Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Tuurlijk bedoel ik jou Laura ;):D

Spannend allemaal hoor! :D

2. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Waauuww Laura geweldig!! Proficiat! Spannend allemaal zeg! Geniet ervan!!

@Noorus: mm ja das raar dat je temp weer daalt.. Hopelijk stijgt ie morgen weer en was het een éénmalige dip!

3. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Noorus, kan hoor, zo'n dip. Hoeft niets te betekenen! Misschien zelfs een innestelingsdipje..

@Laura, blijven ademhalen! ;)

4. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Joepie, Laura gefeliciteerd! Haha ja nu ga je ineens bedenken wat je allemaal moet doen he :) Rustig aan... je kan je ook al aanmelden voor moeder voor moeders.

5. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen!

@Laura; GEFELICITEERD, meid! Wat heerlijk!! Geniet ervan..!

Hier verder weinig bijzonders. De menstruatie is voorbij. Denk in totaal maar 2,5 dag. Is voor mij erg kort. Vanavond vier ik mijn verjaardag voor (schoon-)famiie, familie en vriendinnen. Vanmiddag lekker vrij om de nodige voorbereidingen te treffen.

Verder dit weekend geen bijzondere plannen. Heerlijk weer zo'n extra vrij daagje...

Fijn weekend, meiden als ik jullie niet meer 'spreek'... ;)

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Wauw Laura wat een knaller, gefeliciteerd!!
    Hier zón beetje aan het ovuleren, wel balen want manlief heeft dit weekend een mannenweekend dus hopelijk heeft gisteravond geholpen.
    Fijn weekend alvast meiden!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Laura: wat een mooi test! Moest wel even goed kijken hoor....:p
    Supergefelciteerd!!! Geniet ervan!
    Rest even allemaal niet meekregen, ben net terug uit werk en beetje moe. En het is andere moeheid dan ik voorheen had... Dus neem aan dat dat een goed teken is:D
    Fijn wkd meiden!

8. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeee! Weer een zwangere, gefeliciteerd Laura! Langzaamaan komen we er allemaal wel :D

Hier blij dat t weekend is, ik werk minder, maar dat is wel goed zo. Word langzaamaan minder misselijk, en dat is echt een heerlijk gevoel na 11 weken met mn kop in de plee :p .

Fijn lang weekend voor iedereen! Nog k'dag plannen hier?

9. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Dankjulliewel voor de felicitaties! Ik vind het nog zo onwerkelijk.
    Morgen ga ik een clearblue test met indicator doen. Stel je voor dat die nou 'niet zwanger' zegt.... Maar dat kan toch haast niet na zo'n knaller?

We hebben al een ideetje hoe we het mijn ouders gaan vertellen. Volgende week gaan we uit eten met de familie omdat m'n vader en zwager jarig zijn. Misschien vragen we dan het restaurant om op een gegeven moment kinderchampagne te serveren. Of bij de koffie iets van beschuit met muisjes o.i.d. (nemen we dan zelf mee). En dan kijken of het kwartje valt.

Mijn vriend heeft morgen een skypeafspraak met zijn moeder om het te vertellen. Het is ook wel heel bijzonder voor haar, want ze wordt voor het eerst oma (farmur)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuke manier Laura!
    En CB geeft zeker zwanger aan gekkie! Bij mij duurde het even voordat ik zo'n knaller als jou had:D Geniet vh vertellen, is bijzonder! M'n broers hebben van de week ook met elkaar gebeld, lijkt wel of zij er nog meer mee bezig zijn dan wij. Hier ook nog steeds onwerkelijk... Fijn wkd!

11. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    wow geweldig Laura,
    je zegt dat jullie uit eten gaan, wat dacht je van een slabbertje voor je vader met de tekst voor de liefste opa?
    en voor je zwager de liefste oom???
    en die dan laten geven door het restaurant bij het toetje;)

wel heel byzonder dat s.moeder het via slupe te horen krijgt, zij was toch een aantal weken geleden bij jullie??

hier 2 nachtdienstjes en verder niks byzonders....

12. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ooh, dat is ook wel een goed idee, Xylina! Misschien doen we het dan zo: Een fles Jip en Janneke Champagne meenemen en vragen aan het restaurant of ze die voor het hoofdgerecht willen serveren. Kijken of dat al een reactie uitlokt. En dan geven wij de kado's aan mijn vader en zwager en dat zijn dan van die slabbertjes.

Ik kan er nu trouwens echt niet meer omheen! :)

Bekijk bijlage 241227

Bekijk bijlage 241228

Ik vraag me af waarom hij 3+ aangeeft... het zou 2-3 weken moeten zijn. Het zou toch geen tweeling zijn hè? :p

13. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks mis met een tweeling hoor ;).....

:p

Mijn test was met de "normale" testtermijn ook echt kneiterpositief, maar volgende de VK zei dat niks. Kan, verschilt gewoon per persoon.

Maar je kan dr inderdaad niet meer omheen, leuk!

14. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Super Laura, duidelijke testen! Geniet ervan!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Denk dat Trotter gelijk heeft. Maar een mooie test! Ik testte pas veel later met een knaller, schijnt per vrouw te wisselen, oid!
    Genietse! En Trotter je bent alweer 18 weken, dat gaat best snel! Ik kan niet wachten tot de echo, duurt voor m'n gevoel nog zo lang...

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kom even zwaaien! :) Helemaal blij voor jullie hoor meiden! :D

Hier eisprong gehad. Denk zelf niet gister, maar toch 5 dagen geleden. Had gister roze slijm bij afvegen (van innesteling?) en toch ook even geknuffeld. Nu is het weer afwachten geblazen... :p

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Succes met wachten Noorus, hoop dat het raak is!
    Slaap lekker allemaal!

18. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    ohh spannend nooorus!!!!

@trotter, wil je weten wat het geslacht van de beebs zijn?

heb de neiging om een soort pool op te zetten:D
    wat wordt het geslacht vande beebs onze zwangere.....
    tja je moet toch iets he;)

heb bij 2 al een gevoel........

19. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal
    Laura gefeliciteerd!

Hier gebeurd er van alles met mijn lichaam, misschien heb ik gewoon een buikgriep,
    Symptomen: misselijk dan weer diarree dan verstopt, heb een behoorlijke verhoging temp normaal 36,2 nu 36,9, duizelig en vrijdag wat rose bij het afvegen en (.)(.) zijn pijnlijk.

Hou mezelf waarschijnlijk voor de gek maar moest het toch even kwijt.
    Goede zondag iedereen, een een leuke koninginnen dag..
    kim:(

20. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Lastig allemaal Kim, Vervelend dat je je niet lekker voel, maar zou er niet gelijk teveel achter zoeken denk, je maakt jezelf dan alleen maar gek. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. K'nacht/dag biedt misschien mooi afleiding. ;)

@Xylina, we willen het wel weten, 10 mei is de 20 weken echo en dan weten we het hopelijk. Daarna gaan we ook shoppen en met de babykamer beginnen :D. Heb nu veel last van mn baarmoeder, dit zal wel de overal beschreven bandenpijn zijn, rustig aan dus voor mij en geen wilde koninginnennacht;).

Fijne zondag allemaal en feestze :( vanavond?

Deel Deze Pagina