in Amerika. D tijd die hij thuis is moet dan net goed vallen om mij te bevruchten.. Spannende maar heeele leuke tijden!! Ik lees graag mee met jullie en hoop voor jullie allemaal dat het snel lukt!

Dikke kus Julie

7. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Welkom hier julie2012!
    En Erica268, GEFELICITEERD!!!!

Hier komt mijn ongesteldheid er weer aan. Af en toe een beetje kramp. Had niet zo'n duidelijk slijm als de vorige 2 rondes, maar denk toch echt dat m'n eisprong de 15e april was. en de 9e, 12e, 14e, 15e, 16e en 19e (dan zit ik toch wel goed?) aan de slag geweest. Mag hier onderhand ook wel eens gebeuren hoor, sinds ik al sinds maart vorig jaar met de pil gestopt ben.
    Ook is het zuur voor me dat mijn vriendin en nu ook een nichtje beide hebben verteld dat ze zwanger zijn. Beide per ongeluk. Ik ben wel hartstikke blij voor ze, hoe meer babys hoe beter!
    Vorige ronde had ik na de eisprong trouwens gewoon 2 weken, tot ik ongesteld werd, superzere borsten. Nu is dat weer wat minder. Snap helemaal niks van mezelf en iedere maand komt er weer iets raars bij en valt er weer iets raars weg :p
    Nou, ik heb weer wat van me laten horen, alles gaat hier nog goed, alleen dat wachten he?! Maar ja, allemaal hetzelfde probleem! Tot snel weer! Allemaal een fijne dag!

8. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ah Nayr balen meid, ik ken het gevoel.

Over tijd

NOD - NAAM - RONDE

11 meid - Jootje86 - ronde 9
    19 mei - Nayr - ronde 7

Leenleen - ronde
    Missnien - ronde
    Nayr - ronde
    Noorus - ronde
    Mamavannoah - ronde
    Enibas - ronde
    Nalani - ronde
    Lilfay - ronde
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde
    Jufaman81 - ronde
    Emily27 - ronde
    bientje87
    Kiewie - ronde
    Mika03 - ronde

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Veerle31
    E1987
    Erika286

9. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Nayr. Balen, meid! Op naar de volgende ronde. Hoe bepaal jij je NOD? Jij hebt net zoals mij cyclussen met verschillende duur. Neem je dan het gemiddelde? Dat heb ik wel gedaan..

@Rest: Hoe doen jullie dat trouwens? Of zit er geen verschil in de lengte van je cyclussen?

Ik heb hem ook even bijgewerkt.

Over tijd

NOD - NAAM - RONDE
    11 mei - Jootje86 - ronde 9
    19 mei - Nayr - ronde 7
    23 mei - Enibas - ronde 6

Leenleen - ronde
    Missnien - ronde
    Nayr - ronde
    Noorus - ronde
    Mamavannoah - ronde
    Nalani - ronde
    Lilfay - ronde
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde
    Jufaman81 - ronde
    Emily27 - ronde
    bientje87
    Kiewie - ronde
    Mika03 - ronde

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Veerle31
    E1987
    Erika286

10. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Oh, helemaal vergeten te melden. Volgens mij is mijn ongesteldheid alweer voorbij. Maandag en dinsdag volop aanwezig. Maar nu niks meer.. Wat heeft dit dan te betekenen? Is mij ook nog niet eerder gebeurd.

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Julie: Welkom! Wat raar dat je nu weer een positieve ovulatietest hebt gehad. Je bent meestal maar 1 dag goed vruchtbaar. Een eventuele zwangerschap geeft ook wel eens een positieve ovulatietest, maar daar lijkt het nu nog te vroeg voor.
    Hopelijk is het raak voor je!

@Nayr: He meid, wat balen weer :(

@Dingdong: Vervelend he? Dat wachten. En ja, het blijft toch wat 'zuur' als mensen om je heen 'zomaar' zwanger worden terwijl je het zelf ook zo graag wil. Heeft niets te maken dat je niet blij voor ze zou zijn of het ze niet zou gunnen.

@Enibas

Ik heb nu mijn NOD bepaald a.d.h.v. mijn LF. Als ik naar mijn cyclussen krijg dan is mijn LF meestal 16 dagen.

Volgens Fertility Friend:
    Cyclus 1: 11 dagen (maar ik denk dat FF mijn eisprong daar te laat heeft gezet op CD18. Een andere mogelijkheid was dat hij op CD13 was, en in dat geval was mijn LF 16 dagen.
    Cyclus 2: 16 dagen
    Cyclus 3: 18 dagen, maar ik had hier positief getest, dus dit was hoogst waarschijnlijk een vmk
    Cyclus 4: 15 dagen

Morgen zit ik weer op 16 dagen, dus dan zou ik vrijdag ongi moeten worden (laten we het niet hopen :D )

Aan het begin van de cyclus dan reken ik meestal het gemiddelde van mijn cyclusduur, en dat is zo'n 29-30 dagen.

12. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Balen nayr!!!!

Verder geen bloed is goed toch:-D
    Gister lekker gesport!! Nu spierpijn hihihihihihihihi

Oha voor de lijst sta ik nog steeds op HOLD!!

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Enibas: ik pakte eerst ook altijd gemiddelde, maar nu ga ik van mijn langste cyclus (24) uit..
    Mijn ongi duurt meestal maar 2 à 3 dagen, maar het kan best dat je de ene keer langer of kortere ongi hebt dan de andere keer..

@julie2012: welkom!

@Jootje: ja jij zal zeker ook het gevoel kennen.. ppff probeer mezelf even goed op te peppen, maar lukt nog niet echt.. iemand tips?

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Julie, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven! Spannend hoor die eerste periode :) Ik kan niet echt antwoord geven op je vraag, want gebruik geen ovutesten, maar misschien kan je temperaturen om je eisprong in de gaten te houden!?

@ Dingdong, succes met wachten nog meis… En ja, al die signalen van je lichaam (ik kan niet anders zeggen als: negeer ze, want ze betekenen vaak niks…) Ik heb zelf nu zoiets van, als ik pos. test geloof ik het pas… ;)

@ Enibas, ik neem gemiddelde van cyclussen (niet die ene van 49 hoor, want dat was VMK) maar hou er wel rekening mee dat het langer kan zijn (of korter dus). Kortom, ik hou niet teveel vast aan NOD, maar gebruik het meer als richtlijn…

Ik kan nog even niet aangepast op de lijst, want wil even zeker hebben dat ei geweest is, dan weet ik NOD ook. Heb wel nieuwe thermometer gekocht trouwens! :D

15. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie voor jullie reacties, ik snap er ook niks van, heb voorheen altijd onregelmatige cyclus gehad misschien heeft dat er mee te maken? We hebben vandaag dus netjes geklust, en morgenavond komt manlief ws. alweer thuis dus kunnen we nogmaals aan de slag!

Liefs Julie

ps ik vraag me af hoe je zo'n leuke banner kan plaatsen onderaan je bericht, en waar je die kan vinden.. :)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Welkom Julie! Die banners kan je vinden op deze site onder banners en er zijn veel andere sites waar je ze kan vinden, worden ook tickers genoemd. Die kan je aanmaken en een code kopiëren en deze in je handtekening zetten: zie je gebruikersinstellingen, succes! En ovulatietesten kunnen zelfs 3 dgn positief zijn...
    Nayr: balen zeg! Knuffel!
    Er is veel geschreven laatste dagen, weet het niet meer precies...
    Iig veel succes met wachten meiden!
    Hier ging ik ook niet veel uit van nod, heb pas 4 dagen na nod getest (terwijl ik door tempen wel wist wanneer de eisprong was) en toen zelfs nog een licht streepje. Het is de natuur die bepaald...
    En ik had altijd na eisprong pijnlijke borsten voor 14 dgn, niet echt fijn en betekende blijkbaar vorige rondes ook niets, behalve nu de pijnlijke boobies bleven aanhouden en nog een tikkeltje erger werden (wat ik trouwens helemaal niet erg vind!)
    Fine avond meiden!
    Nog even Xylina: goed bezig met sporten hoor!
    En bedankt voor degene die me als roze op de lijst heeft gezet;)

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Nayr, lekker warme douche, plaid op de bank, wijntje(bah) of ander drankje, filmpie, lekker boek, wat lekkers, gezichtsmaskertje......
    En verder weet ik het even niet:( KNUFFEL ??

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tips voor Nayr: Flink aan de borrel:) Even uiteten met je vriend? (deed ik wel en voelt even fijn) Ben&Jerry chocolade-ijs? Knuffel!

19. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Veerle 31 bedankt voor je tip en gefeliciteerd met je zwangerschap!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Het is gelukt zie ik:D En bedankt! Jij, succes op de wachtbank;)

Deel Deze Pagina