@enibas, wat een heftig verhaal zeg , krijg er helemaal de kriebels van! Wij hebben zelf wel eens gesproken over gastouders ipv kinderdagverblijf. Opa's en oma's wonen iets te ver voor een vaste dag. Manlief werkt al 4 dagen en ik zou dan een halve dag minder gaan werken en ook 4 dagen gaan werken. Drie dagen opvang dus. Maar hoe en wat precies wachten we tot we daadwerkelijk succesvol zwanger zijn Speaking of which, ik ben nog steeds niet ongesteld.. Wel vandaag weer aan het werk. Op mijn zere voet na heb ik weinig klachten overgehouden aan mijn val gisteren. Voel me wel raar, dus ben toch benieuwd of ik over een paar dagen wellicht toch een positieve test in handen heb.. Zit inmiddels op dag 31 en nog steeds geen bloed gespot.
Oh ja, kon het gisteren trouwens toch niet laten, en heb alsnog een zwangerschapstest gedaan. Die was omowit. Niet echt verhelderend dus.. Maar zolang er geen bloed is, houd ik hoop
Goeiemorgen @ Enibas, wat een vreselijk verhaal! Ik ken het syndroom, in amerika hoor je er veel over ook, maar pffff dat het hier ook gebeurd.... wil je toch niet meemaken! Word er naar van! @ Laura, wel leuk om allemaal over na te denken hoe en wanneer te vertellen! Wanneer ga je het op je werk vertellen? Dat is toch wel iets waarmee ik zelf persoonlijk even zou wachten... @ Carmen, oeeh wat spannend! Maar jammer van de omowitte test... Wie weet hoe die er over een paar dag bij ligt!
Even ego: net bij vk geweest en al een echo gehad (omdat ik licht bloedverlies heb gehad) en ik ben wrs minder ver maar er is hartactie! Ben iig erg blij dat er iets zit Over 2 wkn nieuwe echo! Enibas: wat een naar verhaal zeg van dat kindje! Echt erg! Hier wordt het kdv, opa's/oma's wonen veel te ver (1-1,5 uur rijden) en ik ga dag minder werken (dus 3 dgn) en man dag minder (dus 4dgn) en dan 2 dgn opvang, dat vinden ze allebei oké. Carmen: een witte test zegt nog niets, zolang er nog geen rood is, is het goed! Had ik toch een goed voorgevoel dat ik korter zwanger ben. Daarom had ik, denk ik, pas later een knaltest, zal wrs een latere innesteling zijn geweest.... Fijne dag!
Dat bloedverlies zal wel schrikken geweest zijn Veerle, of niet? Fijn dat alles toch goed is en grappig dat je gevoel van minder lang zwanger zijn lijkt te kloppen
Tja, hoe moet ik het omschrijven Noorus.. Soms een beetje wee gevoel in mijn buik, maar niet echt buikpijn, niet echt misselijk... Maar weet niet zeker of een deel nog een gevolg is van gisteren. Ik heb geen naderend ongi gevoel in ieder geval. Wel nog spierpijn (enkel, nek) door mijn val gisteren.
Carmen, zou inderdaad ook nog een nasleep van gister kunnen zijn, maar natuurlijk ook heel goed teken voor heel goed nieuws! Ben heel benieuwd meis! Heb je al een idee wanneer je weer wilt gaan testen?!
Mijn idee is nu om op zijn vroegst zaterdagochtend weer te testen. Na die witte test van gisteren nog geen neiging om direct opnieuw te testen
Goed dat je wacht Carmen! Gaat het allemaal weer een beetje? Ik had heel licht bloedverlies gehad vorige week met afvegen op het toilet, ik schrok me kapot, maar gelukkig was het eenmalig. De vk zei dat het 80% voorkomt bij zwangeren vrouwen. Was trouwens een hele aardige vrouw!
Hey Veerle, ben wel weer redelijk bijgekomen van het flauwvallen. Ben nog een beetje suffig soms, met een beetje hoofdpijn, dus ik vermoed dat ik een hele lichte hersenschudding heb overgehouden (ben keihard met mijn neus/voorhoofd tegen de deur of muur geknald). Nog even rustig aan doen dus. En de schrik die ik erdoor kreeg is ook al aardig weg aan het gaan. Niet meer opnieuw flauwgevallen gisteren, dus dat helpt ook Verder nog steeds geen bloed gespot. Bij het wakker worden vanochtend had ik zo'n naderend ongi gevoel in mijn buik, maar nu niet meer. Dus nog steeds geen nieuws.. Wat fijn dat je vk trouwens heel aardig is, helpt toch he
Hoi allemaal Ben gister ongi geworden, heel hevig er is geen twijfel over mogelijk niet zwanger. Ga denk ik wel even naar de dokter, er zitten weinig dagen tussen mijn eisprong en mijn ongi. Op een of andere wijze doet het me niet veel dat ik ongi ben, misschien moet de klap nog komen. kim:x
Balen Kim Wel goed dat je naar de huisarts gaat trouwens. Ook een hele dikke knuffel van mij! @Noorus, hier gaat alles zijn gangetje. Voel me een beetje gammel, maar ja... Voor hetzelfde geld heb ik dus een lichte hersenschudding en komt het daar van. Ben wel bij vlagen heel zenuwachtig voor het testen morgen: zou het echt raak zijn? En wat als ie weer wit is? Waar komt opeens die lange cyclus dan vandaan? Om moe van te worden, die gedachten Ik probeer dus ook maar met andere dingen bezig te zijn. Hoe voel jij je?
Balen Kim! En Carmen, nog geen bloed Kan best zijn dat je een lichte hersenschudding hebt. Hier val ik wel vaker flauw/neiging tot, maar ik heb een lage bloeddruk. Heel veel succes morgen met testen! Hoop het voor je dat je 2 mooie streepjes ziet!
Helaas helaas. Witte test, buikpijn en al een beetje bloed gespot. Deze ronde is voor mij voorbij... Hopelijk brengt ronde 9 meer geluk, en krijgt mijn cyclus weer zijn normale lengte!
Goedemorgen dames! Mmm weer veel bij te lezen.. Carmen...shittie zeg... *dikkeknuf*!! Raar dat je cyclus nu langer is. @wannebemam: oohh men ook balen voor jou zeg! Wanneer ga je naar de dokter? Hoe kort was je LF? @Veerle: ooh schrikken dat je een beetje bloed bent verloren, maar gebeurd inderdaad best vaak. Gelukkig is alles goed en heb je al een hartje gehoord! Fijn! @Enibas: heftig verhaal ja.. ppff .. moet er niet aan denken. Ik wil wel minder gaan werken, 3 dagen ongeveer, mijn vriend een 'papa-dag' (raar woord eigenlijk) en dan 1 dag kinderdagverblijf denk ik.. Hier rustig aan. Druk met vanalles, dus hoofdje lekker afgeleid. Nu wel weer in de knuffelfase... hopelijk gaat het lukken dit keer! Dames: fijn weekend nog, sterkte als dat %&$#bloed is gekomen en succes voor de wachters/knuffelers..!
Thanx meiden! Hubbie zei van de week al heel lief dat ie elke keer als ik toch ongesteld word, een cadeautje voor me gaat kopen, dus dat is dan het goede nieuws En vanavond een etentje, dus maar weer eens lekker een paar wijntjes drinken. Nu kan het weer even