Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michellenoord

25 nov 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Hoihoi,
    Mag ik me hier ook aansluiten?
    Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Michelle en ben 26 jaar. Nadat ik augustus mijn spiraal heb laten verwijderen hebben mijn vriend en ik eind vorige maand besloten om er de volle 100% voor te gaan. Ik vind het allemaal ontzettend spannend en denk er dan ook het grootste gedeelte van de dag van.
    We houden dit nog voor ons zelf en niemand weet er dan ook nog van behalve een collega/vriendin van me. Graag lees ik over ervaringen van anderen positief en/of negatief en wil ik ook graag mijn eigen ervaringen delen.

2. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Heerlijk van het weekend aan het genieten?
    Ik ben gisteren naar Wicked geweest. Het was echt fantastisch! We zaten op rij 3 en we konden dus alles heel goed zien. Ik heb natuurlijk de hele tijd naar Jim lopen staren in zijn veel te strakke broek..:p

@laura1986: Ik geloof daar ook wel in hoor, in die onverklaarbare dingen. Wel grappig dat alles is uitgekomen wat hij heeft gezegd..

Voor alle nieuwe meiden: Welkom! Gezellig dat jullie er bij komen, kunnen we nog meer kletsen.

Nou, ik ga verder genieten van mijn weekend.. Nog een fijne dag meiden!

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hier inderdaad lekker aan het genieten van het weekend. We zouden eigenlijk vandaag opruimen en schoonmaken maar waren nogal laat op dus we moeten nog steeds beginnen ;)

Gisteren heb ik ook maar aan mijn zus verteld dat we ervoor gaan. Zij is verloskundige dus dan kan ze me mooi begeleiden ;) . Zij was trouwens rond haar zwangerschappen ook actief op dit forum (missyess)!

Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt (onttrekkingsbloeding) en dan gaat ronde 1 beginnen!

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hahaha hier precies hetzelfde! Ik zit hier wat choco pepernoten te eten en poetsen; ho maar! Maar ik denk dat ik dadelijk toch maar eventjes de badkamer ga poetsen.. blegh.. tis vandaag echt zo'n dag dat ik het liefst met een filmpje op de bank zou ploffen :p maar helaas.. :)

5. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Ja ik ken het gevoel!

Wij zijn ondertussen begonnen. Ik heb zojuist de slaapkamer opgeruimd en gestofzuigd en ben ons beddengoed aan het wassen. (we moeten natuurlijk wel een beetje nette slaapkamer hebben voor al het klussen de komende tijd ;) )

Vriendlief is de keuken aan het opruimen en schoonmaken. We hebben sinds een week last van fruitvriegjes maar kunnen de bron niet vinden :( . Weten jullie tips tegen fruitvriegjes? Azijn neerzetten heb ik al geprobeerd...

6. princess25

princess25 Niet meer actief

Het komt vast door het weer. Hier ook een lui dagje. Af en toe wat doen, maar ook bij ons blijft de badkamer nog zoals hij was. straks die maar even poetsen.
    Net film the switch gekeken en straks komen ouders even gezellig op bezoek.

De wind is ondertussen weer wat gaan ligggen, gelukkig maar. Zelfs het zonnetje schijnt! Heerlijk.

Vraag van de dag: wat eten jullie vandaag?
    Wij gaan voor tartaar, groenten en aardappels. Saai, maar wel gezond.

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik denk dat wij aan de patat gaan. Is alweer een paar weken geleden en op zo'n luie zondag vind ik dat heerlijk.
    Ik heb al een aantal wassen weggewerkt en nu nog 2 te gaan. Stofzuigen moet ik ook nog doen.
    Maak me zorgen om onze vrouwtjes poes. sinds ze is geopereerd donderdag is ze nog steeds heel duf. Ik lees op internet dat poezen die dat ook hebben gehad, na 2 dagen alweer actief zijn. Ze eet en drinkt ook weinig en slaapt alleen maar. Het is natuurlijk niet niks maar wie heeft ook een kat laten helpen die zo lang suf bleef?

Laura het is fijn om het met iemand te kunnne bespreken he. Ik heb ook 2 mensen ingelicht dat we bezig zijn. Ik vond het ook erg fijn om met hun over de mk te praten. Zolang ze hun mond houden is het prima;)

8. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vind het persoonlijk niet ze erg als meerdere mensen het weten. Ik zal het niet aan de grote klok hangen, maar als mensen ernaar zullen vragen zal ik er niet om liegen.

Mijn ouders en zus (en ik denk dus haar man ook) weten het nu. Mijn vriend wil het ook graag aan zijn moeder vertellen. Mijn vriend komt uit Zweden en zijn familie woont nog daar. Dus we moeten ook ervoor zorgen dat farmur (Zweeds voor oma aan vaders kant) kan meegenieten van het hele proces ;) .

Wij eten vandaag pasta met kip en pesto en rucola!

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Lentekind: ik heb ook 2 poezen, allebei geholpen, maar ze waren inderdaad na 2 dagen toch wel weer actief.. Misschien toch even de dierenarts bellen en informeren? Kan nooit kwaad.
    Misschien was het toch wel erg heftig voor haar. Dat ze wel een beetje eet en drinkt is goed.. Succes ermee!

Ik heb het ook aan 2 vriendinnen en wat collega's verteld, dat we bijna gaan stoppen met de pil. Als hun het verder voor zich houden vind ik het ook niet zo'n ramp. Vind t zo fijn om er lekker over te kletsen...!

Voor de rest, fijne zondagavond nog!

10. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Allereerst welkom alle nieuwe meiden!
    Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Hebben jullie allemaal een fijn weekeind?
    Ik heb heerlijk gerelaxt en mokka schuimtaartjes gemaakt die veel te lekker waren hihi!

Wij gaan vannavond ook voor Patat denk ik, en dan maak ik er een lekkere gezonde Salade bij ofzo! Voor de groentjes!

Zijn er nog meiden onder ons die aankomende week gaan testen?

Liefs Susanne

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Lekker rustig zondagje! Weet nog niet wat me zullen gaan eten. Weinig inspiratie vandaag... Denk wel iets gezond omdat het gister al vette hap is geweest:)
    Ik ga normaal gesproken graag op wintersport maar zou er wrs niet van komen deze winter. Vroeg een vriendin me gister of we toch een paar dgn zouden gaan met de mannen erbij. En lijkt me heel leuk, misschien ook goed of even met iets anders bezig te zijn dan zwanger worden... En als ik het wel ben als we gaan dan ga ik lekker relaxen of wandelen. En nu maar hopen dat de clichés waar zijn, dat als je er niet mee bezig bent heb zo maar eens raak kan zijn:)
    Fijne zondag nog allemaal!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lifay en Martine hebben nod op 28/11: spannend! En Lentekind waar zet jij je nod nu op, omdat je je ei later hebt gevoeld?

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik vind het lastig om te zeggen Veerle. Afgelopen ma/di heb ik mijn ei gevoeld en stel dat het raak zou mogen zijn, dan zou ik gister of vandaag mijn innesteling hebben. Ik denk dat ik dan op z'n vroegst aankomend weekend ga testen. De vorige keer was had ik 7 dagen na mijn nod pas positief getest dus ik wil niet te vroeg. Tot nu toe merk/voel ik nog helemaal niks aan mijn lijf. Ik hoop dat daar verandering in gaat komen;)

Nayr, ik vind het lastig dat ze zo is. normaal is ze heel levendig en nu is ze alleen maar suf. Misschien morgen toch maar even bellen. Bedankt voor je antwoord. zo heb ik even iemand die hier ervaring mee heeft gehad.

14. martine1986

19 nov 2011
    41
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Amersfoort
    Hallo dames! Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar er is nog niets. Afgelopen vrijdag heb ik een vroege test gedaan en die was negatief. Dus ik ging er vanuit dat het vandaag gewoon zou komen. Ik ben best regelmatig, altijd dag 25. Mijn borsten zijn wel een cupmaat groter. Het gekke is dat ik bij alles denk: voel ik al wat?! Voel ik al mijn bloeding doorbreken? Ik durf nog nergens op te hopen. Ik weet best dat je eigen lichaam je enorm voor de gek kunt houden...

15. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Wat spannend! En ik ken het helemaal dat je bij alles wat denkt! Ik duim voor je!

Liefs susanne

16. martine1986

19 nov 2011
    41
    0
    0
    Amersfoort
    TX! liefs

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@martine: spannend! Hoeveelste ronde? Ik ga ook voor je duimen:)
    @Lentekind: als je het niet vertrouwd zou ik ook contact opnemen met de dierenarts. En snap dat je niet te snel wilt testen...

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ohh fruitvliegjes.. praat me er niet van! Heb er nu nog trauma's aan over gehouden :$ We hadden alles helemaal vol! echt erg! Ik heb ze zo veel mogelijk opgezogen. We hadden ook geen bron. Alle schillen van fruit en groente buiten weggooien, al het fruit enzo in de koelkast. Echt heel vervelend. De meeste had ik opgezogen, je moet oppassen dat je ze niet doodslaat.. want daar komen er nog meer op af! :x We hebben ook bakjes neergezet met een eigen mengseltje ;) azijn, honing en citroensap en een kommetje, daarover folie gespannen met kleine gaatjes erin; dan kunnen ze erin, maar niet meer eruit! ;)

@Martine en?? Ik duim voor je meid! Echt super spannend!!

@Lentekind oh dat is ook spannend! Wat knap dat je je zo in kunt houden.. ik weet niet of ik dat zou kunnen :D

Ik ga even met vriendjelief tv kijken :)

Tot morgen :)

19. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Lentekind: ja ik zou morgen echt even bellen, misschien kan huisarts (of assistente) je aan de telefoon al tips geven en anders even langs gaan. Dan weet je het zeker..

@martine: wat spannend!! Ik hoop ook echt voor je dat het raak is!

Ik kan niet wachten tot 8 december, dan is m'n laatste pil..! We hadden een beetje afgesproken dat ik dan eerst afwacht tot ik weer ongesteld wordt en dan verder kijken... maar kan 't niet laten om ook een klein beetje te hopen dat 't dan al raak is... :)..

20. martine1986

19 nov 2011
    41
    0
    0
    Amersfoort
    Goedemorgen dames,

Ik ben echt in de war. Ik heb zojuist een Kruidvat test gedaan. Alles moest precies binnen de tijd. Daar werd ik al wat zenuwachtig van. Precies 5 sec. plassen en dan na 2 min aflezen. Daar kwam uit: negatief. Maar toen ik na 5 min. nog eens keek zag ik een miniscuul licht lijntje verschijnen. (Het moest namelijk een plusje worden). Dus ik naar mijn vriend (die nog vol lag te slapen) en ik duwde hem de test onder zijn neus. Zijn reactie was: ''Wat ben je toch ongeduldig. Dit lijntje is idd zo licht dat je nauwelijks kan zeggen dat het een lijntje is.'' Tja en hup daar kwamen de twijfels weer. In de handleiding staat duidelijk dat de lijnen ongeveer even dik moet zijn (licht-heid maakt niet uit). Dat zijn ze dus niet. Afijn, ik ben dus nog niets opgeschoten. Wat mij betreft kan het dus alle kanten op. Alleen nog geen mensruatie. Dat is het enige wat me nu een beetje hoop geeft. Ik wacht vandaag nog maar even af, misschien word ik toch ongesteld. Het grappige is dat mijn vriend zegt dat hij er niet zenuwachtig van wordt maar ondertussen riep hij wel net naar me dat ik meteen moet bellen als ik ongesteld word vandaag. ;)
    Ik heb ook afgesproken dat ik tot woensdag wacht met een nieuwe test doen. Omdat ik dan misschien meer HCG in mijn bloed heb... mocht het zo zijn. Jeetje ik wist niet dat je er zo zenuwachtig van kunt zijn. Want jeetje wat is het welkom.
    Dames dank voor al het duimen, dat sterkt me zeker. (omdat ik het in mijn ongeving niet vertel) Ik hoop ook voor jullie dat er snel een mooie uitslag komt!

Liefs, Martine

PS Ik koop echt nooit meer zo'n test van de Kruidvat. Wat een on-dingen. Ik heb al eens eerder getest met die van de Etos. Die bevallen me geloof ik beter.

Deel Deze Pagina